Ibolits - Nekvalitatīva darba izpilde
Pagājušo gadu, kas ir 2016.gada augustā aiznesu nomainīt bateriju savam iPhone 5s, protams nomainot man jautāja, vai likt "oriģinālo bateriju" kas bija dārgāka par otro variantu "neoriģinālo bateriju". Es protams teicu, lai liek iekšā oriģinālo bateriju, lai nav jānes pēc 3 dienām atpakaļ. Ok, garantija līdz septembrim, kas ir 2 mēneši, domāju, ka viss kārtībā. Pēc kādas nedēļas pamaniju, ka ņemot telefonu no galda, iekšā kaut kas dīvaini kratas, protams tajā laikā nepievērsu tam būtisku uzmanību, par cik šo telefonu lietoju tikai mūzikas atskaņošanai mašīnā, taču pēc kāda laika, kad man šim pašam telefonam mainīja bateriju, burtiski mēnesi pēc baterijas maiņas derīguma termiņa beigām, pazīstamais speciālists konstatēja, ka baterija tika mainīta bez abpusējās līmlentes, ko lieto baterijas piestiprināšanai pie telefona aizmugurējā vāciņa no iekšpuses. Domājām, nu labi, pieņemsim, ka "meistars" ir ar mazu pieredzi, bija ļoti daudz darba, noguris, jebkāds cits cilvēciskais faktors. Lūk nesen gāju mainīt bateriju savam iPhone 6 un bams, 2 mēnešu garantijai beidzoties, vēl pēc mēneša baterija kā iPhone 5s pirms labošanas, uzlādē uz 100%, pēc 5 min baterija rāda 13% un kad atbloķēju-telefons rupji sakot nomirst un vairs nedzīvo. Iedevu telefonu apskatei atkal tam pašam pazīstamajam meistaram, viņš teica, ka atkal nav abpusējās līmlentes un par cik ikdienā lietojot telefonu, baterija iekšpusē kustas un līdz ar to konektori mēdz nonēsāties un pārplīst, kas noved pie ļoti biežas baterijas maiņas. Es nezinu, vai iBolits tā veido savu biznesu, bet manā skatījumā kārtīgs remontdarbnīcas bizness savu reputāciju ceļ darot savu darbu kārtīgi un kvaletatīvi, lai klienti paliktu pie firmas, nevis ejot garām darbnīcai skatītos uz otru ielas pusi.. ;) Neiesaku lietot šī uzņēmuma piedāvājumus.
Komentāri (3)
Lai jau būtu, ka ir daudz dažādu sliktu remontdarbnīcu. Un sūdzībai arī var piekrist.
Bet visvairāk tāda veida sūdzībās, kad noplīst tehnika, auto vai kāds gadžets, mani uzjautrina kas cits. Lielākai daļai sūdzību autoru ir savi pazīstami speciālisti, mehāniķi un kas tik vēl ne, kuri uzreiz profesionāli spēj noteikt, to, ka remontējuši profāni, ka nav izdarīts tas un vēl kas, ka nav izdarīts profesionāli utt. Tad man rodas tāds jautājums, kāpēc kaut kas jānes remontēt velns zin kur, ja var salabot pie sava paziņas?
Tas saucās: cenšas pāris centus ieekonomēt. Paziņa par paldies arī netaisīs. Un bieži vien kaktu kantorī ir lētāk nekā aiznest paziņam.
Конечно же накидали в ответ своих фейковых ответов, а реально по деталям за качество не отечают, хамят, и лепят вымешленые доводы. Неоднократно продают без чеков яблочную продукцию, и как бы каму какая разница... А вот нет, приятно познакомиться... Krievubanda (c)