Jj Botique - Serviss
Klausoties no paziņām, redzot internetā, ka cilvēki pērk šos apģērbus un ir apmierināti, arī veicu pasūtījumu. Pēc manas ziņas par izmēru, cenu. Atbildēja uzreiz, atsūtīja kontu, es pārskaitīju naudu un omnivas adresi. Un uz nedēļu bija klusums. Nodomāju, ka no Rīgas viena gala uz otru omnivas pakalpojumi būtu par ir. Uzrakstot, nāca atbilde, ka paciņa tikai tiks izsūtīta un 4/5dienas jāgaida. Pagāja vēl 2nedēļas, manas ziņas nebija pat izlasītas. Tikai, kad pazīstamais uzrakstīja vai vispār var atbildēt uz ziņām. Mana vēstule tika izlasīta un atbilde bija-mēs nepamanījām, ziņa bija noslīdējusi lejā. Sanāk ir pagājušās 3/4 nedēļas un man uzraksta, ka preces nemaz nav, ka atgriezīs naudu, kuru arī jau gaidu nedēļu!
Komentāri (3)
Man pilnigi ir ta pati problema ar so internetveikalinu preci gaidu jav nedelu 2 dienas un tik sola kad pacina tiks izsutita bet joprojam neka nav🤷♀️
Arī iepirkos internetveikalā caur Instagram.
Vēlējos nopirkt kleitu, bildēs tā bija brīvi krītoša, pieklājīga garuma un ar kuplām spalvām apakšdaļā. Sazinājos lūdzot izmēru tabulu. Tā vietā man palūdza nomērīties un atsūtīt izmērus, ko arī izdarīju. Uzreiz samaksāju, tiku brīdināta, ka gaidīšana ir no 6-8 darba dienām. Pagāja 3nedēļas, par kleitu nekādas ziņas. Attaisnojās, ka svētku laikā Omnivas piegādes kavējoties (pipnīgas muļķības, jo tieši uz to laiku biju sūtījusi Omnivu, kas atnāca 2 dienu laikā). Itkā piedāvāja atgriezt naudu, bet kleitu ļoti gribēju, tāpēc gaidīju. Vēl solījās par pacietīgo gaidīšanu “man izdomāt kompensāciju”. Beigās kleita kopumā atnāca vairāk kā pēc mēneša un arī tikai visu laiku atgādinot par savu sūtījumu. Beigās biju ļoti vīlusies. Kleita nebija ne tuvu attēlotajam bildēs. Pirmais par ko vīlos bija izmērs, ko skaidri biju norādījusi, bet krūšu daļā tā bija uzspīlēta un knapi uzvilku (kaut gan izmērus nosūtīju un solījās man piemeklēt), otrs bija kleitas garums, atkal ne tuvu bildēs redzamajam- knapi nosedza dibenu, un trešais kā dēļ vispār sūtīju kleitu bija greznās spalvas apakšdaļā, kas bildēs bija kuplas un garas- tās bija īsas un šķidras, ka kauns skatīties + bez nekādas solītās “kompensācijas”. Protams, ka par to ziņoju un tagad gaidu atpakaļ naudu. Lasot citu meiteņu pieredzi visticamāk atkal būs par sevi katru otro dienu jāatgādina…
Tiešām slikta pieredze un vilšanās!
Noteikti NEIESAKU!
MAn arī ir tāda pat problēma, pasūtiju zābakus teica pēc apmaksas saņemšanas izsūtīs 6-8 darba dienu laikā, pagāja tās dienas rakstu kur palicis mans sūtījums? Atbildēja ka sūtijums kavēsies vai esu ar mieru gaidīt, uzrakstīju ka neesu ar mieru un lūdzu atmaksāt naudu. Solīja 7 darba dienu laikā atmaksāt, bet diemžēl nekā, un no messenger sarakst izdzēsa, tā ka man vairs nav nekā vienīgi bankas pārskaitijuma darījums, ne zābaku ne naudas vien liela vilšanās.