Jelgavas poliklīnika - Laboratorijas darbinieki
Sveiki, nezinu vai šī ir sūdzība, drīzāk dvēsels kliedziens;). Man bija nepieciešams nodot asins analīzes, jo drīzumā man ir paredzēta operācija. Atnācu, reģistratūrā man laipni paziņoja, ka ir jādodas uz 108. kabinetu, ko arī izdarīju. Ļoti iepriecināja, ka nebija liela rinda un jau pēc 10 minūtēm biju kabinetā, kur mani sagaidīja laborante. Iedevu savu nosūtījumu, tad sākās brīnumi. Nezinu, darbiniecei vajadzēja man augstprātīga tonī paziņot "bet jūs zināt, ka tas ir par maksu?" (nē, tāpat atnācu), atbildēju, ka jā. Tālāk viņa man pastāstīja, ka analīžu rezultāti būs nosūtīti ārstam, es biju nedaudz izbrīnīta, jo ārsts man pateica, ka pati varēšu šos rezultātus saņemt un doties uz slimnīcu. Laborante atkal izrādīja labu audzināšanu un atcirta, ka neko nezinot.
Labi, tad sekoja nākamais solis, man teica, ka HIV analīze būs tikai otrdien, bet es zvanīju trešdien uz reģistratūru, kur man skaidri pateica, ka analīžu rezultāti vienmēr ir gatavi nākamās darba dienas pēcpusdienā (nezināju, ka bija jāmin konkrētāk, bet reģistratūrā jau arī muļķi nesēž, vai nē? Taču neviens nemēģināja noskaidrot kādas tieši asins analīzes man ir nepieciešamas.) Labi, tad es uzdrošinājos vienkārši pajautāt, vai notiek tāda prakse, ka slimnīca var pazvanīt un par rezultātiem pajautāt, atbildes, protams, nebija („grūti teikt"). Saprotu, ka laboranti tādas nianses varētu nezināt, bet vai zobi izbirs, ja vienkārši pateiks, lūdzu, pajautājiet savam ārstam? Laikam poliklīnikas darbiniekiem tas šķiet pašsaprotami, bet man nē, man ir tiesības būt muļķim, it īpaši ņemot vērā, ka šī poliklīnika nav valsts, bet gan SIA un es naudu maksāju ( pāri 30 Ls sanāca šoreiz). Lieki piebilst, ka uz manu miermīlīgu "Visu labu", es dzirdēju kautko līdzīgu "mhm".
"Patīkamās" emocijas sagādāja arī 301. kabinets. Kad ienācu, tad pirmais ko dzirdēju bija "Ko Jūs gribējāt?". Pierakstīties uz šūšanas kursiem! Tiešām šajā poliklīnikā vārds "labdien" ir tabu? Un atkal, īsti nesapratu, kam tad sūtīs analīžu rezultātus, jo pajautāja arī ģimenes ārsta uzvārdu. Es atkal biju tik nekaunīga pārprasīt, sekoja atbilde "nu, pie... taču!" (muļķe esi, vai??).
Iespējams, ka šī sūdzība liksies pārāk emocionāla un arī, iespējams, pilnīgi nepamatota. Man, savukārt, tomēr šķiet, ka ja jau Jelgavas poliklīnika nav valsts iestāde, bet gan uzņēmums, tad pacients vairs nav tikai pacients, bet gan klients. Pret klientu ir jaizturās vismaz laipni.
Man līdz šīm tiešām nebija tik nepatīkamu incidentu un es svēti ticēju, ka cilvēks baltajā halātā neskatoties uz nogurumu, nelielu algu un lielām rindām, tomēr strādā, lai palīdzēt, nevis novest cilvekus līdz asarām.
Komentāri (13)
Ak dies, nu aizej un pakaries!
Nu ja tāds sīkums tevi noveda līdz asarām, tad kas būs, ka tevi nosauks kautkādā nesmukā vārdā. Labāk uzreiz akmeni kaklā un Lielupē iekšā.
Tiešām, ak Dies, citiem tavas problēmas! Dvēseles kliedziens, bļin!
Nabadzīte! un kā tu pārcietīsi operāciju, ja tagad par sīkumiem te pinkšķi? Ne tā narkozi iepotēja... ne tā pārsiešanu veica... ne tādā tonī pasniedza pusdienas šķivi. Tev laikam smagi un gan jau dzīvē esi viena, jo diezvai kāds ar tādu pīkstuli var sadzīvot!
Nu ko, dārgie komentētāji, tāpēc arī sūdīgi ar medicīnu mūsu valstī, jo visiem šķiet, ka ņirgāšanās un nepieklājība medicīnas iestādēs ir norma. Tirpiniet disrt komentos. ;D:D Dārgo, ...! (un arī pārejie)Pašam noteikti dzīve ne īpaši sokās, ja nespēj savu viedokli paust bez personīgiem aizvainojumiem.
Vai, vai, vai, ka tu dzivosi talak ? Cik tev viegli sabojat nervu sistemu . Ko tu teiksi par manu situaciju, kad mana arste aisutija tirit korkus ausi uz slimnicu jo nobijas, ka man ir iekaisums .
Iztiriju korkis par 15 ls . Abi ar LORu smejamies . Uz savu arstu neapvainojus, jo vina nav profesionals un gribeja ka labak .
Daina, kur problēma jūsu situācijā????? Kautkāds bezsakars, saprast var sekojoši: ausī bija iekaisums, ārsts domāja, ka ir kāda nopietnāka problēma, aizsūtīja uz slimnīcu, korķus iztīrīja un, laikam, uzpīpējāt zāli, jo sākat par kautko smieties, laikam, par 15 Ls??? Ja nav ko teikt, nevajag rakstīt. Runa par atteiksmi. Sūdīga atteiksme NEVIENAM nav patīkama un basta. Tas, ka cilvēkam uznak raudiens konkrētajā brīdī, nemaz nenozīmē, ka viņam nervi ir beigti, bet gan tikai to, ka uz to momentu bija spēcīgās emocijas, sasodīts.
Aleksandra vai jūs jautājumos par to trauksmi rakstījāt???
labi, norakstiisim to tavu murgu uz nervozitaates reekjina sakaraa ar operaaciju. bet, ja izdziivosi, lol, tad paardomaa savu attieksmi pret apkaarteejiem, jo ar kaadu attieksmi mees ejam pie cilveekiem, taadu pasu parasti atpakal sanjemam. un lai arii situaacija oz peec padomju servisa, cilveeks ar pasapzinju ar to tiktu galaa elementaari. izskataas, ka tev ar pasapzinju ir probleemas, taapeec arii visu uztver tik saasinaati un tev liekas, ka visi tevi mazinjo apvaino...
a kas par operaaciju? silikonus visos iespeejamajos galos baaziisi?
Gaidam dvēseles kliedzienu pēc operācijas! :D
Protams, protams, ja jau tik ļoti gaidat, būšu preicīga to uzrakstīt, kaut arī pārāk daudz sūdu komentētāji izlej uz galvas. Bet jebkurā gadījuma, kartējo reizi pārliecinos, cik mēs esam dažādi un pasauli uztveram dažādi, tas, kas vienam šķiet sīkums, cita-nē, un arī otrādi;D:D Paldies par visiem viedokļiem!!!
Koment . atieksme ; kada sudziba, tada atieksme, var kunkstet talak .