furni.lv (ikea mebeles) - Ikea mēbeļu piegade
Nelaipna attieksme pret klientu, it kā piegādā bez maksas līdz kāpņu telpa, bet ja neesi uz vietas, tad lūgums atstāt preci kāpņu telpā tiek uztverts kā kaut kas nenormāls, tā pat preces dokumentus „aizmirst” nodot un neatsūta arī pēc atsevišķa lūguma ...
Komentāri (5)
VAru tikai piekrist par nelaipno attieksmi. Laikam darbinieki mainijusies, jo agrak ar to viss bija ok.
Tikko pie Furni pasūtīju - viss tur ir laipni un labi! Piegādās nedēļas beigās. Protams, ka neatstās kāpņu telpā!! Ja kāds nofenderēs to Tavu paku, Tu viņiem klāt siesies pēc tam uz urrā, ja jau pat par "ne pārāk laipnu atbildi" te cepies!
Vairakkart pasutu no furni.lv varu teikt to labako. Biju veikusi pasutijumu un neparbaudot to apmaksaju. Vakara konstateju, ka paris preces nav. Nakamaja diena sazvanijos, pateicu un furni.lv operativi visu atrisinaja. Ar so komoaniju visu var sarunat, loti saprotosi un pretimnakosi darbinieki! Ka sacit jasala - minimums riska ????
Nelaipna apkalpošana. Ar klientu runā kā ar sū***. Vajadzētu piedomāt pie runāšanas un apkalpošanas stila. Pat uz problēmu, ka klients nebūs viņu norādītajā laikā mājās, netiek rasts risinājums - piedāvāts cits preces saņemšanas datums klientam pieejamā laikā. Uz jautājumu vai var saņemt tādā gadījumā maksu par preci atpakaļ tiek sniegta pozitīva atbilde, bet kas kādara lai naudu saņemtu atpakaļ netiek nekāda informācija sniegta.
Спасибо за отзывчивость и отличную работу!