Itaka Latvija SIA - Serviss

Sagrauj uzņēmuma dīvaino attieksmi pret braucienu sagatavošanu. Izrakstīt rēķinus pēdējā dienā pirms līguma termiņa beigām. Bet paši rēķini tika izstādīti pirms diviem mēnešiem, uzreiz pēc priekšapmaksas veikšanas. Parasti tā dara tās firmas, kuras vēlas pēc tam apsūdzēt klientu par samaksas termiņu neievērošanu un neatmaksāt avansu. Kāds būs pats ceļojums ar tādu firmu?

S

Komentāri (2)

Itaka Latvija 17.04.2019

Cien. Sandra,

Informāciju par samaksas termiņiem Jūs saņemat slēdzot līgumu ar Tūroperatoru.
Ja Jums palika jautājumi zvaniet uz ITAKA Latvija apkalpošanas līniju: +371 60003232

Ar cieņu,
ITAKA Latvija.

O olgaa75 21.04.2019
Serviss

Interesanti, ka rezervēto viesnīcu vairs pat nerāda pie piedāvājumiem.. kā rezultātā nav saprotams vai vispār konkrētā viesnīca ir rezervēta

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes