www.sudzibas.lv Gros Auto serviss Nekvalitatīvs darbs, uzpūstas tāmes ,kaitniecība.

Gros Auto serviss - Nekvalitatīvs darbs, uzpūstas tāmes ,kaitniecība.

Pēc ta atļaujas uz mēnesi, nodevu auto Gros-Auto Servisā Rīgā, Valdeķu ielā, lai sagatavo uz TA. Mašīnu izjauca, vienojāmies par detaļu un darbu izmaksām, tāme uz rokas, darba procesā jāsazinās. Viena lieta man jāsameklē, diemžēl lietota, bet meistari to pirms iegādes novērtē servisā. Pārējās detaļas pēc vinu kataloga, tad bija pieejams netā, cenas ari ekonomiskās. Diemžēl bija jāstrīdas par mākslīgu detaļu sadārdzinājumu, bet bija izstudēts cenu katalogs atbilstoši ta vajadzībām, vini piekāpās. Murgs sakās, kad bija jāņem ārā, cenas atkal debesīs, neatbilst viņu katalogam un vienošanās tāmei. Nedaudz piekāpās. Izdzen auto no boksa-nav pasažiera drošības jostu!, salonā šoferim zem kājām atrautu vadu mudžeklis un atkarājusies plastmasa kārba, iegādātais lietotais krēsls tā staigā (ļogās) , ka bail braukt, neviens to nepārbaudīja, airbag deg sarkana lampa, tas nedarbojas. Vini neko nezinot, tomēr iedzen boksā atpakaļ. Piemontē drošības jostas, bet mudžeklis un airbag brāķis paliek, krēsls ļogās. Totāls murgs - auto absolūti izkrīt ta - nedod pat mēneša uzlīmi - vecie defekti un jauni!. It kā būtu tīši bojāta. Tomēr pieņem atpakaļ servisā, lai izdarītu neizdarīto, vienojoties par jauno defektu novēršanu. Saziņas nav, rakstīski prasu kataloga detaļu kodu, cenu atbilstību, rakstisku visu darbu, detaļu uzskaitījumu ar tehniskajiem kodiem. Nav. Mani ignorē. Dodos pēc auto, priekšā jauna pamatīga tāme, prasīto dokumentāciju nesniedz, bet tāme ir, to tomēr koriģē, jo 2x par nepadarītu nepaņemsi. Detaļu kodi neatbilst vinu cenu katalogam un caurmēra internet veikalu rezerves daļu cenām. Ta atkal iziet tikai uz 1 mēnesi, turklāt ir izņemtas skrūves visām aizmugures pasažieru jostām-tās vienkārsi paliek ta darbinieka rokās, kad viņš bišķī pavelk, lai pārbaudītu! Jostas ir tīši sabojātas. Noruna taču bija - sagatavot uz ta un tāme sastādīta pēc izjaukšanas, vispār nevarēja būt problēmas. Man paveicās, ka pie dzensiksnas motora daļā iestūķēto pelnutrauka vāku (no salona) atradu, pirms tas bija sabeidzis mašīnu vai pat izraisījis avāriju. Tāds ir gross-auto. Vini un līdzīgi spekulē uz ptac nevarību un atbilstošo valsts sistēmu nolaidību, bezatbildību, jo tas, kā servisos bojā mašīnas, apdraud satiksmes drošīb, cilvēkus. Ja ta tik cītīgi mūs krata, tad kāpēc valsts pieļauj, ka šī neprofesionālā blēžu grupa 30 gadus izdzen ielās aptīrītus, sabojātus, kā mana gadījumā, pat tīši, autiņus? ! Arī naudas izkrāpšana ir noziedzīga. Kāpec šie servisi, un g-auto nav vienīgais, kā velni no krusta izvairās no nomainīto, laboto detaļu tehnisko datu-kodu uzrādīšanas? ! Jo tad bez milzu ekspertīzēm, kuras lv reāli neviens neveic (arī ptac) , ātri varētu uzzināt patiesās cenas un, galvenais, - atbilstību un vai tās vispār mainītas un kas konkrēti. Sniker batoniņam, konservu bundžai ir garš saraksts, kas tur iekšā, bet auto, kas dodas dzīvā satiksmē ir kā ezītis miglā-neko neuzrāda.

R

Komentāri (1)

really? 08.02.2019

Tur jau bija uzreiz uz tolmetu jaabrauc,nevis servisu,ja pirms TA viss auto ir jajauc lauka un taa jalabo!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes