Idmebeles.lv - "Iesmērē" produktus un nerisina problēmsituācijas
Uzņēmums IDMēbeles (SIA KLZ) nav vērsts uz problēmu risināšanu. Uzņēmuma pārstāvji ir tikai ieinteresēti preces pārdot, bet ne risināt pēcpārdošanas situācijas. 2018. Gada augustā iegādājos virtuves iekārtu, standarta skapīšus un citas standarta detaļas, ar piebildi no uzņēmuma puses, ja kaut kas nederēs, produktu varēs atgriezt. Gaidīju detaļas vairāk kā 2 mēnešus, vēl pa vidu sazvanoties arpārstāvi, kurš laipni atbildēja, ja kaut kas nepatiks - vedīsiet atpakaļ un naudu atgriezīsim. Dažas no detaļām (tieši tās, ko bija ieteikusi pievienot uzņēmuma pārdevēja barona ielas veikalā) kā izrādījās nebija nepieciešamas. Kad centāmies tās atgriezt, sazināties ar uzņēmuma lēmumtiesīgajiem pārstāvjiem nebija iespējams (mēģinājām kādas 6x sazināties gan telefoniski, gan epastiski) , diemžēl no uzņēmuma nekādas atbildes nesekoja. Uz telefonu atbild klientu konsultanti, kas, nevarot pieņemt nekādus lēmumus. Vienīgā piebilde bija, ka iegādātie produkti ir ražoti pēc pasūtījuma, bet tā tas nav, jo tie ir standarta produkti, kas atrodami viņu mājas lapā un pielāgojami jebkurai citai virtuves iekārtai. Šāda situācija liecina, ka uzņēmums nav spējīgs veidot ilgtermiņa attiecības ar klientu, bet tikai "iesmērēt" produktus un pēc kāda laika pazust un uztaisīt jaunu sia. Ļoti žēl, ka dažu eur dēļ uzņēmums ir gatavs sabojāt slavu un attiecības ar klientu. Jo patiešām bija doma iegādāties vēl produktus no šī piegādātāja un ieteikt paziņām - bet šobrīd to noteikti nedarīsim. Citiem arī neieteiktu, ja negribiet iestrēgt ar nevajadzīgiem produktiem un risināt problēmas caur Ptac.
Komentāri (3)
naakamreiz apdomaasiet kartigaak, plaanojot virtuvi ir, tacu, uzreiz skaidrs cik skapiisu bus,kur nak rokturi un cik engjes un kaajas bus nepieciesamas.Cik stiprinaajumi paredzeeti, utt.
Vai nu neesat iipasi gudri un sapirkaat vel otru virtuvi detalaas,kas nebija nepieciesama vai ari te tagag 10eur deel par paaris detalam kapajaties!
Nav jau stāsts par to, ko un cik daudz pasūtījām, bet par to, ka uzņēmums netur doto vārdu un sola kaut ko citu pārdošanas procesā un dara kaut ko citu pēc tam.
Un, ja lasījāt rūpīgi, tad attiecīgās preces, kuras vēlamies atgriezt, iegādājāmies, jo tās ieteica veikala pārdevēja, ko uzskatījām par profesionāli šaja lauciņā, jo viņa tomēr katru dienu konsultē klientus šajos jautājumos. Es virtuves katru dienu nepasūtu un neiekārtoju.
Pasūtot virtuves iekārtu mūsu veikalā, kur klientam ir iespēja izvēlēties un nokomplektēt to no daudziem un dažādiem elementiem un pielāgot savām vajadzībām, no krāsu paletes izvēloties toni fasādēm, kuras tiek individuāli izgatavotas pēc konkrētā pasūtījuma, klientam vajadzētu apzināties, ka tas nav standarta mēbeļu komplekts.
Uzskatām, ka konkrētajā gadījumā izturējāmies pietiekami saprotoši un pretimnākoši. Tā kā pret mums vērsās kategoriskā un draudīgā tonī, neuzskatījām par iespējamu apmierināt šo prasību.
Apgalvojums par mūsu darbinieku ieteikumiem un solījumiem pieņemt liekās detaļas atpakaļ neatbilst patiesībai.
Par uzņēmuma daudzo gadu pieredzi var pārliecināties Lursoft un citos datu reģistros.
Ar cieņu
ID mēbeles