GT Garage - Autoserviss

Kāpēc NEvajadzētu izvēlēties un uzticēties "GT GARAGE"
Situācija tāda,ka automašīnai vajadzēja sametināt KREISĀS PUSES arku un sataisīt bamferi. Vienojos jau par cenu un termiņu. Cena bija 350eur un termiņš bija nedēļas laikā. Pēc 3dienām saņēmu zvanu,ka nepieciešams atbraukt apskatīties darba procesu un saskaņot tālākās darbības.

Aizbraucot ahujel..

Mašīna stāv ārā, vaļā un LABAJĀ PUSĒ arkai izdauzīts caurums. Kreisā arka ir tikai noslīpēta un,kā vienojāmies par remonta komplekta metināšanu –vispār nekas nav izdarīts.

Tālāk devos aprunāties ar solītāju. Pārrunas ar mani veica auto servisa īpašnieks ar pilnīgi pretēju attieksmi, kā mājaslapā minēts: “Laipns servisa vadītājs, kurš Jūs sagaidīs, uzklausīs problēmas saistībā ar jūsu auto”.
Šis te rūsas profesors novadot pilnīgi bezsakarīgu lekciju par rūsas jaunākajām tehnoloģijām un krāsošanas termiņiem, PILNĪGI IGNORĒJOT TO, KA VIŅA SERVISS IR BRUTĀLI IZLAUZIS OTRĀ PUSĒ PAVISAM CITU ARKU UN ATRADIS ARĪ TUR RŪSU. Uz jautājumu kāpēc tika aiztikta vispār otra puse par kuru nebīja vienošanās, atbilde skanēja šādi: mēs tikai pieskārāmies ar pirksu un metāls izlūza.

Jaunās izmaksas jau bija 600eur un uz augšu tikai par metināšanu un krāsošanu. Doma tāda, ka viņi griezīs ārā arkas, un dosies tālāk pa virsūvi meklējot perfekto metāla konsistenci pie kuras varēs piemetināt citu metāla gabalu. Nav zināms cik daudz būs jāgriež no virsbūves ārā, un ja nu gadījumā man nepietiks nauda ,tad ko darīt ,būs jābraukā ar pusi no virsbūves.
Teikšu atklāti.
Loģiski,ka auto tur neatstāju tālākām bojājumu darbībām. Vadītāja komentārs: Tāpat es neesmu ieinteresēts viņu labot.

Rezumē:

Plusi kurus iegūsi šajā servisā:
+ zaudētas 3dienas
+ auto ir ar lielākiem bojājumiem
+ iekpāpjot auto salonā, viss smirdēja pēc servisa darbinieku zeķēm.
+neadekvāti agresīvs vaģila

Komentāri (5)

A Ammonarija 17.11.2016

Spriežot pēc izmantotās leksikas, sūdzību iesniedzējs ir nekulturāls. Pēc teksta var saprast, ka autoram ir maza nojausma par lietām, kas attiecas uz automašīnu virsbūvi un koroziju.
Paldies varēji pateikt, ka ap Tevi, aunu, vispār kāds ņēmās! ;)

Ar cieņu,
GT garage mīļotāja!

R Rūsasmeistars 17.11.2016

Nu ja un ejot pie ārsta tu jau arī visu zini par slimībām un iekšejiem orgāniem jo studēji medicīnu!Stāvēji blakām ja jau visu tik labi zini!Labāk auns nekā aita kuru var cirpt!Ja cilvēks saprot ko viņš dara,tad dara nevis sabojā un tad bolla acis un tēlo inženieri!!! Pfuuu

B Blondā zoss 18.11.2016

Kura gada un kādas firmas tava mašīna? Gribu padalīties ar pieredzi.Nopirku mašīnu, kurai izskatījās, ka nav rūsas. Pēc pirmās ziemas parādījās jau caurumi. Aizdzinu uz servisu (citu ne GT Garage) savu Ford Mondeo, kuram jau bija 12 gadi. Atklājās ne visai pievilcīga aina. Pirms pārdošanas īpašnieks laikam bija aizķepējis caurumus, bet pēc ziemas tie sāka parādīties. Sākumā dusmojos gluži tāpat, kā neapmierinātais ar GT Garage..Izgāju cauri kādiem 5 autoservisiem, konsultējos ar pazīņām, mācījos, lasīju par karoziju un nonācu pie slēdziena, ka pērkot vecu mašīnu remonta cenas ir neprognozējamas. Tā jau sanāk auto restaurācija un tas ir dārgi. Kamēr neatbrīvo no krāsas un špaktelēm nekad nevar zināt, cik tā rūsa tālu ir aizgājusi. Vari aizbraukt uz kādu citu servisu, kur atkal kaut kā tev saķepinās, sākumā pat viss būs ļoti skaisti, bet pēc īsa brīža tā visa tava naudiņa būs vējā un atgriezīsies pie šīs problēmas atkal.

J Jānis Bērziņš 23.11.2016

GT garage atbilde uz iesniegto sūdzību:

Auto: Ford Mondeo Mk1 (pirmās paaudzes) 1993-1996 gada modelis.
Sūdzības autors ieradās 14.11.2016 ar sekojošu problēmu: abās aizmugurējās arkās ir manāmas korozijas pēdas. Aizmugurējā bamperī labajā stūrī vidusdaļā ir plaisa, kas pašrocīgi, nekvalitatīvā izpildījumā, ir sakniedēta. Ar klientu vienojāmies par aizmugurējā bampera remontu/krāsošanu, kreisās arkas remontplāksnes metināšanu, KĀ ARĪ klients lūdza izvērtēt iespējas par labās puses arkas/spārna remontu, kas sekojoši sevī ietver defektāciju. Vienojāmies par remonta izpildes termiņu- 1. Nedēļa (7 dienas). Remonta sākotnējais izcenojums NO 350-400eur.
15.11.2016 automašīnai tika veikta defektācija. Defektācija nozīmē- automašīnas rūsas vietās tiek manuāli noņemta vecā krāsa, lai varētu apzināt, cik tālu rūsa ir izplatījusies. Servisa vadītājs kopā ar virsbūves daļas mehāniķi izvērtē risinājumus auto remonta iespējām un jaunajiem izcenojumiem.
Par cik atklājās jaunas nianses auto remontā un remonta izdevumi palielinājās, pirms veikt tālākās darbības, 16.11.2016 plkst 09:57 servisa vadītājs sazinājās ar klientu un lūdza viņu ierasties servisā. Klients ieradās plkst 18:30 (servisa darba laiks ir līdz 19:00). Servisa vadītājs, mierīgi izklāstot situāciju, paskaidroja klientam, ka nav iespējams kvalitatīvi un ar garantiju veikt remonta darbus, neveicot izmeklēšanu. Gt garage ir serviss, kas veic kvalitatīvi savu darbu ar pilnu atbildības sajūtu. Neviens no darbiniekiem nav ieinteresēts bojāt klientu īpašumu. Klients diemžēl to nevarēja saprast. Gt garage nevar uzņemties atbildību par pirms tam klienta izvēlētajiem servisiem un to darba kvalitāti, kā arī par automašīnas nolaisto stāvokli.
Gt garage strādā kompitenti darbinieki, savā jomā paši labākie! Ar katru klientu tiek izrunātas visas remonta nianses. Kā kārtīgā uzņēmumā mums ir laipns servisa auto pieņēmējs, kurš ne tikai uzklausa klienta problēmas, bet ir arī tā persona, kas veic automašīnas kustību servisa teritorijā.

Lai būtu lielāka izpratne par konkrētā auto stāvokli, pievienojam bildes!

K Kristiāns Sotaks 24.11.2016

Vajadzēja pasūtīt 3 mājas tālāk ar visu mondeo jau tajā mirklī kad iebrauca pagalmā, skaidrs, ka darbs ir jādara, bet pie šitādas rūsas čupas labāk neķerties

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes