AtrisinātaHonestus SIA/ 1clix.eu - Krāpšana
Pasūtīju preci (baseins) interneta veikalā 1clix.eu 03.08.2024., saņēmu epastā rēķinu (LOI/524/16472) ar piebildi, ka prece gaidāma 5-10 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Veicu apmaksu. 05.08.2024.saņemu apstprinājumu epastā, ka apmaksa ir saņemta un prece pasūtīta.
Jau tikpat kā mēnesis apkārt (šodien ir 03.09.2024) un, ne preces,ne ziņas par kavēšanos ar piegādi. Nekas.
Uz epastu un telefona zvaniem neatbild, viens no mājas lapā norādītajiem telefona numuriem (20609997) ir izslēgts.
Uzrakstot atkārtoti, 05.09.2024. saņēmu epastā atbildi, ka precei ir liels pieprasījums, tamdēļ nav pieejama. Saņēmu arī piedāvājumu pagaidīt vēl 2 nedēļas, kam piekritu. Šai reizē gaidīšana vainagojās ar panākumiem un 19.09.2024. preci saņēmu (dienu iepriekš saņēmu zvanu ar lūgumu precizēt piegādes adresi, jo prece nebija ieliekama pakomātā).
Rezumē: preci par solīto cenu ir iespējams saņemt, tikai jāgaida krietni vien ilgāk, kā solīts. Visiem, kuri ir saskarušies ar līdzīgu situāciiju- nezaudējiet cerību, pieprasiet informāciju un gan jau galu galā arī prece uzradīsies.
Komentāri (2)
Man šobrīd līdzīga situācija ar pasūtīto apavu žāvētāju no Honestus SIA/ 1clix.eu :(
šis tomēr veiksmīgi nokārtojās