Gelvora Sergel - Slikts serviss

Nav iespējams cilvēcīgi vienoties par parādu apmaksu. Stāstu savu situāciju un tuvāko datumu, kad varu veikt pirmo iemaksu, bet darbiniece turpina savu, ka vajag tūlīt un tagad.
Secinājums, neielaisties garās diskusijās. Vienoties par pirmo maksājumu grafiku, novēlēt jauku dienu un uzredzēšanos. Citādi lieks stress un uzvilkti nervi.

P. S. Manu pirmo nomaksāto lietu nav izņēmuši no saraksta, rāda, ka vēl jāmaksā, kaut gan zinu, ka pie t. I. Lieta ir izbeigta.
Pasaka, ka sistēmā kaut kas nav izdarīts.
Māk tikai sastādīt maksājuma grafikus, bet nomaksātos parādus neprot anulēt.

25.04.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

M Mēnesis 25.04.2022

Līdzīga situācija.Vinu datos parādās parāds kas pie zti ir nomaksāts.krapsana,gan jau grib piedzīt naudu par visiem parādniekiem.

I ilrgjefiho 26.04.2022

Viņu galvenais mērķis, ar tiem zvaniem, ir psiholoģiski ietekmēt normatīvo regulējumu nezinošus cilvēkus

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes