AtrisinātaFrotē Dvieļi - krāpnieki

Nekad neko nepasūtiet šajā firmā! Pasūtīju divus frotē halātus, samaksājot 60 eur. Pēc diviem mēnešiem neko neesmu saņēmusi. Sākumā firmas pārstāvis vainoja kurjeru, kurš itkā neesot piegādājis. Divas nedēļas solīja man atsūtīt paciņas izsekošanas numuru, lai es varētu sazināties ar kurjeu firmu. Protams, neko neatsūtīja. Vēlāk telefonu vairs necēla, tagad visi telefona numuri, kas pieejami mājas lapā ir atslēgti.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta agnesito 06.01.2016

Firmas pārstāvis beigās pats man zvanīja, vairākas reizes atvainojās par radušos situāciju ( viņiem esot bijušas nesaskaņas ar sadarbības partneriem). Tā kā pasūtīto preci nebija iespējams man piegādāt, firma atskaitīja atpakaļ visu samaksāto naudu un kā kompensāciju solīja, kad būs iespējams, atsūtīt citus halātus kā dāvanu. Firma piedāvāja arī kā kompensāciju atgriezt dubultā naudu atpakaļ, no kā es atteicos.

A

Komentāri (46)

A agnesito 20.01.2015

Tā kā sūdzību izdzēst nav iespējams, tad rakstu komentārā. Ar firmu visas domstarpības ir atrisinātas un nauda man tika atgriezta pilnā apmērā.

A Alise34 29.01.2015

Es arī savu pasūtījumu gaidu jau vairāk nekā 3 nedēļas, telefonu jau trešo dienu neceļ, uz e-pastiem neatbild.

2 25356073 29.01.2015

Labdien !
Jums raksta SIA "Frotē dvieļi" pārstāvis,
acīmredzot mūsu sadarbībā ir ieviesušās komunikācijas problēmas,
lūdzu ar mums sazināties zvanot uz telefona nr: +371 25356073 un visi jautājumi, kas saistīti ar pasūtījumiem tiks atrisināti.

D deilla 04.02.2015

Andri, Luīze! t: 25356073; 27113185 - zvanu Jums katru dienu, bet Jūs uz telefonu neatbildiet! Acīmredzot izvēlieties - kam atbildēt un kam ne!
Mīļie cilvēki - esiet ļoti uzmanīgi ar šo kompāniju - jo solījumus viņi prot izteikt, bet, kad pašiem solījumi jāizpilda, tikai saka, ka neesmu Latvijā, būšu atpakaļ pēc pāris dienām, uz telefoniem tagad jau vairs neatbild... dikti žēl, ka ir šādi negodprātīgi uzņēmēji tepat pie mums...

A alg 12.02.2015

Sveiki! Diemžēl es arī tieku "čakarēts". Jau vairāk kā mēnesi nevar piegādāt apmaksāto preci. Neatbild uz e-pastiem un telefona zvaniem. Cilvēki izvarieties no šīs kompānijas. Būs jāuzraksta Bez Tabu lai izskan laba reklāma pa visu valsti.

D Džekiņš Mīļais 12.02.2015

Vakar par so uzņēmumu iesniedzu iesniegumu policijā. Var secināt ka kartejie latviesu " bizmesmeni", kas savac naudinu un pazūd. Mes neesam labdaribas, becprocentu organizacija.
Un tiks panakts kriminalprocess

A alg 13.02.2015

Vakar ar citu telefonu izdevās sazvanīt krāpnieku Andri..solija, ka šodien obligāti būs prece, bet nekā. Es labprāt pievienotu arī pievienotos ar savu iesniegumu policijai. Padodiet ziņu lai es varu ar Jums sazināties un kopā griezties policijā.

2 25356073 19.02.2015

Raksta SIA "Frotē dvieļi " pārstāvis:

Paziņoju www.sudzibas.lv portāla lasītājiem, ka mūsu uzņēmums nav krāpnieki un neslēpjas - mūsu telefona numuri - +371 25356073 ; +371 28105003 uz kuriem mūs var sazvanīt katru darba dienu no plkst. 10.00 - 17.00, brīvdienās, svētkos un ja vēlaties veikt pasūtījumu aicinam Jūs rakstīt epastu - [slēpt]@frotedvieli.lv, vai aizpildīt kontaktu formu mājaslapā, lai nāktu pretī klientiem mājaslapā esam atvēruši arī online apkalpošanas vidi kur tiešsaitē var sarakstīties ar mūsu klientu apkalpošanas menedžeriem par jebkuru interesējošo tēmu un uzdot jebkuru jautājumu saņemot tūlītēju atbildi, mūs varat atrast arī sociālajos tīklos piemēram
https://twitter.com/frotedvieli
jebkura problēma, kas saistīta ar piegādēm mūsu sabiedrībai atvērtajā uzņēmumā tiek risināta atbilstoši iespējām, mūsu uzņēmums nedēļā apkalpo diezgan daudz personas un
lielākais vairums no mūsu klientiem saņem preces ļoti savlaicīgi un par zemām izmaksām, turklāt esam vairumtirgotāji un pārsvarā apkalpojam juridiskas personas.
Protams ir pasūtījumi kuru izpildes laiks tiek palielināts, dažādu iemeslu dēļ, piemēram mēs esam atkarīgi no ražotājiem, jo pie mums var iegādāties preces, kas ražotas profesionālai lietošanai par atbilstošām vairumtirdzniecības cenām, šī iemesla dēļ mūsu sadarbības partneri ir vieni no labakajiem profesionālo tekstilpreču ražotājiem Eiropā kuriem diemžēl vai par laimi ik pa laikam rodas preču iztrūkums, šādā gadījumā ja mēs kavējam pasūtījumu mēs par to informējam klientu un konsultējamies par iespējamiem risinājumiem tā ir normāla prakse gan biznesā, gan dzīvē ne vienmēr visas lietas varam paredzet uz priekšu un iztikt bez problēmām, vienmēr ar mums izdodas visu sarunāt un ja tiešām nevar savādāk tad kavēto laiku kompensējam . Anonīmu sūdzību rakstīšanu turpmāk SIA "Frote dvieļi" uztvers, kā uzbrukumu uzņēmējdarbībai un nomelnošanu par ko atkarībā no situācijas vērsīsimies šeit jau pieminētajā policijā vai tiesā mēs neatstāsim bez ievērības nevienu apvainojumu un absurdu apgalvojumu, uz doto brīdi esam veikuši vietēju izmeklēšanu un veltījuši zināmus resursus lai uzzinātu, kas tad īsti ir mūsu anonīmie rakstītāji -
1.ar sūdzības ievietotāju agnesito tā kā viss būtu skaidrs kundze pāragri pārsteidzās ar komentāru un viss tika atrisināts arī klientu menedžeris nepakautrējās "kukuli" piedāvāt no, kā agnesito atteicās, kā jau kārtīgai pilsonei pienākās naudiņa tika atgriezta un halāti kā solīts būs nosūtīti ka kompensācija, kad tas būs iespējams.
2.alise34 - lūdzu atsaucies uz augstākminētajiem kontaktiem, jo nekādi neizdevās uzzināt, kas Jūs esat turklāt ja gaidat 3 nedēļas drošvien nauda jau ir atgriezta.
3. Mūsu klientu menedžeris Andris izmisīgi vēlas paskaidrot, ka telefonu tomēr grib pacelt un aprunāties.
4. deilla - komentārs kurā nekas konkrēts netiek pateikts vien tas, ka nedēļām netiek atbildēts nu ko - gaidam vēljoprojām pierādījumus Agrita ( mums viņa neatzinās, par to, ka komentāru ielikusi acīmredzot tāpēc, ka nevar jau nekādu segumu atrast savam komentāram, taču sazinoties ar cilvēkiem Jūs tomēr zinat, kā viņi raksta Agrita ir mūsu sadarbības partneru direktore kura vienīgā ir komunicējusi ar kolēģi Luīzi kura nestrādā ar klientiem saistītos jautajumos, uzvārdu neatklājam, jo pie rokas jau neesam pieķēruši.
5.alg - Šis anonīmais lietotājs ir Ainars Logins kurš pasūtīja dvieļus kurus mēs viņam godīgi piegādājām, izņemot 3 mazus dvielīšus kuri aizkavējās, tā iemesla dēļ viņš uzskatīja, ka tiek "čakarēts", ienesīga viņam izdevās šī "čakarēts", jo Ainars saņēma naudu atpakaļ arī par piegādātajiem dvieļiem kopējā kompensācija par kavēšanos 66.00 eiro atņemot 3 dvieļu summu 10 eiro Ainars no "čakarēšanas" nopelnīja 56.00 eiro - mēs tiešām esam dāsni un to arī varam pierādīt ar maksājuma uzdevumiem.
6. Džekiņš Mīļais - šī persona ir Vitālijs Ivanovs vēljoprojām no policijas neesam saņēmuši ziņu :), bet Vitālijs savu pasūtījumu, kas tiešām kavējās jau ir saņēmis, kā arī kompensāciju par aizkavēšanos 5 dvieļus - domāju arī nav slikti, lai nebūtu lieki jautājumi pasūtījuma summa bija 28.00 mēs tiešām būtu kļuvuši stāvus bagāti tos iekasējot, bet mums ir brīva valsts un nevienam nav liegts uzsākt kriminālprocesus it īpaši tiem kuri ir pret "labdarību" un "bezprocentu kredītiem" acīmredzot citu nav ko darīt, aij, aij, aij, kā tiek tērēts policijas laiks vai arī nekaunīgi blefots, mums arī par nomelnošanu nebūs slinkums vērsties turpat.
7.alg - Ainārs tagad ir par 56.00 eiro bagātāks padodiet viņam ziņu ja vēlaties kopā griezties (policijā vai pa apli, vai uz riņķi vai apkārt eglītei viss izdodas un sapņi piepildās.
Kā redzat ir izdevīgi, ka mums aizkavējas pasūtījums - mums ir elastīga atlaižu un kompensāciju sistēma.
Joki paliek joki, bet nākotnē mēs nopietni vērsīsimies pret jebkuras nepamatotas vai pārsteidzīgas sūdzības autoriem !!!

A alg 16.10.2016

Atgrieztā nauda tika nekavējoties atskaitīta atpakaļ..Ir arī maksājuma uzdevums. Vēl pievienoju e-pasta saraksti...

"Sveiki!

Saņēmu no Jums atgrieztu bankas maksājumu. Man nevajag svešu naudu, tāpēc atgriezu naudu par tiem dvieļiem kurus saņēmu. Summa..ja pareizi aprēķināju ir 49.13 eur, kuru arī esmu pārskaitijis uz Jūsu kontu.

Ainars L"

D Džekiņš Mīļais 19.02.2015

Es atvainojos, bet normalu praksi Júsu uzņēmums gan neparādīja, paši vien sabojājāt savu reputāciju. Un man papildus bija jātērē savs laiks un degviela, lai Jūs sāktu kārtot savas saistības.
Strādājiet normāli, un pildiet savas saistības un nevienas sūdzības par Jums nebūs. Šeit nevis nomelnošana, bet Jūsu klienti ir neapmierināti ar Jūsu darbību, ignorēšanu.
Rīgas Ķengaraga iecirknī ir iesniegts iesniegums attiecībā uz Jūsu firmas negodīgu komercpraksi, šis materiāls atrodas resoriskā parbaude, kā rezultātā es ieniegšu papildus paskaidrojumu, ka problēma atrisināta. Bet, ja Jūs vēlaties, es piekodināšu, lai ar Jums parunā, par turpmāko godīgu komercpraksi. Jo nākamreiz kāds cits klients var uztaisīt lielisku reportāzu BEZ TABU, un tad Jūsu reputācija vel vairāk kritīs.

Iesaku labāk pieversties uzņemuma sakārtošana, nevis šaja vietne aizsatvet sevi, jo vainigi vien esat, ka laicigi nepeildat savas saistibas.

A Alise34 20.02.2015

" turklāt esam vairumtirgotāji un pārsvarā apkalpojam juridiskas personas."
Tad tā arī pasakiet, ka negribat krāmēties ar sīkiem pasūtījumiem. Bet ja pasūtījumu pieņēmāt, naudu saņēmāt, tad vajadzētu arī izpildīt. Es savu pasūtījumu esmu saņēmusi daļēji, pašlaik gaidu atlikušo. Priecē, ka pēdējā laikā izdodas ar jums sazināties.

D Ditex 26.02.2015

Diemžēl SIA frotē dvieļi turpina nepildīt savas saistības arī pret juridiskām personām. Kopš decembra ir parādā, izvairās no komunikācijas un melo. Izskatās, ka reportāža Bez Tabū tomēr būs, Andri. Varbūt kāds zin šī kunga uzvārdu?

D deilla 12.03.2015

"4. deilla - komentārs kurā nekas konkrēts netiek pateikts vien tas, ka nedēļām netiek atbildēts nu ko - gaidam vēljoprojām pierādījumus Agrita ( mums viņa neatzinās, par to, ka komentāru ielikusi acīmredzot tāpēc, ka nevar jau nekādu segumu atrast savam komentāram, taču sazinoties ar cilvēkiem Jūs tomēr zinat, kā viņi raksta Agrita ir mūsu sadarbības partneru direktore kura vienīgā ir komunicējusi ar kolēģi Luīzi kura nestrādā ar klientiem saistītos jautajumos, uzvārdu neatklājam, jo pie rokas jau neesam pieķēruši."

Cienītie "Frotē Dvieļu" pārstāvji, kuri savus vārdus nenosauc arī šeit - mani tomēr sauc Inese Veidenberga.

X xters 12.03.2015

SIA "Frotē dvieļi " pārstāvi - kadēļ neatklāj savu identitāti?
Potenciālie klienti lūdzu izvairieties no šī krāpnieku kantora - es kā klients vēl joprojām neesmu saņēmis preci, kas tika pasūtīta 2 mēnešus atpakaļ. Andris telefonu neceļ, uz e-pastiem neatbild. Noteikti vērsīšos patērētāju tiesību aizsardzības birojā!

A Alise34 19.03.2015

Man ir apnicis zvanīties un gaidīt, likšos mierā, tomēr savu pasūtījumu pilnībā tā arī neesmu saņēmusi (kopš janvāra sākuma). Labi, tie ir "nieka" 20 eur, runa pat nav tik daudz par naudu, bet par to, ka tika solīts un solīts. Tagad atkal uz e-pastu neatbild, telefons izslēgts. Cik daudz laika un enerģijas tika patērēts, lai saņemtu kaut daļu no pasūtījuma! Un tagad man jādomā, kur dabūt līdzīgus iztrūkstošos dvieļus.

A AgritaN 23.03.2015

Frotē Dvieļi nepilda savas saistības tik tiešām arī pret juridiskām personām, mūsu uzņēmumam ir parādā jau kopš decembra, tika pat sastādīts maksājuma grafiks, kuru uzņēmuma Frotē Dvieļi pilnvarotā persona Inga Pavlina garantēja izpildīt norādītajos termiņos - visiem iekavētajiem maksājumiem bija jābūt veiktajiem līdz 9.martam, tomēr joprojām neesam saņēmuši savu naudiņu par godīgi izpildīto darbiņu - sūtījumu piegādēm Frotē Dvieļu klientiem.
Frotē Dvieļu pārstāvis Andris Cīrulis neatbild uz telefona zvaniem, frotedvieli.lv mājaslapā minētie kontakttālruņi nav sazvanāmi un uz īsziņām arī neviens neatbild. Uzņēmumam tiek rakstīti atgādinājuma e-pasti uz visiem norādītajiem e-pastiem, kas minēti frotedvieli.lv mājaslapā, tomēr atbildes nekādas.
Pārbaudot Lursoftā pieejamo informāciju, vēlos informēt, ka šis uzņēmums ir reģistrēts uz Ilzes Brīvkalnas vārda, uz tieši tāda paša vārda kādreiz bija reģistrēts uzņēmums MI TEKSTILS, par kuru arī ne mazums vien sūdzību ir šajā portālā un jāsaka, ka arī mūsu uzņēmumam šis uzņēmums palika kā parādnieks...
Pēc publiskās informācijas i-netā, ir atrodams, ka mājaslapu domēni www.mitekstils.lv un www.frotedvieli.lv pieder vienam un tam pašam cilvēkam...teiksiet - sakritība? Diez vai...
[Domain]
Domain: mitekstils.lv
Status: active
Changed: 2013-05-29T13:27:23.895361+03:00

[Holder]
Type: Natural person
Email: [slēpt]@inbox.lv
Phone: +371 25996213

[Domain]
Domain: frotedvieli.lv
Status: active
Changed: 2014-01-30T15:59:49.677327+02:00

[Holder]
Type: Natural person
Email: [slēpt]@inbox.lv
Phone: 26555446

Visiem iesaku būt ļoti uzmanīgiem sadarbībā ar šo uzņēmumu, jo solījumi ir, bet atbildības par saviem solījumiem nekādas. Uzņēmums diemžēl neatrodas arī viņu minētajā juridiskajā adresē Maskavas 415-1, tur atrodas dzīvoklis, kurā ir reģistrēti jau 8 citi uzņēmumi (pēc Lursoft pieejamās informācijas) un, ierodoties uzņēmuma juridiskajā adresē, aiz durvīm rej suņi... reālas uzņēmuma biroja adreses Andris tā arī nav varējis sniegt, aizbildinoties, ka vai nu neesot Rīgā, vai nu uzņēmumam Maskavas ielas adresē notiekot iekārtošanas darbi...

Ar cieņu,
Agrita

D DanaS 24.03.2015

Neko un nekad te nepasūtiet!!! Esam uzņēmums un šādu murgu LV no citiem tirgotājiem vēl neesam piedzīvojuši!

A annele123 24.03.2015

Pievienojos, arī jau mēnesi gaidu pasūtījumu. Firmas pārstāvji sola noskaidrot un atzvanīt, bet nekad neatzvana. Pēdējā reizē teica, ka pasūtījums ir saņemts un ir jau ceļā pie manis. Bet neko neesmu saņēmusi.

Vispār jau likās dīvaini, kad pasūtīju preci rēķinu atsūtija ļoti ātri, bet pēc apmaksas vairs neatbildēja uz vēstulēm un sazvanīt arī bija ļoti grūti.
Arī vērsīšos PTAC. Derētu arī uzrakstīt Bez Tabu, lai taisa sižetu, citādi vēl turpinās apkrāpt cilvēkus.

D Dmn 25.03.2015

Находимся в такой же ситуации... Счет оплатили, товара нет... На звонки не отвечают...Впервые столкнулись с такой наглостью!!! Но мы это так просто не оставим...

E Edgars Kūlmanis 30.03.2015

Pievienojos apkrāptajiem!

Sieva pasūtīja dvieļus (samaksāja uzreiz pēc pasūtījuma... rēķinu ātri atsūtīja), solīja nākamajā nedēļā... nebija... aizbildinājās, ka nav atnākuši utt...
tad piedāvāja piegādāt uz mājām nākamās nedēļas sākumā, kā kompensāciju... gaidījām atkal... nav...
3dienā zvanu prasu kā sokas ar pasūtījumu, esot izsūtīts, kompis rāda ka no noliktavas ir izgājuši, tik nezinot ar ko nosūtīts, laikam ar pastu... ok... atkal gaidam...
4dienas pēcpusdienā zvanu prasu ksas un kā? Atbild, ka piegādātāji neesot piegādājuši... taisnojas ka slikti piegādātāji esot utt... Bet iepriekšējā dienā stāsta, ka nosūtīts! Paši pinas melos jau... prasu konkrētu datumu lai pasaka kad būs... neesot tagad laika, labāk sazvanamies piektdienas rītā!
Piektdienas rītā zvanu uz visiem numuriem... izslēgti... un tā visu dienu!
Sestdien zvanu prasu... brīvdienā nevarot neko pateikt... ok... līdz pirmdienai...
Šodien pirmdien zvanu... telefoni ieslēgti, bet neviens protams, ka neatbild...

E Edgars Kūlmanis 30.03.2015

Ar 10to reizi tika sazvanīti šodien... solīja naudu līdz svētku brīvdienām atskaitīt atpakaļ... cerēsim, gaidīsim...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes