Ineta Ozola - Tirdzniecība
Labdien.Gribēju pabrīdināt pircējus,kas iepērkas i-netā,vairāk domāts pircējiem no rajoniem,kuriem nav iespējas aizbraukt uz Rīgu izvēlēto preci apskatīt un aptaustīt,bet izmantot piegādi ar pasta stacijas starpniecību.
tad,lūk, izvēlējos portālā www.calis.lv no vienas pārdevējas bērnam zābaciņus,pati šajā portālā darbojos un tirgojos jau ilgus gadus,izvēlētā pārdevēja-Ineta Ozola arī šajā portālā regulāri tirgojas un ir reģistrējusies jau ilgus gadus,tā iemesla dēļ uzticējos,pārskaitīju naudiņu.Saņēmu apavus un reāli sapratu,kad esmu piemānīta,LABO apavu vietā es saņēmu ļoti savalkātus un saplēstus zābakus,ārā bira smiltis un visa pēdiņa ar kaķa spalvām.
Aizbraucu mājās un uzrakstīju pārdevējai vēstuli ar lūgumu nekavējoties ieskaitīt man naudu atpakaļ 10 Euro +sūtīšana un atsūtīt adresi,kur sūtīt adresi atpakaļ,atbildes nav 3.dienu,portālā viņa sēž augu dienu,citiem pircējiem atbild,mani ignorē,ierakstīju tēmā otru jautājumu-pilnīgs klusums.Pilnīgi ignorē un neatbild.Nav zināms pārdevējas telefona numurs un adrese,bet ir personas kods,vārds/uzvārds un konta numurs.
Dusmas ir par to,kad pārdevēja nekomunicē,reāli gribu atgūt savu naudu,manam bērnam nevajag apavus,kas ir metami ārā.
Komentāri (2)
http://calis.delfi.lv/forums/tema/18242313-loti-daudz-labu-un-kvalitativu-apavu-un-apgerbuparsvara-puisiem/ šitā?
Vienreiz pirku, tā smirdēja pēc humpalas, ka nācās izmest. Naudu, protams, neatgrieza
meitenes, jums laikam darīt nav ko ka ar tādu debīlismu nodarbojaties un tad cepaties, ka esat apjātas...