Gros Auto - DARBINIEKS
mainija mašīnai eļlu un netika nomainīts eļlas filtrs. pirms maksājiet naudu par padarīto darbu pārliecinieties ka viss ir izdarīts. jo par filtru samaksāju bet darbinieks to nenomainija. pēc tam vēl strīdējās ka esot mainijis. atdzinās tikai tad kad strīdā iesaistījās viņa priekšnieks kuram liels paldies. nav nekas pret grosauto, bet gan pret servisa darbinieku, vārdu nemācēšu nosaukt bet viņš ir no ogres.gara auguma ar blondiem matiem.
Komentāri (5)
Bļā, vot tādus kretīnus neciešu, brīnos kā tu noturējies un neuzšāvi viņam pa muti, es laikam toč nesavaldītos!...paldies pa info
A GROSA JAU TA IR SEN -I EĻĻU CITU IELEJ, I FILTRU NOFENDERĒ -NEUZLIEKT . A viss tāpēc, ka bardaks tur ir!!!vot tak!
zinu to darbinieku no ogres ar blondajiem matiem, viņš jau regulāri pālī strādā tapēc nav brīnums, ka sūdus savāra!!! un neto vien viņš klientu mašīnām ir teiksim tā - NE TĀ "SALABOJIS" :(
Priekšnieks jau tāpēc ir priekšnieks, ja klientam ir pretenzijas, tad labā servisā būs liela atvainošanās, un beigās viss būs ok, protams ja klients ir arī adekvāts,
par tādu darbinieku var pateikt tikai to, vai nu viņam nav izglītības, vai vienkārši kāds radinieks priekšniecībai,
atcerēties vajag arī pašas primitīvākās metodes, vienkārši ja nomaina kādu detaļu, vienkārši veco vajag palūgt lai atdod...
Tā servisa vadība jau nu varētu organizēt darbus tā, ka klientam jautā, vai ir nepieciešamas atdot beigtās detaļas. To ir jājautā, jo tā beigtā detaļa ir klienta īpašums ar kuru nevienam nav tiesības rīkoties kā viņam ienāk prātā!