GPSPRO - Slikts serviss
NAV KLASIFICĒTS
Ļoti slikta apkalpošana pēc pirkuma līguma, tirgo nekvalitatīvo ķīniešu preci.
2024.gada 17.jūlijā iegādājos elektrisko skrējriteni XIAOMI Scooter 4 275Wh 300W.
2024.gada 25.novembrī konstatēju ka preci nevar ne izslēgt un visu laiku mirgo aizmugurējais lukturis. Tajā pašā dienā nogādāju preci GPSPRO veikalā, kur to pieņēma remontam un apliecināja ka remonta laiks var aizņemt līdz 30 dienām.
Protams, pēc mēneša ir klusums. Uzrakstīju uz epastu, atzvana saka precizēsim un viss būs. Pēc Jaunā gada joprojām klusums. Uzrakstīju iesniegumu 10.01.2025. ar lūgumu atgriezt naudu (saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu), gribēju iesniegt veikalā, man paziņo ka būs gatavs pēc divām dienām, jo itkā brauc no Lietuvas no remonta un tūlīt tūlīt būs, uz savu galvu noticēju… Protams, 13.01.2025 atkal klusums. 14.01.2025. aizbraucu uz veikalu gribēju iesniegt iesniegumu, pret parakstu ka ir saņemts, pārdevējs man paziņo ka iesniegumu nepieņems, jo viņš nav pilnvarots, to var pieņemt tikai veikala vadītājs, bet viņš nav uz vietas, kad būs arī nezina. Un iedeva man atteikuma veidlapu (to kuru aizpilda 14 dienu laikā pēc distances līguma noslēgšanas, kad vēlas atgriezt pilnīgi nelietotu preci), ar kādu mērķi nezinu, bet pieļauju lai atkal novilcināt laiku un atbildēt “Jūs taču pusgadu skrejriteni lietojat, atteikumu nepieņemsim”:)))))
Iesniedzu sūdzību PTAC, noteikti šo situāciju tā neatstāšu, īpaši kā redzu neesmu tāds vienīgais, kas iegrābās ar šo veikalu.
Noteikti neiesaku šo veikalu! Dabūsiet sev tikai galvas sāpes! Labāk pasūtiet citur preces!
Pievienot komentāru