iRobot T/C Mols - Drausmīga apkalpošana
Gribu visus pabrīdināt par savu gadījumu, liels fū uzņēmumam kas izvēlās darbiniekus, jo šitik nepatīkamu apkalpošanu pirmo reiz saskaros. Pirms pāris dienām iegādājos iRobot T/C Mols, biju diezgan lielā skriešanā tādēļ visu mēģināju izdarīt ātri. Devos pie stenda, stāv priekšā meitene pagriezusi muguru un runājas pa telefonu krievu valodā. Pienākot tuvāk, pārdevēja pagriezās,palūkojās un turpināja runāt. Neko varbūt ikdienā neteiktu, bet nebija īsti tajā dienā laiks gaidīt kamēr dāma izpļāpāsies. Kamēr es lūkojos uz preci, meitene pagriežas un krieviski jautā vai man kautko vajag. Mazliet apstulbu..kāpēc krieviski tiek runāts? Lai jau paliek, atteicu ka jā, vajag robotiņu. Šajā brīdī šī meitene nopūtās un nolika telefonu blakus , nebeidzot nemaz sarunu, un diezgan neapmierinātā tonī jautā kuru. Man jau pat sāka rasties sajūta vai man maz šo robotu vajag, jo liekas es jau to meiteni apgrūtinu. Labi, tālāk jau parādu kurš tieši interesē, fonā dzirdu kā tā persona ar ko šī pārdevēja runāja pa telefonu skaļā balsī sauc pārdevēju. Un manu prieku, pārdevēja divreiz nedomājot paņem telefonu un atsāk sarunu. Nu tagad man vēl jāgaida kamēr viņa pabeigs savu krievisko sarunu ,lai es varētu iegādāties preci. Pagāja brītiņš, samaksāju par preci. Jautāju kā ir ar garantiju. Pārdevējas skatiens lika vēlēties kaut es nebūtu jautājusi šo jautājumu nemaz. Atbilde : "garantija ir" un viss. Pateicu lai čeku ieliek kastītē, jo man diemžēl šī apkalpošana jau nervus bija sabojājusi un gribēju ātrāk prom no šādas personas tikt.
Tagad atbraucot mājās izņemu robotiņu no kastītes un skatos, robots ir saskrāpēts.. meklēju čeku kastītē..nav. Varbūt pielipis pie robota...nav. Pastījos maisiņā, arī nav. Ļoti jauki, šī krievu tautības melnmatainā klačotāju zoss nav pat ielikusi čeku.
Ļoti iesaku pārbaudīt uz vietas vai čeks ir, robota stāvokli utt. Pēc šī atgadījuma ļoti nepatīkami. Tā attieksme, kādēļ vispār atļauj darba laikā izmantot tik brīvi telefonu? Citos veikalos takš neredzu ka darbinieki staigā un sarunājas pa telefonu, neuzskatu ka šis būtu atļauts. Liels fū šai pārdevējai un arī uzņēmumam. NEIESAKU!
Komentāri (16)
Sūdzību uzņēmuma pārstāvjiem nosūtījāt?
Jūs tik daudz izmantojiet vārdus, "Krievu", "krieviski", "krievisko", it kā dotās dāmas nacionalitāte maina problēmas būtību. Nu es saprotu protams, ka jums būtu vieglāk uz sirds klausīties Latviešu valodu, bet tā iznāca Latvijā, ka krievu latvijā ir liels daudzums.
Runājot par visu pārējo, apkapošana ir vienkārši neprofesionāla, tas arī viss. Apmēram pusi teksta varēja vienkārši nerakstīt,
Nemaina, kaut aziāte vai indiete tā dāma būtu, vienkārši izturēšanās un uzrunāšana krieviski..neuzskatu ka tā jābūt. Meitene tomēr strādā Latvijā, vienalga ka te liela daļa krievu kuri nejēdz ne vārda latviski, bet jāuzrunā pircējs latviski, pēc tam kaut savā krievu vai citā valodā.
Par to nemaz nestrīdos, vienkārši no jūsu teksta jūtu ļoti lielu agresiju pret kreivu etnosu. Kā jau teicu, tā ir ļoti slikta apkalpošana, un nekas vairāk. Tādēļ domāju, ka viņu vajadzētu atlaist, bet jums nevajadzētu tik traki cepties par tādām lietām.
Es vienkārši esmu šoka ,ka jūs esat pret krievutautas un vel tā apsaukāt pārdevēju ,tas nav normāli ,būtu jūs viņas vieta ,un tie ir tīrie meli es uzskatu ,jo tādu gadījumu vel nav bijis ,jo pārdevējas runā pa telefonu tikai ,lai sniegtu konsultāciju pircējam(tas arī var būt krieviski) .Ja tas ,ko uzrakstīja ir vīrietis ,tad ,lai viņam ir kauns,par to ko viņš uzrakstīja ,jo itkā jūs nekad neesat runājuši pa telefonu.Un vel,ja viņa nemācētu runāt ,tad viņu nepieņemtu strādās klientu apkalpošana ,jo mēs dzīvojam Latvijā!Tapec ,lai tam vīrietim bitu kauns par izrakstīties meliem!
Prieks ka esat šokā, prieks ka uzskatiet ka šie ir meli. Laikam ikdienā pati tur stāvat un vērojat visas notikušās situācijas utt, ka ziniet ka tā nav bijis. Par pārdevējas runāšanu pa telefonu, tam ir domāts darba telefons, nejau personīgie, neliekas tā? Dzimumu arī spējat noteikt caur datoru? Interesanti, bet kļūdāties.
Kā var tā pārspīlēt ? Katrā veikalā ir arī nr, uz kuru darbiniekiem ir jāatbild. Nekad neesmu saskāries ar tik negatīvu attieksmi, kā jūs aprakstat. Katrā iRobot veikalā strādā pozitīvi darbinieki, kuri ir kvalificēti un apmācīti. Un viņiem ir jāmāk runāt abās valodās, tas ir viens no kritērijiem Latvijas darba tirgū
Kpc gam liekas ka krievu tautibas meitene ar melnajiem matiem nevis neielikusi čeku bet iedevusi kurviti?:d un čeka neieliksana butu mazaka cilveciska kluda apkalpojoša sfera. ! Ko negaji uzreiz atpakal kad atklaji ja jau tik svarigi? Bet vispar meiteni zinu un nekad vina nav noignorejusi klienta esamibu pie stenda. Nekad nav nelaipni ar klientu runajusim vienmer ir pielagojusies klienta valodas prasmei.. Ka es to zinu. Man no netali esosa darba vietas labi vinja redzema :d briva bridi petu ko citi dara :d bet ja bez jokiem zel ka negativi publiksi otru nolikt dod gandarijumu. Nevis aiziet privati un atrisinat raduso situaciju.. Meitenei ar melniem matiem varu pateikt tu esi forsha strada labi un visiem individiem neizpatiksi.. Un ja kas nepatik lai atnak klatiene un pasaka nevis neta klaiga..
Nezinu, bet neinteresē meitenes. Laikam mūsdienu tauta nesēj izlasīt arī VĀRDU un izprast sieviešu un vīriešu dzimtas cilvēk vārdus. Izklausās jau ka esi baigā vērotāja, turpini. Tam ko Jūs uzrakstījāt, sakara nav. jājautā Jums, vai ikdienā strādājat vai tomēr pētiet meitenes?
Visticamāk runāja pa darba telefonu ar krievu valoda runajošu personu, apkalpojot divus klientus vienlaicigi var rasties arī kāda kļūda, vnk sanaca muļķiga situacija. Personigi varu teikt ka neskaidribu gadijuma visu ir iespejams atrisinat pie vadibas. Turklat pirktie roboti ir reğistreti uzņemuma datubaze - katram robotam ir unikals reğistracijas kods, garantija darbosies ari tad ja nebus čeka lidzi. Irobot ir pretimnākoš klientiem, nepieciešams tikkai risināt radušos problēmu.
Nu paldies par informāciju. Pārsvarā lielākajā daļā veikalu, kur iegādājies preci, pirkuma čeks ir garantijas talons. Nav čeks- nav garantija. Tādēļ arī ir sāpe, jo iebojātu preci nav patīkami iegādāties.
Vēlos vērst uzmanību, ka visi iepriekšējo četru komentāru autori ir reģistrējušies pēdējo divu stundu laikā un pieļauj līdzīgas gramatikas un teksta stila kļūdas, kas liecina par to, ka rakstītājs varētu būt viena persona ar personības dalīšanos.
Kur tad bez šāda latviešu valodas pareizrakstības skolotāja.
Labdien Endija,
Lūdzu atsūtiet mums savu kontaktinformāciju, lai varam ar jums sazināties un atrisināt radušos situāciju.
Mūsu e pasts: [slēpt]@irobot.lv
Jūs rakstījāt sūdzību par sliktu apkalpošanu, vai par to, ka jūs apkalpoja meitene, kura runa krievu valodā?
omg.. kāda stlba idiote vnk..
vnk Jūs saņēmāt to , ko arī vajadzēja. Tādiem tikai tā.
Losene.