Jāņa Rozes grāmatnīca t/c spice - Krāpšana
esiet modri iepērkoties šajā blēžu kantorī. maksāju par grāmatu, kurai cena uzrādīta 6.00, bet kasiere prasa 7.50, saku, ka maksāšu cenu, kas norādīta, viņa drudžainiem pirkstiem sāk plēst nost to cenu un saka, ka mums tagad notiek pārcenošana!!! (veikalā nekur nav uzrādīts, ka cenas ir par 30% augstākas, kā arī neviens nepārlīmē cenas) Iebilstu, ka tas, kas šobrīd notiek ir prasta pircēju maldināšana un krāpšana. iejaucas cita pārdevēja ar repliku, ko jūs gribējāt, lai mēs tagad uz dienu aizveram veikalu?! Jāpiebilst, ka pārdevēja uzvedās agresīvi. Jautāju, kā viņa domā, ko patērētāju tiesību birojs teiktu par šo? uz to atbildēja, jūs taču varat arī nepirkt! Principa pēc nenopirku un tuvākajā laikā šajā veikalā neko arī nepirkšu.. bet, domāju, ka šis mārketinga triks itin viegli ir praktizējams ilgāku laika posmu, šajā pirmssvētku laikā itin veikli! cik cilvēki nemaz nepamana, ka cena divkāršojas? it sevišķi, ja pērk vairākas grāmatas. smird. iespējams, ka pēc bankrota.
Komentāri (3)
isteniba viniem butu vajadzejis jums pardot par to cenu, ko jus pirmo ieraudzijat. lai kura veikala ta butu - rimi, stockmann - neatkarigi no limena, tada ir reala prakse, jo pardeveju vaina ta ir.
pfu!
переоценку необходимо делать, когда магазин закрыт для посетителей!
сама когда-то работала продавщицей -- очень неприятно, когда в программе с самого утра стоит уже новая, высокая цена, а на товарах ещё нет! продавцов о смене цены предупреждают последними, и приходилось вместо обслуживания покупателей перепроверять и ставить новые цены в быстром темпе. а иначе покупатели обижаются, возмущаются, и они правы!
Es jau saprotu, ka tas nav diez cik patikami uzzinat, ka prece maksa dargak, bet tomer uzskatu, ka 1, 5 Ls nav tik sausmigi liela nauda, ka ari pardevejai nevajag cakaret nervus, draudejot ar PTAC. Kas attiecas uz Jana Rozes gramatnicu, uzskatu, ka uznemums labs!