www.sudzibas.lv Frizieru Serviss Nedrīkštot atgriezt preces

Frizieru Serviss - Nedrīkštot atgriezt preces

Gribēju iegādāties rozā krāsu, izpētot visu sortimentu un apspriežoties ar konsultantēm, izvēlējos vairāku firmu toņus un pēc šo to, nu neko, mašīnā pārbaudot pavadzīmi saprotu, ka man nav iedevusi īsto krāsu, rozā vietā kkādu karameļu, eju atpakaļ uz veikalu un saku, ka gadījusies kļūda, saku ka vēlos paņemt pareizo un atgriezt tā kas nav nepieciešama, uz ko saņēmu noraidošu atbildi un man Saka, ka tas nav iespējams, atgriežot tikai bojātu preci, pieeju pie plaukta kur paņēmu krāsu tūbiju saprotu, ka virs vienas cenu zīmes stāv trīs dažādi toņi (rozā, karameļu un vēl kkāds) , kā lai es to kā klients zinu?

Sākot, ka tās ir manas tiesības atgriezt sev nevēlamu preci veikala vadītāja bija nelaipna un Saka, ka visām precēm nav vietas plauktos, tāpēc liekot līdzīgus tonus zem vienas cenu zīmes (tad nu saprotu, ka man būtu jāizzīlē, tas ka tur var nebūt tā prece, kas norādīta uz cenu zīmes 🤦‍♀️) , un beigās pateica, ka konsultantei jādod par to krāsu no savas kabatas 🤦‍♀️

es vienkārši šokā

es parasti neesmu tik skaļa persona, bet šis bija kā ar bomi pa pieri, kādas 15 min peroties sapratu, ka tas nav tās naudas vērts, nopirku rozā toni un izgāju ārā arī ar karameļu

vienkārši negribēju, lai pārdevēja par to maksā, man liekas, ka tā ir veikala vaina, ja viņiem nav vietas plauktā 😀

atvainojos pārdevējām/konsultantēm un aizgāju prom

pirmo reizi man ir bijusi tik briesmīga pieredze, šausmīga politika

15.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Frizieru Serviss Support Pārstāvja atbilde 15.04.2024

Labdien!
Lai atrisinātu problēmu, lūdzu uzrakstiet mums, kad un kurā veikalā notika šī situācija?

Papildināts Rūta Zālēna 15.04.2024

Tas notika 18.martā, Frizieru servisā Ventspilī

Komentāri (1)

S Sudzības03 10.05.2024

Nesaprotu jūsu sūdzību līdz galam. Vispirms jūs rakstāt kā jums iedeva to krāsu un pēc tam ka jūs rakstāt kā paņemat pati no plauktā...🤔 Es pati esmu friziere un parasti toņus skatos tieši iepakojumā un katalogā nevis kas ir rakstīts plauktā ... jo jebkurā veikalā tie toņi vienmēr ir sajaukti ar vietām, meistars pats var paņemt no plaukta to tūbiņu un pats par sevim nemeklēs tieši to vietu no kurienes viņš to paņēma, un ielikt citā vietā. Tāpēc nav saprotami jūsu sūdzība līdz galam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes