Jauna vide - Attieksme pret klientiem
Palasot citu cilvēku pievienotās atsauksmes, ir skaidrs, kāpēc no šī apsaimniekotāja nevar sagaidīt normālu attieksmi un klientu apkalpošanu (laikam viņiem liekas, ka apsaimniekotājam ir jāmaksā tikai par to, ka rēķinus piestāda).
Uzskaitīšu vairākas problēmas, ar kurām esmu saskārusies:
- Regulāri tiek piestādīti kļūdaini rēķini, tad parādās kaut kādas neizskaidrojamas korekcijas, kas, protams, arī ir kļūdainas, bet uz jautājumiem atbildes nesniedz un rēķinus nelabo (šobrīd esmu uzsākusi cīņu un negrasos maksāt nevienu rēķinu, kamēr tas nebūs korekti izrakstīts);
- Bieži vien sabojājas mājas pazemes stāvvietas vārti, kā rezultātā tos nevar atvērt/aizvērt ar pulti un, lai tiktu ārā, tie tiek mehāniski atmūķēti vaļā un tā arī paliek, signalizācija darbojas, uz ko, protams, neviens nereaģē (bet jāmaksā par apsardzi ir). Jaunavide.lv darboņi, kad jau zvani kādu piekto reizi, tad tēlo, ka pirmo reizi to dzird un šad tad pēc pāris nedēļām arī pamanās kaut ko salabot uz kādu laiku. Šobrīd izskatās, ka ir atrasts vienkārši unikāls risinājums - signalizācijas skaņa ir uzlikta knapi dzirdama (nav skaņas, nav problēmu)!
- Uzņēmuma darbinieku vidū neesmu vēl dzirdējusi nevienu balsi, kas spētu man atbildēt skaidrā latviešu valodā un pilnvērtīgi saprast, ko es viņiem saku. Klientu zvanu ignorēšana arī diezgan bieži tiek izmantota kā metode problēmu risināšanai.
Tiešām neiesaku šo apsaimniekotāju un arī pati plānoju vākt parakstus apsaimniekotāja nomaiņai, ja tuvākajā laikā netiks krasi mainīta attieksme!
Komentāri (1)
Tie ir tie paši vecie vēži (KSA māju servis) tikai jaunā kulītē, kas iekasēja no iedzīvotājiem naudu par komunālajiem pakalpojumiem un izdevīgā brīdī pazuda nesamaksājot pakalpojumu piegādātājiem.