Golden Saga - Briesmīgs serviss
Augusta sākumā saņēmu dāvanā gredzenu, bet veikalā tika sarunāts, ja gredzens nederēs, to varēs samainīt pret citu. Gredzens tiešām bija par lielu, devos uz Golden Saga veikalu TC Domina un lūdzu, lai gredzenu samaina, uz ko saņēmu atbildi, ka tas nav iespējams. Jautāju Kādēļ tā, ja jau solīja ka varēs. 3 pārdevējas (krievvalodīgas) nespēja man paskaidrot ne latviski, ne krieviski, tikai teica ka nevarot. piedāvāja gredzenu samazināt. tā kā nebija variantu, piekritu. tika solīts, ka gredzens būs gatavs pēc nedēļas, VĒLĀKAIS!!!! kad pēc nedēļas zvanīju, teica, ka vēl neesot, bet pēc 2 dienām vēlākais gan būšot, zvanīju pēc 2 dienām, protams, nav gatavs, un tā nedēļu no nedēļas tiek atlikts atdošanas datums! šodien piezvanīju uz gaveno ofisu, tur solīja, ka rīt pēc pusdienlaika gan būšot! nu gaidīšu! bet nekad vairs neizvēlēšos šī tīkla veikalus, attieksme pret klientiem pretīga, pārdevējas latviski gandrīz neko nesaprot, nelaipni atbild, briesmīgi izturas pret klientiem, turklāt netur solījumus un nepilda saistības!!!
Komentāri (1)
Vakar pirku dāvanu draugam šajā veikalā - jautāju - ar ko atšķiras konkrētā lieta, jo cena citai bija mazāka, citai lielāka. Atbildi nesaņēmu. Sapratu, ka nav jēga jautāt - ta pat neviens neko nesaprot. Man bija doma uztaisīt gravējumu. Pārdevējai jautāju - vai varēs man uzgravēt? Šī krievu valodā man saka - Prizmas veikala - Norvik... Es nodomaju: nu, ok, varbūt veikalā to vairs nedara. Gāju meklēt. Neatradu ne Norvik, neko. Un tikai tad es sapratu, ka ta pārdevēja jau neko no mana jautātā nesaprata. Varbūt tomēr veikala vajadzētu zināt valsts valodu???! Tāda dusma bija, atpakaļ vairs negāju.