iDental Klīnika - Slikta kvalitāte
Biju pie higiēnistes Karolīnas zobārstniecības iestādē dental, ja tas protams ir viņas īstais vārds.
Tika veikta agresīva higiēna.
Higiēnas laikā sāpēja visi zobi un smaganas no agresīvas un rupjas tīrīšanas, kā arī gandrīz aizrijos ar siekalām un asinīm - viss gar zodu tecēja lejā uz kaklu un drēbēm. Kaut kāds murgs.
Arī administratore bija rupja, neatvainojās un neuzskatīja par vajadzību atgriezt naudu.
Pēctam bija pašai jāveic zobu anestēzija, lai nesāktos iekaisums vai sastrutojums.
Tagad jāiet pie zobārstā - pārbaudīt cik savainotas smaganas un zobi.
Un jāiet citur no jauna tasīt zobu higiēnu.
Neiesaku riskēt un apdraudēt savu veselību un dzīvību šajā iestādē.
Komentāri (9)
Labdien visiem, kas lasīs šo komentāru! Pēc sūdzības autores vizītes mūsu klīnikā nešaubījos ne mirkli, kā šāda vai līdzīga sūdzība taps. Un neesmu kļūdījusies. Cienījamā paciente! (Vārdā nesaukšu, kaut arī vārdu zinu). Jau pēc vizītes Jums recepcijā teicu, ka mūsu klīnika Jūsu uzvedību kabinetā ir nofilmējusi, jo mums ir uzstādītas videonovērošanas kameras, lai mēs varētu izvērtēt iespējamās konflikta situācijas, ja tādas rastos. Šis ir tas gadījums, kad varējām pārliecināties nevis par medicīnas personāla rupjību vai agresivitāti, bet gan par pacientes, t.i. – Jūsu, neadekvāto un agresīvo attieksmi pret ārstējošo personālu – higiēnisti, kura veica Jums higiēnu. Klīnikas vadība ir novērtējusi darbinieces profesionālo rīcību, kura nepieļāva pret Jums agresivitāti vai aizvainojošu rīcību, nepacēla balsi un necentās Jūs nekādā veidā aizvainot. Turklāt Jūs saņēmāt pilnu zobu higiēnas procedūru – ja jau pret Jums izturējās agresīvi, Jūs gandrīz aizrijāties, asinis un siekalas tecēja pa drēbēm (kas neatbilst patiesībai), vajadzēja procedūru pārtraukt un iet projām, ko nezin kādēļ nedarījāt. Es, kā „rupjā administratore”, neslēpjoties no sava vārda, kā to darāt Jūs, izvērtējusi situāciju, jo Jums neredzot, biju atvērusi durvis un redzēju daļu no notiekošā savām acīm, neredzēju nepieciešamību Jums par kaut ko atvainoties, jo tas bija jādara Jums – jāatvainojas darbiniecei, kuru aizvainojāt, skaļi bļaujot, ko dzirdēja arī pacients blakus kabinetā. Šāda veida kliegšana un lamāšanās mūsu klīnikā nekad nav bijusi, un, cerams, nekad arī nebūs. Mēs cienām savus klientus, un savu personālu, tāpēc personāla aizvainošanu neatļaujam nekādā gadījumā. Turklāt kompensāciju nepieprasījāt. Šādus jautājumus iesakām risināt pie klīnikas vadības, nevis neadresēti publiskajos resursos.
Ar cieņu - "rupjā administratore", klīnikas direktora vietniece E.Enika
Fakts paliek fakts par šo kantori i Dental šī nav vienīgā sūdzība internetā! Un tas izsaka visu!
Kā to saprast, ka autore pati sev esot veikusi anestēziju?
Vai tagad pacienti paši sevi anestezē?
Laikam jau autores mute tik ļoti bij aizaugusi, ka higiēnistei bija krietni jānopūlas, lai iztīrītu visu.
Šādus pacientus sevi cienošs ārsts kabinetā redz labāk ejam nekā nākam:D
Ļoti vēlētos zināt kurā klīnikā Jūs strādājat lai pārliecinātos ka nekad tur negriezīšos pēc palīdzības, lasu jau n-to komentāru ar Jūsu lietotājvārdu un pēc komentāru satura var spriest ka medicīna Jums nav sveša - bet tā naidīgā attieksme - es piekrītu ka daudzkārt pacienti ir netaisnīgi, bet kāpēc Jūs nespējat pieņemt ka mēdz būt arī nekompetenti zobārsti( netiek adresēts šim konkrētajam gadījumam - administratore malacis)?
Parasti jau tāda sūdzības kā "gandrīz aizrijos ar siekalām un asinīm - viss gar zodu tecēja lejā uz kaklu un drēbēm." risina klīnikā uz vietas, nevis internetā.
Un šis - "Pēctam bija pašai jāveic zobu anestēzija" - ir kas nedzirdēts. Pie kam anestēziju neveic, lai nerastos iekaisumi un sastrutojumi.
Man gan viss patika, ne ar ko aizrīties nenācās un anestēziju sev pati arī netaisīju. Neviens nepiedāvāja. Visi zobi vietā, un vēl labāki, kā bija.
Uz IDental varat iet droši, iesaku :)
Nu vispār jau, neskatoties uz vidēji pārspīlēto pacientes tekstu, vissmieklīgākā bija "godīgās asistentes" atbilde :D :D Īpaši teikums "Jums – jāatvainojas darbiniecei, kuru aizvainojāt, skaļi bļaujot, ko dzirdēja arī pacients blakus kabinetā".
Iedomājieties, jūs aizejat pie zobārsta - un jums sāp, bet ja bļaujat, tad tas skaitās sodāma antireklāma :D :D :D :D
Svimpi, lasīt vajag uzmanīgāk - paciente nevis bļāva no sāpēm, bet gan bļava bļaušanas pēc (kliedza uz darbinieci, citiem vardiem sakot)
Nezinu kas viņiem tur notika, varbūt neapmierinātai pacientei bija ļoti jūtīgi un neveselīgi zobi un smaganas, jo es iDental klīnikā esmu veikusi zobu higiēnas procedūru vairākas reizes un biju ļoti apmierināta. Higiēniste Karolīna bija ļoti laipna un uzmanīga.
I Dental, manuprāt, ļoti slikta zobārstniecība! Tas, ka krievu kantoris, mazākais, pēc zobu "ārstēšanas" nācās doties pie profesionāla zobārsta, lai pārārstētu! Nekad vairs neapmeklēšu šo iestādi!