Grandeg - Izcili slikts serviss
Sveiki!
Negribas jau sūdzēties, bet reizēm citādi nevar. Pagājušajā oktobrī iegādājos Grandeg Bio 15 kw granulu apkures katlu. Bija pamatīgas problēmas ar piegādi: kavējās, kavējās, teica, ka rīt, parīt, aizparīt utt. Kad beidzot atveda, nevarēja pievest, līdz slieksnim knapi dabūjām. Tas vēl tā - reizēm mēdz vienkārši neveikties. Pēc vienas ziemas lietošanas katla darbībā radušies traucējumi. Īss notikumu apraksts: otrdien piezvanu meistaram, saku, ka problēmas, šis mierina, ka viss kārtībā. Trešdien katls "uzvārās", zvanu atkal un saku, ka jābrauc skatīties. Sarunājam, ka pirmdien dodu ziņu un gaidu viesus. Pirmdien zvanu, saka, ka otrdien. Otrdien zvanu, meistars neceļ, paceļ sieviete, kas saka, ka Grandeg nemaz nestrādā un neko nezina, bet ar meistaru sazināsies. Atnāk sms, ka būs trešdien. Es uzstāju, ka vajadzētu tomēr otrdienas laikā (nav jau tā, ka kopš pirmās sūdzības un šodienas praktiski nedēļa riņķī) . Tagad turpinu gaidīt ziņu. Stāsta morāle: ja vēlaties normālu apkalpošanu/servisu, sadarboties ar cilvēkiem, kas zina ko pārdod, kā pārdot, kur vest, kuru dēļ nav jādomā: "labi, ka problēmas pavasara siltajā daļā, ne ziemā - būtu jau lāstekā pārvērtušies, " nepērciet grandeg, brauciet garām, bēdziet!
Kamēr katls darbojās un nevajadzēja neko līdzēt, viss bija labi - tagad, nu paši jau sapratāt.
Komentāri (2)
Man apkopi arī nācās gaidīt mēnesi (2 solīto nedēļu vietā).
Pēc tam pienāca tāds rēķins, ka jautājums - tā apkalpošana ir kāda ?... Par ne;ilnas stundas darbu - 181 eiro...
Neiesaku nevienam Grandeg. Nepērciet tās galvas sāpes. Tas, ka viņi paši slavēto sūdu, kas sunim asti cels ja ne pats…Lasu forumos sūdzības un man ir taa pat.. Pārdeva ļoti naski, tik laipni, pilnīgi no ādas vai izlīda.. Bet kaa pienāca piegādes termiņš,kavējās par 2 mēneši, Atbraukt piesleegt katlu jau vien lai nezaudētu garantiju jau maksāja kosmosu. Visu palaida un aizbrauca. Pēc pieslēgšanas katls dūmoja.! Dūmi nāk no katla pa visām spraugām, ja jūs to mēslu taisaties turēt uz ielas tad varbūt var ņemt.. Kad katls sāka dūmot mēģināju sazināties ar pašu Grandeg filiāli un arī tehnisko personālu.. Ja Rīgas filiālē vēl kāds atbild tad tehniķis ir vispār zem kritikas… Kaut kā to luni es rokā sadabūju un pieklājiigi sarunāju atbraukt katlu saregulēt, sarunājām pieklājīgi laiku! Viss jau priecīgs, ka beidzot visa māja nesmirdēs un tiko uzbūvētā māja ar jaunu remontu vairs nepiekvēps, bet šamais vnk neatbrauc… Pat nepabrīdinot. Zvanu neceļ.. Zvanu uz Rīgu.. Tur tik sola sazināties ar mani un taa ari tikai sola, bet nesazinās.. Taa arī tas sūds dūmo, logi vaļā abi kurtuvē visu ziemu.. Nenovēlu nevienam šonproblēmu, palasiet forumus pirms pirkšanas, visiem līdzīgi.. Lasam, domājam un neieberžamies! ;)