Interflora - slikts serviss
Neiesaku šai kompanijā veikt pasutījumus, jo īpaši piektdienā. Situācija bija sekojoša. Izvēlējos mājas lapā ziedu puški+konfekšu kārbu,veicu apmaksu caur SEB internetbanku uz "Interfloras" SEB bankas kontu(ap.pl.10 no rīta), ap pl.14 uzzvanīju uz vienīgo norādīto tel.,pēc vairākkārtīgiem mēģinājumiem beidzot pacēla darbiniece,kas paziņoja,ka diez vai piegāde notikšot,jo viņa šodien ienākušo naudu neredzot(!?),jo piektdienās grāmatvede esot brīvdienā(!?).Aizsūtīju maksājuma uzdevumu no bankas un zvanīju pēc stundas,kā man tika teikusi šī ar grūtībām sazvanītā darbiniece...piektdien tā arī neviens(!) vairs šai firmā telefonu nepacēla...sestdien ir norādīts darba laiks no pl.10-13, apbrīnojami ,kā ši firma var darboties,jo arī sestdien neviens(!) telefonu necēla...lieki piebilst,ka draudzene pušķi+konfektes nesaņēma...par visu vairāk pārsteidz,ka ne uz e-pastu ne tel.nebija nekādas reakcijas,ne piektdien,ne sestdien,kad ir norādītais darba laiks.
Pirmdienā saņēmu e-pastu,ka tikšot piegādāts!Uzzvanot,šoreiz tika savienojums sanemts ar pirmo zvanu, "vēsa balss" paziņoja,ka naudu "ilgi meklējuši"...kā var vienas bankas ietvaros"pazust" pārskaitījums...naudu pēc mana prasījuma ir atskaitījuši atpakaļ, bet ja negribat vilties, jo to dzīves notikumu jau nevar "pārcelt",kad firmas darbinieki ir noorentējušies bankā, tad neiesaku izmantot šīs kompānijas pakalpojumus.Visvairāk šai situācijā pārsteidz vienaldzīga attieksme, var taču atzvanīt un pateikt,ka nevar piegādi veikt!
Komentāri (4)
Man nekad nav bijusi problēma sūtot dāvanas caur Latvijas interfloru pat ārzemes esot.
Kolta, tātad jūs ieskāt citiem,tomēr, izmantot šo servisu? Jums nav gadījies. ko? :) Ja jūs zinātu ka komvekšu karbā viena (tikai viena) konfekte ir saindēta jūs uzcienātos un citiem ieteiktu? Ja jūs gribat apveikt mīlu un/vai 'jums nozīmīgu cilvēku viņam nozīmīgā dienā un ja jūsu uzmanībaviņamir svarīga,tad jūs paļautos uz tādu "servisu", kurš darbojās/nedarbojās katyru otro reizi? Un dzirdot par attieksmi, visticamāk, ka saindēta konfekte kārbā nav vienīgā.
Vispār Kolta ir apbrīnojams poersonāžs, Viņa izmanto teju visus iedomājamos pakalpojumus, par kuriem cilvēki izsakasūdzības un steidz par tām pretargumentēt. Pierakstījusi 11 lpp! Vienpadsmit! Par ko tas liecina?
11 lpp- nezināju, bet paldies , ka atvēlējat savu laiku, lai uzzinātu , cik daudz un ko cilvēks raksta.
Atbildot uz pēdējo minēto - ta ir komunikācija, viedokļu izteikšana, diskusija utt.
Atgriežoties pie sudzibas par Interfloru, tad es varu teikt tikai tos pašus labākos vārdus par šo uzņēmumu. Viss notiek kvalitatīvi, operatīvi un nekad nav bijusi komunikācijas problēma ar operatoru. Un gala rezultātā sanemejs vienmēr ir bijis priecīgs un apmierināts ar dāvanu. Tāpēc Jā, es iesaku šo firmu ari citiem .
Ceturtdien veicu pasūtījumu uz pirmdienu, lai mamma dzimšanas dienā dienā saņemtu ziedus. Tikai pirmdien no rīta saņēmu e pastu, ka piegāde netiks veikta.