Futur Lab - Nekvalitatīva prece
Uzņēmums iepārdod jums preci, par kuru nevar dot ne mazāko garantiju. Iegādājos zīdaiņu novērošanas sistēmu, kuras funkcija ir no attāluma novērot bērniņu. Uzstādijām un ierīcei ir šņākšana un monitora raustīšanās jau pēc 4 metriem. Un garantijā uzrakstīts, ka uz pārraidi garantijas nav :D Uz ko tad ir? Uz plasmasas rāciju? Tas saucās tā...iztērējiet 90Ls uz plastmasas istabas aksesuāru:) Uzreiz piezvaniju patērētājiem un viņi teica, lai noteikti rakstam iesniegumu, par preces paredzēto funkciju nepildīšanu... Veikala pārdevēja nomelno citus pārdevējus, lai tikai iepārdotu preci un nākamajā dienā, nevar atbildēt par saviem vārdiem :) Esiet uzmanīgi - dārga prece negarantē kvalitāti un šis uzņēmums garantē labu preču kvalitāti, tikai līdz brīdim, kad prece nonāk pircēja īpašumā :)
Komentāri (12)
Iepriekš aprakstītā problēma tiek veiksmīgi risināta :)
Veikala priekšniecība ir atvainojusies un piedāvājusi variantus problēmas atrisināšanai.
ja vienam pirceejam traapijusies nekvalitatiiva prece tas nenoziimee ka visa prece ir nekvalitatiiva. katram savaa razhossanaa ir gadijies braakkis un uz to nav jareagge taa.
Pilnīgi piekrītu. Viekala personāls laipns, jo preci vajag pārdot. Tikai neticiet kaut kam, ko sola atsūtīt, papildināt. Ar to domāju programnodrošinājumu IP kamerai.Bērnu novērošanas kameras mēsls. pamēģināju, atnesu atpakaļ. Nācās ņemt citu preci, jo naudu atdabūt nevar. Neticiet nevienam pārdevējam, īpaši vecākai pārdevējai Annai. Neatļaujas pat atzvanīt, kā solīja. Naudu par preci atgūt neceriet, Kasē vienmēr nav naudas. Ceru ka ilgi šādi tirgoņi nenoturēsies. Viņu veiksme šobrīd ir veikala novietojums SPICĒ.
biznes vienākrš, prece reāli ja maksā 20ls, tev to pārdod par 200ls, tā nu viņš ir. Izdevīgāk ir 7 reiz apmainīt nekā 1x atdod naudu atpakaļ. naudu tur atpakaļ nedabūsiet. tas ir 100%, ja nu vienīgi draudēt nesāksiet :) vēlu veiksmi ar futur lab :) pats tur vairs neiegriežos un slikti paliek ejot garām tam veikalam.
Zinu ļoti daudz cilvēku un uzņēmumu, kas uzrāvušies uz šiem Futur Lab mēsliem. Teikšu tikai to, ka šī zīmola paspārnē ir nomainījušies jau trīs uzņēmumi aptuveni 5 gadu laikā ar valdes locekli Kelechi Okorie priekšgalā. Secinājumus izdariet paši. Painteresējos dziļāk pie nozares profiem. Prece ir Ķīnas noliktavu vecās tehnoloģijas un tehnoloģiskās brāķu partijas, kas tiek tirgotas ar zīmolu Tek UK un maksā grašus vārda tiešā nozīmē. Nevienai kamerai nav ne CE ne citi sertifikāti, kas nepieciešami šada tipa elektronikai un vispār tirgošanai EU. Uz iepakojumiem nav ražotāja, izcelsmes valsts un modeļa.
Jāatceras tikai viens, ja no viņiem ko pirksiet, vai pasūtīsiet ar instalāciju - priecīgi nebūsiet un naudu variet norakstīt.
PS: Saitā redzamās atsauksmes ir no cilvēkiem, kas vai nu īsti nesaprot, vai arī nointervēti pirms ir sapratuši, kas ir pārdots:)
Un vēl, ja jūs tomēr māc šaubas par to, ka šīs kameras ir mēsls, paskatieties Futur Lab "mātes" uzņēmuma mājas lapā www.tekuk.co.uk . Tur Latvijā tirgotās kameras neatradīsiet. UK jau sen šāds uzņēmums un tā dibinātājs būtu izmests no valsts, ja atļautos tigot šādus mēslus. Futurlab mājaslapā http://www.videonoverosana-kameras.lv/ vairākām kamerām ir minēts ražotājs sony - uz kastītēm nekas tamlīdzīgs nav rakstīts.
Man kā sen "apčakarētam" klientam jau sāk palikt interesanti, kad Kekechi Okorie beidzot aptrūksies vārdi, kādos nosaukt Futur Lab sekotājus - SIA Futur Lab, SIA Futur Tech Lab, SIA Balt Uk un tagad jau SIA Tek Lab. Brīnos, kādēļ neviens cits klients vēl nav publiski sūdzējies par to, kā strādā šis uzņēmums. Man pat nereti paliek žēl darbinieku, kas tur strādā - Kelechi tos jauniešus tur labi apstrādājis. Kelechi Okorie apmuļķotie - ja reiz lasiet šo, tad izstāstiet arī par savu pieredzi, lai raksti šajā portālā parādās vēl pirms viņa paša mājaslapas, meklējot informāciju par šo uzņēmumu
Es, Kelelchi, kā Lielbritānijas pilsonis un Futur Lab direktors ignorēju šos komentārus ilgu laiku, jo:
1. Mums ikdienu ir jauni klienti, kas šiem meliem nepievērš uzmanību. Būtībā mums ir bijis vairāk nekā tūkstotis klientu pēdējo 7 gadu laikā.
2. Es pieņemtu, ka sabiedrībai ir pietiekami gudra, lai redzētu, ka šie ir tikai neintelektuāli apmelojumi.
Tomēr mani darbinieki lūdza reaģēt uz šo, tāpēc es atbildēšu par šo negatīvo kampaņu, galvenokārt no konkurentu puses un dažos gadījumos no cilvēkiem, kuri tika pieķerti zādzībās vai tika atlaisti, lai uzlabotu mūsu klientu servisu tādiem klientiem kā Jūs.
Mums ir daudzi lielie klienti Latvijā un Baltijā, kas vienmēr izmanto tieši mūsu pakalpojumus vairāku gadu garumā.
Piemēram, MOS veikalu tīkls, kam Baltijas lielveikalos ir Oasis, Karen Millen, List un Parfois veikali.
Viņi izmanto mūsu pakalpojumus vairāk nekā 5 gadus.
Ir skumji redzēt kā konkurenti slēpjas šajā mājaslapā un raksta melus par citiem uzņēmumiem.
Ikviens saprātīgi domājošs redz, ka tie nav komentāri no neapmierinātiem klientiem, bet kā es rakstīju iepriekš, mērķtiecīga kampaņa no skaudīgiem konkurentiem un dažos gadījumos no negodīgiem bijušajiem darbiniekiem. Pozitīva lieta ir tā, ja konkurenti mūs nevar ciest, tas nozīmē, ka mums iet ļoti labi.
Futur Lab ir daudz citu produktu, piemēram, PLAN B elektroniskās cigaretes, LED lampas, audio austiņas, drošības produkti u.c. Un katru produktu grupu mums pārstāv cits uzņēmums. Svarīgi ir tas, ka ir nepārtrauktība klientiem, pat tiem, kas pirmo reizi nāca pie mums pirms 6 gadiem.
Neviens klients nesūdzas par to, ka mums ir vairāki uzņēmumi, jo uzņēmēji saprot, cik svarīgi ir nodalīt dažādos biznesus un sadalīt riskus. Tas ir smieklīgi, izvirzīt jautājumu par mūsu nodokļu statusu.
Komentāri par darbiniekiem, par CE sertifikāciju un zīmolu acīmredzot ir ar tiešu mērķi nodarīt kaitējumu mūsu uzņemamam. Mēs esam pilnībā sertificēti. Savādāk nemaz nav iespējams strādāt EU. Cik vel uzņēmumi pārdot zīmolu kameras, kā to darām mēs? Tas ir dīvaini, ka mēs esam tie, kas tiek apsūdzēti par Ķīnas produktu pārdošanu, kad Latvija ir pilna ar drošības uzņēmumiem / interneta veikaliem, kas pārdod lētākos iespējamos Ķīnas ražojumus bez jebkāda nosaukuma, zīmola. Daudzi mūsu klienti izmanto mūsu kameras jau gadiem un bez vismazākajām problēmām, nemaz nerunājot par 2 gadu garantiju.
Arī komentāri, kas uzbrūk mūsu klientiem- cilvēkiem, kuri ir snieguši video atsauksmi par mūsu kamerām ir 100 % pierādījums tam, ka mums uzbrūk skaudīgi konkurenti. Cik uzņēmumiem ir klienti, kas ir tik apmierināti, ka viņi ir gatavi to pateikt publiski kameras priekša? Mums ir vēl daudz klientu, kas ir paši piedāvājuši sniegt pozitīvo atsauksmi publiski. Tagad es pats personīgi esmu iesaistīts attiecībās ar klientiem un video ir pierādījums tam, kādas tās mums ir. Nevar būt tā, ka uzņēmums, piemēram, SIA Antaris, SAULES VEIKALS īpašnieks ir uzstādījis Futur Lab produktus 2013./2014. gadā vairāk nekā 42 veikalos un sniedz video atsauksmi, kur atzīmē pastāvīgi augstu kvalitāti, bet dzīve tā nav. Patiesībā SAULES VEIKALS atvēra 3 jaunus veikalus pēdējo 6 nedēļu laikā un izmantoja atkal mūsu kameras. Noteikti viņi tā nedarītu, ja viņi nebūtu apmierināti par mūsu video novērošanu 42 veikaliem vai klientu atbalstu. Viņi faktiski salīdzināja mūsu kameru kvalitāti 52 collu TV ekrānā ar paraugiem no citām vadošajām drošības kompānijām Latvijā un redzēja, ka mūsu kvalitāte ir jūdzi priekšā. Tas pats stāsts ir par visiem citiem mūsu klientiem- Latvijas vai starptautiskajām kompānijām, kurās strādā gudri cilvēki, kas var izsvērt šo komentāru patiesību.
TEK UK ir vadošs Lielbritānijas zīmols, un mēs esam lepni, ka tirgojam tieši viņu produktus. Šī zīmola produktu videoklipiem ir vairāk nekā 1 miljons YouTube skatījumi. Populārākie produkti ir bezvadu austiņas, sporta kameras un, protams, drošības sistēmas.
Jā, mēs esam lepni, un, ka esam viena no retajām apsardzes firmām Latvijā, kur sievietes strādā pārdošanas komandā. Tas liecina, ka mēs cienām sievietes un uzskatām, ka viņas varbūt tikpat zinošas par drošības risinājumiem ka vīrieši. Katrā ziņa neviens klients man nav sūdzējies, ka viņš ir bijis psiholoģiski traumēts dēļ tā, ka ar viņu sadarbojās gādīga, zinoša dāma, kas palīdzējusi viņam iegadāties profesionālu videonovērošanas sistēmu par vislabāko cenu.
Šo komentāru rakstnieki ir ne tikai absolūti meļi, bet arī šovinisti, kas uzskata, ka sievietēm nevajadzētu strādāt šādus darbus. Man ir neērti no savam darbiniecēm par to.
Šie cilvēki domā, ka es esmu brits, tāpēc droši vien nevarēšu izlasīt šos komentārus un viņi var netraucēti uzņemumu apmelot.
Mana latviešu valoda ir daudz labākā, nekā viņi domā, jo man ģimene ir Latvijā, un es mīlu un cienu Latviju.
Mēs neesam perfekti, neviens tāds nav. Tomēr mēs mācāmies no savam kļūdām un vienmēr cenšamies uzlabot mūsu pakalpojumus un servisu. Tas ietver dažos gadījumos arī cilvēku atlaišanu, kuru mērķi nesakrita ar uzņēmuma mērķiem, kas pirmkārt ir klienta vajadzības. Tas diemžēl nozīmē, ka daži no šiem cilvēkiem dusmās var rakstīt melus par mums, bet mēs labāk riskējam ar šādu iespēju, nekā sadarbojamies ar neefektīviem cilvēkiem un nevaram nodrošināt labu klientu servisu.
Es domāju, ka informācija mājas lapā www.futurlab.lv atklās patieso ainu par klientiem un uzņemumu, piemēram, Red Bull, Tiger shop, Lats, Oasis, Karen Millen, Dino Zoo, Liepājas tramvaju parks, Latvija Dzelzceļš, City Fitness, Rīgas Tilti, Grandegs, Kolonna, Delfi, Tilde, Illy kafejnīcas un daudzi daudzi citi, kas parāda, cik populāri mēs esam mūsu klientiem.
Sabiedrībai ir jāapzinās, ka šajā mājas lapā ir brīnišķīga iespēja sniegt godīgas sūdzības, bet to diemžēl izmanto arī daudz cilvēki, kuriem ir vajadzība melot par citiem.
Katrs pats var izsvērts un paliecināties par komentāru patiesību dzīvē sākot sadarboties ar mūsu kompāniju, jo mēs patiešām parūpētos par jums, lai jums beigās būtu milzīgs gandarījuma smaids uz sejas.
Ļoti iespējams, ka sākot ar mums attiecības šodien, jau pēc mēneša Jūs stāstīsiet visiem, cik laimīgs jūs esat par savam jaunajam Futur Lab kamerām.
Paldies.
Cienījamais Kelelchi, izbeidziet vienreiz melot!Tad varbūt publiski arī pastāstiet, cik reizes braucāt pie manis uzstādīt kameru, ja nemaldos vismaz gadu, kad prasīju naudu, Jūs to atpakaļ neatgriežat.Tikai Jūsu neuzstādītās kameras dēļ, mani atkārtoti apzaga, kad pamostoties, no rīta, pēc fakta konstatēšanas es piezvanīju Annai no rīta 7os un apsveicu viņu vārda dienā, uzreiz atrada laiku atbraukt un atvest kameru.Tika uzstādīta arī kamera ar ieplīsušu stikliņu- brāķis...Pilnīgi piekrītu visam, kas augstāk uzrakstīts, tā ir taisnība., jo jauna prece neatbilst kvalitātei.
Bez tam vēlos informēt, ka uzstādot kameru, nav ne disks, ne instrukcija, ne iepakojumi, nerunāsim jau par oriģinalitāti.Tā kā sorry, nekad mani nepārliecināsiet par savām kamerām, jo tie ir mēsli, tas no pieredzes.Bet laimīga es esmu no tā brīža, kad ar Jums vairs nav jāstrīdas un jākaro par savām tiesībām un savu naudu, jo var atrast kameras par ļoti adekvātām cenām un kvalitāti no mūsu pašu piegādātājiem
To, ka Jums sieva ir latviete tas arī ir fakts.Attieksme pret klientiem vienkārši drausmīga, tas arī par Annu runājot.Normāla firma, kas klientam nevis zvana, bet atsūta sms, ne?Visas sms esmu saglabājusi un tas bija 05.2010.
Iespējams, pēdējo reizi rakstu šeit, jo patiesi cilvēki zina, kur sūdzēties, ja viņi ir godīgi un viņiem nepieciešams problēmas risinājums. Ir grūti zināt, kas ir reāls un kas nav šajā mājas lapā.
Tomēr ļaujiet man pieņemt, ka Jūs esat reāla persona, tomēr šķiet dīvaini, ka atbildat dažu minūšu laikā pēc mana ieraksta, kaut iepriekš vispār neesat pievienojis nevienu ierakstu pie šīs sadaļas vai vismaz ne ar savu vārdu.
Tātad pieņemsim jūs esat reāls. Jūs runājat par kaut ko, kas noticis pirms 4 gadiem. Daudz kas var mainīties četros gados.
1. Es nevarēju saprast nevienu latviešu vārdu četrus gadus atpakaļ, tāpēc man nācās paļauties par 100% uz citiem cilvēkiem. Tagad tas ir mainījies. Zinu latviešu valodu daudz vairāk. Kā rezultātā, es tagad esmu vairāk iesaistīti klientu attiecībās, kas arī atspoguļojās video atsauksmēs.
2. Ja Jūs man atsūtītu pa epastu, ka nebijāt apmierināts par kaut ko, kas notika pirms 4 gadiem, tad es būdams džentlmenis, jums būtu no sirds atvainojies un nosūtītu šokolādes kasti, ja esat sieviete un vai pudeli laba vīna, ja esat vīrietis. Rakstīt negatīvus komentārus noteikti nav labākais veids, kā risināt situāciju.
3. Mums ir vairāk nekā tūkstošs klientu, nevar būt, ka visu darām slikti. Lielākā daļa ir atkārtoti klienti, piemēram, Dino Zoo, kas šomenes atkal uzstāda mūsu video novērošanas kameras Origo veikalā.
4. Mēs esam cilvēki, un mēs visi varam kļūdīties. Tāpēc dzīvojam un mācāmies. Pat APPLE nav perfekts. Neviens nav, bet mēs cenšamies rūpēties par mūsu klientiem. Šodien ir daudz šķīrušos pāru, kam bija lieliska laulība pirms 4 gadiem. Tas nav pilnīgi nesvarīgi, kas biji pirms 4 gadiem, jo mums ir jāmācās no pagātnes, bet kas patiešām ir svarīgi- cik labi vai slikti mēs esam šodien un nākotnē. Tagad mums ir lieliska komanda, jo esam atbrīvojušies no cilvēkiem, kas nebija labi uzņēmumam vai klientiem. Mēs esmu vairāk fokusēti uz klientiem- kalpot tiem vislabākajā iespējamajā veidā šodien un rīt. Dzīvot pagātnē, vienalga labās vai sliktās atmiņas ir tik pat noderīgi kā meklēt Sniegbaltīti ar 7 rūķīšiem, kas ir pilnīga laika un enerģijas tērēšana.
Ja mēs kļūdījāmies pirms 4 gadiem, tad es tiešām atvainojos. Godīgi jāsaka, ka es tiešam neatceros, ka jebkad būtu dzirdējis par sūdzībām, kā ieplīsis kameras stikls.
Ikviens, kas uzskata, ka es bankrotēšu dēļ meliem un negatīviem komentāriem šajā portālā, acīmredzot nezina, ka viņš ir tieši motivējis mani attīstīt savu biznesu. Esmu parādā saviem klientiem, lai rūpētos par tiem. Es nekur neaizeju.
Es novēlu Jums un Jūsu ģimenei mīlestību, laimi un daudz laba nākotnē.
Kel
Sveiki.
Dažos vārdos sakot, neiesaistieties ar šo firmu.
Man sākumā arī likās, ka viss būs okei un labākajā kvalitātē.
Kā rezultātā, 2014.gadā iegādājos 8 āra kameras ar rakstītāju un uzstādīšanu. Jau no atvestajām 8 kamerām, divas bija brāķi un vienai nepareiza lēca iepriekš pasūtītās vietā.
Pēc vairākiem zvaniem un sms (kas viņiem raksturīgi), rezultātā neko vairāk nesaņēmu, kā brāķa vietā citas (izskatījās lietotas) un kvalitātes ziņā nekādus uzlabojumus.
Par kvalitāti:
Varētu pat teikt drausmīga. Kam ir vajadzīgas kameras, ja pat no 2-5 metru attāluma neatpazīsti savu sievu??? Nemaz nerunājot par ko citu...
Šogad jau divas kameras ir "atteikušās" strādāt.
Uzstādot gada sākumā, savā darba vietā video novērošanas kameras no cita uzņēmuma (nereklamēšu) ar nepārtraukto monitoringu no viņu puses, ieraudzīju patieso video kvalitāti, kādai bija jābūt arī man mājās. Kā rezultātā, nomainot vienu neejošo kameru pret viņu piedāvātajām āra kamerām (kam cena pat mazāka un kvalitātes ziņā arī būtu pat jābūt sliktākai pēc tv līniju skaita un nakts redzamības), iegūstu beidzot kvalitāti, kuru biju jau gaidījis iepriekš no Futur lab.
Tā ka neesat naivi un neuzķeraties uz Kela teikumiem, ka viņam klienti ir pirmajā vietā. Jo sarunā ar viņu, viņš visu laiku to atkārtos. Lielāku murgu kvalitātes un attieksmes ziņā neesmu piedzīvojis.
Ja meklē kvalitāti (kas video novērošanā ir pats galvenais), tad Futur lab noteikti nav īstā vieta. Jo tev taču nevajag kameras, kurās, ja arī kaut kas notiks, tik un tā neko nevarēs saprast.
NEUZĶERIES ;)
Esmu pārsteigta šeit lasot tādas lietas. Mēs saviem veikaliem ņemam jau trešo reizi sistēmu un viss ir lieliski. Vadītājs viņiem gan ir savdabīgs, tomēr cita mentalitāte, bet man ar viņu sakara maz. Birojā meitenes un tehniķi strādā labi un atsaucīgi. Cenas ir ļoti labas. Vienu reizi pēc uzstādīšanas vienai kamerai sāka mazliet kropļoties attēls, pāris dienu laikā visu samainīja un viss bija OK. Katram ir sava izpratne par kvalitāti, ja samaksā pārsimts eiro un grib super kvalitāti, tas nav reāli, bet ja zina, ko grib un cik tas maksā, nav nekādu domstarpību.