G4S - Nekvalitatīva signalizācijas uzstādīšana, slikts klientu serviss
Mājas būvniecības procesā G4S ievilka signalizāciju, kā vēlāk izrādījās, tas tika izdarīts nepareizi, ko apstiprināja arī pats G4S eksperts. Kļūdu labošanas procesā nācās bojāt iekšējo apdari. Arī otrajā reizē tehniķis bija "jauniņais" un 6 stundu laikā nespēja pievienot pulti, vienu magnētisko devēju un vienu kustību sensoru. Darbs palika neizdarīts, kad tehniķis devās prom. Pēc tam neviens neieradās darbu pabeigt, kā arī pat nesazinājās un neizskaidroja radušos situāciju. Zvanot uz klientu dienestu, saka vienu un to pašu, ka iepazīsies ar situāciju un atzvanīs, kas 1,5 mēnešu laikā nav izdarīts. Sekas - zaudējumi sakarā ar apdares remontu, divus mēnešus iekavēti būvdarbi, neejoša signalizācija.
Pievienot komentāru