AtrisinātaHonestus SIA/ 1clix.eu - Krāpšana

Pasūtīju preci (baseins) interneta veikalā 1clix.eu 03.08.2024., saņēmu epastā rēķinu (LOI/524/16472) ar piebildi, ka prece gaidāma 5-10 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Veicu apmaksu. 05.08.2024.saņemu apstprinājumu epastā, ka apmaksa ir saņemta un prece pasūtīta.

Jau tikpat kā mēnesis apkārt (šodien ir 03.09.2024) un, ne preces,ne ziņas par kavēšanos ar piegādi. Nekas.

Uz epastu un telefona zvaniem neatbild, viens no mājas lapā norādītajiem telefona numuriem (20609997) ir izslēgts.

Papildināts Miers&Bērziņš 04.09.2024

Oyrs telefona nr.(24504091) tagad sācis "nomest" zvanu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Miers&Bērziņš 20.09.2024

Uzrakstot atkārtoti, 05.09.2024. saņēmu epastā atbildi, ka precei ir liels pieprasījums, tamdēļ nav pieejama. Saņēmu arī piedāvājumu pagaidīt vēl 2 nedēļas, kam piekritu. Šai reizē gaidīšana vainagojās ar panākumiem un 19.09.2024. preci saņēmu (dienu iepriekš saņēmu zvanu ar lūgumu precizēt piegādes adresi, jo prece nebija ieliekama pakomātā).
Rezumē: preci par solīto cenu ir iespējams saņemt, tikai jāgaida krietni vien ilgāk, kā solīts. Visiem, kuri ir saskarušies ar līdzīgu situāciiju- nezaudējiet cerību, pieprasiet informāciju un gan jau galu galā arī prece uzradīsies.

Komentāri (2)

A Arcisss 04.09.2024

Man šobrīd līdzīga situācija ar pasūtīto apavu žāvētāju no Honestus SIA/ 1clix.eu :(

A Armands 20.09.2024

šis tomēr veiksmīgi nokārtojās

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes