Inese Kornete - Cēsu iedzīvotāja iekļauta "melnajā" sarakstā par naudas atmaksas neveikšanu tūristiem
Biedrība "Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija" (PIAA) informē, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) izveidotajā "melnajā sarakstā" iekļauta Inese Kornete par to, ka viņa neizpildīja Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu ar kuru viņai uzlikts par pienākumu veikt 1230 EUR atmaksu patērētājam par nesniegtajiem tūrisma pakalpojumiem.
INese kornete vienojās ar patērētāju par ceļojumiem uz Grieķiju, Maroku, Holandi 2019. Un 2020. Gadā. Par ceļojumiem patērētāja veica maksājumus Inesei kornetei 1230,00 eur apmērā.
Rakstveida līgums par pakalpojuma sniegšanu ar Inesi Korneti nevienā gadījumā netika noslēgts. Plānotie ceļojumi nenotika un līdz šim par nenotikušajiem ceļojumiem ar Inesi Korneti sazināties nav izdevies un naudas atmaksa par pakalpojumu nav veikta.
Komisija, izvērtējot lietā esošos materiālus secināja, ka patērētājas iegādātie ceļojumi noteiktajā termiņā nenotika, kā arī inese kornete nav atmaksāJusi par nenotikušajiem ceļojumiem samaksāto naudu. Tāpat inese kornete nav sniegusi nekādus paskaidrojumus par lietā esošiem apstākļiem.
Vadoties no minētiem apstākļiem, komisija secināja, ka atbilstoši patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumiem patērētājai ir tiesības atgūt par pakalpojumiem samaksāto naudu pilnā apmērā.
Atgādinām, ka iepriekš attiecībā uz Inesi Korneti arī patērētāju tiesību aizsardzības centrs 2021. Gada 24. Septembrī pieņēma lēmumu patērētāju kolektīvo interešu pārkāpuma lietā nr.18 (https://registri.Ptac.Gov.lv/sites/default/files/inese_kornete_24092021_lemums_izraksts.Pdf), ar kuru Inesei Kornetei uzlikts naudas sods 1 500 eur apmērā un uzlikts par pienākumu nekavējoties izbeigt negodīgu komercpraksi t. I. :
• bez speciālās atļaujas (licences) jebkādā veidā piedāvāt pārdošanai vai pārdot kompleksos tūrisma pakalpojumus, kas nav nodrošināti saistību neizpildes vai nepienācīgas izpildes gadījumā tūrisma operatora likviditātes problēmu dēļ;
• neveikt naudas atmaksu patērētājiem par nenotikušiem ceļojumiem.
"melnais saraksts" ir izveidots, lai informētu patērētājus par komersantiem, kuri nepilda patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumus un, tādējādi, palīdzētu patērētājiem izdarīt izvēli par preces iegādi vai pakalpojuma izmantošanu.
Pievienot komentāru