Hīrons - Atteikšanās palīdzēt
Pirms dažām dienām manai kaķenei sāka trūkt pakaļējās kājas. Es piezvanīju uz šo veterināro klīniku, lai pierakstītos. Man atbildēja: "Mēs nevaram jums palīdzēt - tā nav mūsu specialitāte".
Šonakt mana kaķene sāka aizrties. No rīta aizvedu viņu uz hīron un lūdzos, lai viņu paņem bez pieraksta, jo tā ir steidzama situācija. Atbildē es dzirdēju: "mēs jums nevaram palīdzēt, vediet viņu uz citu klīniku".
Man ir jautājums: ko viņi tur dara, ja man atteica divas reizes, turklāt dažādu sūdzību dēļ?
Agrāk tur strādāja labi, izpalīdzīgi un zinoši ārsti. Bet tagad...
Man ir ļoti žēl, ka man kaimiņos ir tieši šī veterinārā klīnika.
Komentāri (5)
Bet vai viņiem tas ir jādara? Mīļais! Vai jūs vismaz saprotat, ka šajā vietnē klienti sūdzas par sniegtajiem pakalpojumiem, un sūdzības par pakalpojumu atteikumu nav iekļautas vietnes profilā!
Nākamreiz sūdzieties, ka kaimiņš jums atteicies no seksuālas tuvības!
Izskatās, ka kāds ienīst kaķus, tāpēc pievieno tik tizlus komentāros. Ceru, ka kaķītim viss kārtībā.
NEMELO! Man ir kaķis, es viņu ļoti mīlu un lutinu!
Kas attiecas uz sūdzību, tā ir ļoti stulba! Sūdzības iesniedzēja kaut ko slēpj, acīmredzot viņai jau bija konflikts ar šo slimnīcu! Laikam bija skandāls...