Gaso - Slikts serviss, kļūdaina informācija
Noslēdzot virtuves remontu un vēloties ietaupīt uz elektrības rēķiniem izlēmu uzstādīt 2 neatkarīgus gāzes patērētājus - iebūvēto gāzes virsmu & iebūvēto gāzes cepeškrāsni. Laicīgi sazvanījos ar "gaso" un noskaidroju ka tas ir iespējams un nekādas papildus prasības saistībā ar gāzes pievada maiņu man nav jāizpilda. Dienu pirms virtuves iekārtas montāžas, kad visa tehnika jau iegādāta, "gaso" meistars, kurš atslēdza veco gāzes plīti, pateica ka tomēr esošais gāzes pievads esot jāpārmetina jo uz katru patērētāju jābūt savam noslēgvārstam. Protams, ka tādu darbu nevarēja veikt uzreiz. Zvanīju uz gaso informācijas tālruni 155 un uzreiz nopratu tur strādājošā sieviete īsti nezināja vai to vajag darīt vai nē, beigās pateica (nepārliecinoši) ka tomēr vajagot un meistari būs pieejami pēc pāris dienām. Par cik vairs ilgāk nevēlējos atlikt virtuves iekārtas montāžu, steidzīgi iepirku indukcijas virsmu (lai būtu tikai 1 patērētājs cepeškrāsns un nekas nebūtu jāpārmetina, tikai jāpieslēdz) un uzstādījām iekārtu. Kad pēcāk atbrauca gaso meistari pieslēgt cepeškrāsni, izrādījās ka tomēr nekas neesot jāpārmetina, vajag tikai divgabalu ar 2 izejām uzskrūvēt uz skaitītāja un no katra aiziet lokanā šļauka uz gāzes patērētāju. Rezultātā pačakarēts laiks un lieki izmesti pārsimt eiro par gāzes virsmu kura nu jau nav vajadzīga. Ieteiktu uzņēmumam kārtīgāk apmācīt gan savus info tālruņa darbiniekus, gan izbraukumu meistarus.
Pievienot komentāru