IK Glass Solutions - Pasūtījuma neizpilde, naudas neatgriešana
Es tiešām brīdināju uzņēmumu, ka viss var beigties ar sūdzību un ļoti pateicīgi gaidīju, kad atrisināsies mana problēma. Stāsts ir šāds: 2022. Gada 4. Oktrobrī es pasūtīju nestandarta izmēra spoguli ar Led apgaismojumu, iepriekš aprinājot vai ir iespējams šādu izgatavot, pēc pozitīvās atbildes saņemšanas un skices apspriedes es akceptējot visu saņēmu priekšapmakasas rēķinu, kuru ātri vien apmaksāju. Sākotnējais termiņš bija pieteikts 15 darba dienas. 22.11.2022 es uzrakstīju jautājumu vai ir gatavs spogulis, un saņēmu atbildi, ka pirmaijam variantam bija brāķis un nacās matēt jaunu un šis lūk būšot gatavs līdz nedēļas beigām.. Tad 01.12.2022 p'ēc kārtējā man jautājuma, kad būs atvainojas par ilgu laiku, ko nebija izrēķinājuši un ka nākamo otrdienu varēs dot atbildi par dienu, kad tas spogulis beidzot būs gatavs. .16.12.2022 rakstīja, ka spogulis ir uz smilšstrūklu līnijas un līdz svētkiem būs (starp citu arī pēc manas kārtējās vēstules) ...27.12.2022 pēc kārtējā jautājuma un jau es pati piedāvāju beigt šo procesu un atgriezt naudu, ja jau nesanāk tad nesanāk, uz ko es saņēmu atbildi ka diemžēl nevarēs izpildīt manu pasūtījumu un 28.12 bija vēstule ar to, ka nauda tiek iesniegta atgriešanas procesā un 15 darba dienu laikā būs ieskaitīta... Bet pagāja 15 darba dienas naudas, kā nav tā nav, es atkal rakstu, kur tad ir, saņemu atbildi, ka redzot esot daudz atgriešanu un aizkavējās, ka noteikti līdz 23/01/2023 naudai ir jābūt... Pēdējā mana vēstule bija 24.01 ar to, ka 23šais ir garām un kur tad ir, atbilde bija kuru katru dienu jābūt.. Nu beidzot mana pacietība ir galā, es brīdināju ja līdz 25.01 naudas nebūs kontā es rakstu sūdzību un ja vajadzēs arī iesniegumu uzrakstīšu. Šodien ir 26.01.2023 nauda vēl joprojam nav...
Es varu daudz ko saprats un uzgaidīt, bet man jautājums vai vispār bija uzskāts spoguļa izgataves process...
Ceru, ka cilvēki apdomās savas rīcības un es saņēmšu savu naudu atpakaļ.
Pievienot komentāru