Hypershop.lv - Apmāns
Vīrs pasūtīja ledusskapi Electrolux EN 3614 AOW, jo, salīdzinot ledusskapju cenas, hypershop piedāvājums šķita izdevīgākais, ko uzrādīja salidzini.lv. Veikala interneta vietnē ledusskapis bija uzrādīts kā esošs (neviena vārda par to, ka tas nebūtu pieejams). Piegade gan katru dienu tika atlikta un pārnnesta vairāk kā nedēļu. Vēlējāmies tieši šo ledusskapi, jo tam bija vairāk plauktu nekā citiem, automātiskā vadība, kā arī Fresh zona u.c. plusi. Pēc pasūtījuma noformēšanas, pārdevējs nosūtīja uz e-pastu rēķinu, kuru bija jāapmaksā, paziņojot vīram telefonsarunā, ka šis ledusskapis nav pieejams, bet viņš piegādāšot TĀDU PAŠU, tikai jaunāku modeli, kods būšot 3613 MOW. Vīrs telefonsarunas laikā kodu nepārbaudīja, jo tad, ja pārdevējs apgalvo, ka ledusskapis tāds pats, tad jau viss kārtībā. Kad ledusskapi piegādāja, tad varēja redzēt, ka ne plaukti sakrīt, ne zonas, kā arī piegādātā prece ir vismaz par 30 EUR lētāka citos internetveikalos. Zvanījām pārdevējam, lūdzot skaidrojumus, bet viņš teica, ka viss ir tāds pats un visu šis ir pareizi izdarījis. Kad lūdzām iespēju ledusskapi 14 dienu laikā atgriezt, viņš paziņoja, ka tā nedrīkstot un preci atpakaļ viņš neņemšot. Par to, kāpēc salidzini.lv uzrādījies neesošs ledusskapis no viņa veikala, pārdevējs skaidroja, ka tā visi darot, ka liek to, kas nav, piedāvājot citu. Tāpēc iesaku citiem netērēt ne savu laiku, ne līdzekļus, gaidot neesošas preces, kā arī saistoties ar veikalu, kas ignorē pircēja tiesības.
Pievienot komentāru