Grenardi - Slikts serviss, nekvalitatīva prece
Labdien,
Man interesē kas Grenardi par tādām ekspertēm pārdevējām pieņemtas darbā, kas pēc pircēja izskata var pateikt kā tika nesāts auskars un ka protams defekts radās nesāšanas dēļ nevis preces sliktās kvalitātes dēļ? Man auskars - riņķis kas tika dāvināts mēn. Atpakaļ aizķērās aiz jakas tas izstiepās un burtiski divās vietās parādījās buktes, izrādās dāvinātājs nezināja, ka tas auskars ir pūstais un pa vidu ir gaiss un ka prece ir pilnīgi nekvalitatīva. 18.12. Aiznesām uz alfu, lai to nodotu uz garantijas remontu pretī pārdevēja, kas acīmredzot nereprezentē julivierveikalu bet gan centrāltirgu. Kad pateicām ka gribam nodot remontā izbolija acis un sāka mani ''auzdināt'' ka lai dodu šurp ja jau viņš man un nekāvēju laiku ir un ka redziet tas ka atnesu viņu no mājām uz veikalu kas man aizņēma 15 min. Ielikdama kabatā nozīmē ka es nepareizi viņu nesājot un tādēļ ir radusies bukte. Vēl dabūju noklausīties lekciju kā jāapietas ar preci. Konkrēti šai filiālei iešu turpmāk ar līkumu.
Tad mēs izlēmām neiesaistīties diskusijās ar šķietami neadekvātu personu aizvedām to uz akropoli un lai gan tur attieksme bija laipna tomēr tāpat centās manā vietā izdomāt kā gan tas varēja gadīties - varbūt es uz viņa gulēju? Rodas iespaids, ka pārdevējām ir nodota instruktāža kā aizpildīt formu lai tā automātiski kļūtu par pircēju vainu.
Komentāri (1)
Tas ir viņu darbs un viņiem par to maksā. Māca maksimāli mēģināt atšūt nejau pieņemt.