Go3 Baltics - Slikts serviss un krāpšana
Lieta ir tāda kad biju maksājuma mērķī aizmirsis norādīt klienta nr. Aizvakar pamanīju, kad mans go3 profils ir bloķēts jo neēsmu itkā samaksājis. Sazinoties ar atbalsta dienestu nosūtīju viņiem gan konta pārskatu ka esmu samaksājis naudu. Viņi man Saka kad naudu esmu sūtījis uz platformas uzturētāja kontu kaut visu laiku maksāju uz viņu kontu! Tagad meklējot kur tā nauda palikusi ko esmu samaksājis. Man 3 dienas jāgaidot, kad finanšu nodaļa atrisinās problēmu. Šādi es 3 dienas jau esmu bez go3 konta, kā ārī viņi pieprasa lai samaksāju par tekošo mēnesi kaut viņi manu go3 kontu iesaldēja!
Komentāri (2)
Pa lielam pats vainīgs. Protams, kad tas prasīs laiku.
Biju piereģistrējies pie viņiem, bet pēc tam pārdomāju. Atteicas izdzēst manu profilu ar visiem maniem datiem. Pašiem tos profilus izdzēst viņi nedod iespēju. Bija pateikts ka tagad jāraksta iesniegums. Vel joprojām nezinu vai mans konts ir izdzēsts vai ne. Dēļ tā arī nelietoju GO3.