Salons "galateja" - PERMANENTAIS GRIMS
Meitenes un zēni! Neiesaku šo salonu!
Mans stāsts ir šāds....
Gribēju smukas uzacis,kas nav jakrāso un labi izskatās-permanento grimmu. Principā jau nav daudz prasits.
Meklēju netā info par saloniem un "uzdūros" mikropigmentācijas centram ar, it kā, ļoti labu speciālisti_ Longinu,kura sevi slavē : "Nepārspīlejot viena no vispazīstamājkajiem mikropigmentācijas speciālistiem (tai skaitā tālu aiz Latvijas robežām). Speciāliste ar ilggadēju pieredzi procedūru veikšanā. Pasniedzēja, kas sagatavojusi vairāk par 500 mikropigmentācijas speciālistus".
Nolēmu - mēģināšu.
Piezvaniiju- pieteicos.
Aizbraucot uz salonu, mani sagaidiija,nelapina sieviete,ar netiriem taukainiem matiem un nogurušu, nesakoptu seju (izradās vina arii ir ši labā speciāliste)...
Nu neko,nodomāju "neskati vīru pēc cepures" un kāpu augšā uz otro stāvu-mini kabinetu ar svētbildēm (man nav nekas pret reliģiju, bet likās drusku dīvaini)..
Tad ši "profesionālā" speciāliste, apskatot manas uzacis, mani izlamāja ,kāpēc es neesmu pieteikusies uz konsultāciju,jo vinja bez konsultācijas netaisot uzacis (man jau nebutu nekas pret konsultāciju-tikai zvanot uz salonu,man tadu neviens nepiedāvaja). Tad nu pēc garām diskusijām, 4x pārzimētām uzacim un lielas pūšanas un gariem klusuma mirkliem tikām liidz procedurai. Par to man komentāru nav- nav ar ko salidzināt.
Gala rezultataa - uzacis ietetov''eja ,pavadija lejā- pie administratores,novaidējās ,ka veikals ciet,un ,ka man nesanāks nopirkt" SOS krēminu" pa nepilniem 14ls,iedeva liidz mazu kriksiiti no kāda sava krēma. Pie administratores maksājot 100ls par proceduru,meitene, naudu paneema, it kā, es vinjai kādu " kukuli" dotu- fiksi,fiksi un zem letes apakšā. Kad tomēr luudzu čeku par pakalpojumu,noboliija acis ,saskatijaas ar "profesionālo speciālisti" un iesita naudu kases aparāta. Nemot mēteli ,dzirdēju,ka abas sačukstās,ka re kā -esot čeku paprasijusi! Sajutas nepatikamas. Bet nu prieks,ka uzacis gatavas,atvadijos un braucu mājas.
Bet ar to stāsts nebeidzas....
Uzacis kopu ,ka "speciāliste" bija teikusi,taču pēc mēneša-rezultats nebija gaiditais. Vienai uzacij acs iekšējā kaktina pusē truka posms,turklat tonis bija neuzkritoši pelēks , cerēto tumšo, izteiksmigo,uzacu vietā.
pierakstijos atkal- it kā uz pielabošanu tai pašai procedurai.
ši pati "profesionālā speciāliste" sagaidija mani ar vēl nevīžigāku izskatu un pūta un elsa vēl skaļāk ( tatad tas nebija vienas dienas sagurums). Ppapētot manas uzacis,secināja,ka petiešām parāk gaišas sanākusās..nekas izlabošot,un pie reizes ar vasku izraušot ataugušos matinus. nopriecājos un ļāvos procedurām.
Taču ik palaikam tiku atstāta uz 30 min. gulot uz kušetes,it kā anestēzija lai iedarbojas ( iepriekš gan tas prasija labi ,ja 10 min), velāk, vnk.,lai pagulot.
proceduras laikā sarunas nevedās,taču nepatiikama elpa,smagi pūšot "profesionālajai speciālistei" man virsū gan.
tādus sikumus,kā to ,ka man aciis salēja dezinfekcijas škidrumu, nemaz neiztirzāšu...Ik pa laikam procedūras laik;ā speciālistei šķita,ka man esot cukura diabēts,jo iepriekšējais pigments neesot iedarbojies,taapec tik gaisas sanākušas.. taču,kad teicu,ka nav gan,man nekāda diabēta,tad vinai skita ,ka dzeru hormonālo kontracepciju,teicu,ka nedzeru gan,tad tika atkal un akal dažadi iemesli meklēti, bet tikai ne sava kļuda atzīta.
Rezultātaa proceduura ievilkas,kad jautāju,kādas krasas pigmentu vinja man šoreiz liek (ieprikšeējo reizi vinja man nepateica-domāju soreiz noteikti japajautā) - atbildes vietā sanēmu strupu - "spilgtāku!".
Pēc proceduuras "speciāliste" informēja,ka man esot jāmaksā 50ls par vinjas "profesionālo " darbu (tā ir +_ profilakses cena -pēc gada!) un lejā esot sagatavots man krems ,kuru smeret uzacim. Nu neko...nokāpu pie adiministratores,prasu par kremu- izradas,ka blakus esošaja veikalina vinš sagatavots nopirkšanai esot.. (ak,es naivā,savā vecumā- dom;aju,ka tas cenā bus)...atteicos pirkt vel pa tiem 14ls kreminu..samaksaju 50 ls,par kuriem ,protams, čeku neviens pat nedomāja dot,atkal "kukuļa sindroms"-atri,atri,naudinu zem letes apakša...
Jutos prieciga,tikusi no turienes ārā. ..Nekad vairs šo salonu neapmeklē'šu,un iesaku ari citiem to nedarit...Domāju,rakstit, vai nerasktit šo sudzību, bet vilšanās sajā "profesionālā speciālistē" ir liela,tādēļ tomēr rakstu..ja nu kādai/kādam mana pieredze palīdz NEIZVĒLETIES šo salonu.:)
Komentāri (4)
Sāksim ar to, ka: ja jau Tu tik ļoti čekoji internetā par permanento grimu, tad Tev bija jāpamana, ka pirms to veikt ir nepieciešama konsultācija!!! Kad piezvanīji uz salonu noteikti tā arī pateici: "es gribētu pierakstīties uz konsultāciju par uzacu mikropigmentāciju".
"man jau nebutu nekas pret konsultāciju-tikai zvanot uz salonu, man tadu neviens nepiedāvaja" vai Tu teici, ka pirmo reizi gribi veikt šo procedūru? Adminstrātore jau arī nezin vai Tev jau ir bijusi konsultācija vai nē, piekrītu viņai vajadzētu jautāt, bet kā jau zināms ne viss šai pasaulē notiek tā kā vajadzētu un visi mēs esam cilvēki, tāpēc labāk lieku reizi pārjautāt, paprasīt, lai nerodas pārpratumi un nepatīkamas situācijas.
Par speciālistes izskatu un visu pārējo.. Vispār nesaprotu, kurš Tev ir devis tiesības pāriet uz personībām? Tas ir vienkārši pretīgi, manuprāt, viņas izkats nu noteikti nav tas rādītāj, kas ietekmē viņas profesionālās spējas.
Un vai tad viņa par tevi nerūpējās jau no sākta gala? Sākot jau ar pirmo reizi, kad Tu atnāci, par to konsultāciju.. Ja Tu vēl nesaprati tā ir domāta tam, lai nerastos tādas situācijas kā Tev! Konsultācijā klients ar speciālistu visu sarunā, uzacu formu, krāsu, tehniku ar kuras palīdzību tiks veikta procedūra + tiek veidota tā saucamā "skice" uzacīm, lai Tu redzētu kads būs rezultāts un Tevi viss apmierinātu. + Ir jāuzzin vai tev vispār vai veikt šo procedūru, pastāv dažādi ierobežojumi un kontrindikācijas...Tieši tāpēc speciāliste Tevi "nolamāja", jo viņa nav vainīga, ka atnāk klients un saka, ka viņam redz šeit un tagad vajag uzacis! Būtu priecājusies, ka speciāliste pieņēma Tevi un vēl nāca pretī un iedeva krēmiņu, jo veikals bija ciet!! Viņa izpildīja savu darbu ar uzviju! Veica Tev procedūru+paskaidroja kā jakopj, iedeva krēmiņu-rūpējās par Tevi. :Uzacis kopu, ka "speciāliste" bija teikusi, taču pēc mēneša-rezultats nebija gaiditais.
"Uzacis kopu, ka "speciāliste" bija teikusi, taču pēc mēneša-rezultats nebija gaiditais"
Un? Atkal, speciāliste atzina, ka tās ir par gaišu, veica tev korekcju, izraustīja matiņus... + Mēģināja noskaidrot, kapēc Tavs organisms ir tā reaģējis uz ievadīto pigmentu, vai Tev ir kāda slimība, vai nav bijuši ievēroti neteikumi, ko jādara(nav jādara), pirms un pēc procedūras.. Tev pievērš uzmanību un meklē iemeslu, kāpēc rezultāts nav gaidītais, bet Tu joprojām esi neapmierināta ar CILVĒKU, kuras redz nav patīkama elpa?!
Par pigmentu-nu loģiski, ja rezultāts ir pārāk blāvs, tad jāliek spilgtāks pigments! Kādu vēl atbildi Tu gaidīji?:D Ja gribēju uzzinat vairāk, vajadzēja jautat, tikai nesaprotu, kas tur vēl var būt neskaidrs.
Pie kā mēs atkal nonākam? Pirms procedūras ir vajadzīga KONSULTĀCIJA! Ja Tu būtu aizgājusi uz konsultāciju nebūtu visa ši ķēpa. Šitā nomelnot cilvēkus... Pretīgi.
Domāju, ka speciālistes rīcība bija profesionāla. Rezultāta Tev procedūra bija veikta, visu laiku Tev tika pievērsta uzmanība, teikts kas un kā jādara... Utt.
Šis salons nestrādā pirmo gadu un ne piekto, un ne desmito un šī speciāliste arī. Apmeklēju to jau gadiem un mani viss apmierina! Longina ir veikusi mikropigmentācijas procedūras ne tikai man(man ir uzacis un lūpas), bet arī daudzām manām darudzenēm un paziņām un visas ir apmierinātas! Tev nebija īstais informētības līmenis, kur pie vainas esi gan Tu, gan adminstrātore, kura nepajautaja par konsultāciju.
Vēl man Tev tāds jautājums.. Tevi nemulsina fakts, ka par mikropigmentāciju šajā salonā nav nevienas sūdzības? Tas vien liecina par salona labo reputāciju un speciālistu profesionalitāti.
Lai Tev veicas!
Kāpēc šī "profesionālā" speciāliste vispār veica šo procedūru bez konsultācijas????? Kur bija problēma šo pirmo reizi parvērst par KONSULTĀCIJU nevis uzreiz par procedūru?????
Un šaubos gan vai šī speciāliste tik tiešām vairs ir PROFESIONĀLA!!
ARI ...
Izklausās, ka esat ši salona darbiniece.:)
Nedaudz atbildot uz jūsu komentāru- zvanot 1x, un piesakoties, es brīdināju, ka ši procedūra man ir pirmreizēja. Protams lasiju ari netā, ka veic alerģijas proves, parunaa formu, piemeklē krāsu ut.tt. taču nedomaju, ka man buutu jazin kā to dara un kurā laikā.Tāpēc jau es eju pie, it kā, profesionāla cilvēka un paļaujos, ka viņš zina ko dara, turklāt maksāju par to naudu un nebut ne to mazāko...
Runājot par vizuālo izskatu...Mans uzskats tomēr ir, ja cilvēks strādā skaistumkopšanas sfērā, turklaat ar, IT KĀ, tik labu reputāciju, tad ari pašai ir jāievēro elementāra higēna un vizuālā tēla sakopšana!!!
Un par to, ka man jābut pateicigai, ka mani pieņēma??Nopietni???kāpēc? es taču biju normāli pierakstijusies..turklāt tas ir vinjas darbs, par kuru vinja saņem naudiņu...kāpēc man jābut pateicigai?????diezgan smiekligi...
Un teikt, ka es kādu nomelnoju un manis rakstitais ir pretīgi???-domāju tas velreiz apliecina, ka esat ši salona darbiniece..ja, jau reiz tik ļoti saasināti to uztverat..:)))
Lai nu kā, es uzrakstiiju faktus, un savas sajutas, neredzu tur neko pretigu...
Tā tomēr ir iestāde kurai būtu jānodarbojas ar klientu apkalpošanu, NEVIS APKRĀPŠANU... Uzskatu, ka neko nepaskaidrojot likt man nenosakāmas krāsas pigmentu, un pēc jautāšanas k-ko nomurmināt zem deguna ( pirmajā proceduras reizē), un nelapnā tonī pavēstiit, ka "spilgtāku", nav normāla attieksme, turklāt, vai tad nevajadzēja ar mani toni saskaņot?Un turklāt ši "profesionālā speciāliste' nevienu sekundi nepiedāvāja man konsultāciju pašas proceduuras vietā. ( un protams, jo konsultācija taču maksā 10ls, bet proceduura 100, nav jau garantijas, ka pec kosultācijas es atnākšu pie vinjas, vai ne?) Turklāt ar veselību sasitiitus jautājumus jau nu vajadzētu uzdot pirms vispār sākt ko dariit, ja jau ir zināms, ka dažadu diagnožu gadijumā pigments neiedarbojas kā vajag... manā gadijumā, nekāda profesionāla darbiiba nebija, ne pirmajā, ne otrajā reizē, par atmosfēru vispār nekomentēšu...
Domāju, ka ari VALSTS IEŅEMUMU DIENESTAM tur butu ko darīt...
Lai nu kā- šo iestādi neapmeklēšu, un, noteikti, bridināšu radus, draugus un paziņas.:)
paldies par uzmanību!:))))
Gribu padalīties arī savā pieredzē par šo "profesionālo speciālisti". Kādu laiku atpakaļ Galateja piedāvāja mikropigmentācijas procedūru ar 50% atlaidi, tāpēc nolēmu to izmantot. Diemžēl mana pieredze bija vēl sāpīgāka nekā pepilotai, jo šīs "profesionālās speciālistes" apmeklējums man beidzās ar acu ārsta apmeklējumu, kur tika konstatēts acs radzenes apdegums.
Procedūra tika veikta ļoti sasteigti un arī tiku bieži atstāta procedūras vidū (cik nopratu, lai "profesionālā speciāliste" apkalpotu paralēli arī citus klientus - kabinetiem sienas nav īpaši biezas)...stāts ir garš un sīkumos neiedziļināšos, bet procedūras laikā uz acs plakstiņa jutu, ka kaut kas uzpil, Longina to noslaucīja un turpināja tālāk procedūru, teica, ka nekas traks neesot. Pēc procedūras nopirku krēmu turpat veikalā un braucu laimīga mājās, tomēr mani prieki beidzās pēc pāris stundām, kad aci sāka grauzt un tā palika sarkana. Nākamajā dienā griezos pie acu ārsta, kur arī tika konstatēts apdegums. Ārsta slēdziens bija, ka acī ir iekļuvusi spēcīga ķīmiska viela ( tika veiktas arī attiecīgās analīzes). Tā kā dienu iepriekš tika veikta procedūra, tad šaubu nebija par to kur šis apdegums radies. Tā nu ņēmu ārsta slēdzienu un devos uz Galateju pieprasīt atpakaļ savu naudu par nekvalitatīvi veikto procedūru, par ko "profesionālā speciāliste" bija ļoti izbrīnīta un to protams, ka to neatzina. Kļūdas savā darbā nesaskatot un acs esot apdedzināta citur ( bet pret ārsta slēdzienu īpaši daudz argumentu nevar būt!!)...tomēr pēc ilgām sarunām, ar neapmierinātu seju, naudu atpakaļ atdeva.
Šajā salonā noteikti nekad vairs neatgriezīšos un arī citiem neieteiktu izmantot šīs paviršās speciālistes pakalpojumus!!!