Helvetia apotheke - Līgumu slēgšana bez piekrišanas un neprofesionāla attieksme klientu dienestā
Gribot labu piekritu telefonsarunai - aptaujai, kurā atteicu līguma slēgšanu ar firmu. Vēlāk uzzināju, ka līgums ir slēgts un saņēmu negribētu sūtījumi, kuru atvēru, jo tā bija vēstule, uz tās mani dati. E-pastā no firmas nesaņemu nekādu atsaucību par preces atgriešanu, jo atvērtu sūtījumu nevarot atgriezt bezmaksas! Kad atkārtoju, ka neesmu neko sūtīJusi un aicinu pārbaudīt telefonsarunu (vairākkārt tika minēts, ka saruna tiek ierakstīta) man atkal un atkal norāda adresi un darbinieki necenšas iedziļināties lietā! Pilnībā būtu saprotama mana apmaksa atgriešanai, ja pati būtu ko sūtīJusi, bet izrādās, ka šīs kompānijas kļūdas ir jālabo citiem cilvēkiem! Paši nekomentē to kā savu kļūdu - izliekas neredzam, vismaz pēc sarunām tā noprotu. Mazākais ko varētu darīt ir atvainoties par savu pieļauto kļūdu, bet tas priekš helvetia ir par daudz prasīts! Sazinājos arī ar ptac. Nevienam neiesaku iesaistīties sarunās vai ko iegādāties no helvetia direct marketing - kārtējie krāpnieki. Vai tiešām šādiem uzņēmumiem ir vieta biznesa pasaulē!? Pēdējā sarunā, kad atkal atgādinu, ka līgumu neesmu slēgusi un vēlos atgriezt preci, saņemu līgumpunktus, kas skaidrotu situāciju, ja man būtu noslēgts līgums (kas ir nopietnākais e-pasts, ko no viņiem esmu saņēmusi, pārējos varu tikai cerēt, ka mana vēstule vispār ir izprasta vai vismaz izlasīta) … pagaidām esam nonākuši līdz 13 e-pastu sarakstei, katrā otrajā helvetia to uztver kā jaunu problēmu un maļ vienu un to pašu par līgumu un neatvērta sūtījuma atgriešanas iespējām! Saruna sākās janvāra beigās un ilgst joprojām! Atkārtošu - neiesaistieties jebkādā komunikācijā ar firmu!
Komentāri (3)
Мошенники! Ничего у них не покупайте. Присылают товар с квитанциями, который у них не был заказан.
Не оплачивайте их счета!
Dīvaini, ja neesat slegusi līgumu, no kurienes viniem jusu dati?
Neslēdzāt līgumu, bet devāt adresi? Kāpēc? Ko tad runājāt ar svešu cilvēku, par laiku?