Jāņa Rozes Grāmatnīca - Slikta apkalpošana (T/C Aleja)
Esmu ļoti neapmierināta ar apkalpošanu t/c jr veikalā. Es atnācu saņemt un apmaksāt e-veikalā pasūtīto preci. Man bija dāvanu karte, kas sedz lielāko daļu no pirkuma Cenas, bet visi mēģinājumi apmaksāt ar to rezultējās ar kļūdu terminālā - karte neatpazīta (tā bija derīga, bet man nebija pieredzes ar tās lietošanu iepriekš) . Pārdevēja nevienā brīdi nemēģināja man palīdzēt, bet nekas - es mēģināju pati saprast/sameklēt informāciju internetā (iepriekš pārliecinājos, ka nav citu klientu Rindā uz kasi) . Kad beigās izdevās apmaksāt, pārdevēja bija aizkaitināta, ka es nemācēju to izdarīt ātri. Vai tad tas ir eksāmens? Bet sapratu, ka tas viņai ir svarīgi un atvainojos, bet viņa turpināja man aizrādīt - tiešām, augstākās klases apkalpošana! Es esmu vienmēr laipna ar apkalpojošo personālu, bet, diemžēl, bieži nesaņemu to pašu pretī. Žēl tikai, ka tas grauj uzņēmuma imidžu.
Pievienot komentāru