FlySiesta - Krāpniecība
Iesaku visiem ļoti uzmanīties no Flysiesta pakalpojumiem. Man. Likās, ka ņemot šo pakalpojumu esmu nodrošināta gandrīz pilnībā, jo viņi ir pakalpojuma sniedzējs, es - pakalpojuma ņēmējs.. Bet ak vai...Intereses pilnīgi nekādas un par atbildības sajūtām vispār neiet vairs runa. Konkrēts piemērs, kā var pārdot lidojumu ar pārsēšanos. Un minēt gaidīšanas laiku. 5 stundas, ja šis gaidīšanas laiks nozīmē nokļūšanu citā lidosta, kura atrādos apmēram 200 km un arī tas ir jāmēro ar transportu pārsēžoties. Pozitīvais ir tas, ka varēsi izmantot savas spējas orientēties svešā valstī, pieķert adrenalīna devu un par savu atjautību un veiksmi vēl diez gan daudz samaksāt, jo bez taksometra palīdzības neiztikt. Un tas viss finālā iznāk tik pat kā pats lidojums abos virzienos ar divām pārsēšanos. Tāpēc visiem silti iesaku ļoti smalki visu izpētīt, lai nesanāk. Kā man, jo likās, ka viņi ir profesionāli, kuri par visu domā un nebūs klientiem problēmas. Lēts pakalpojums nenozīmē neesošs pakalpojums vai problemātisks! Lietuviešu kompānijai būtu jāatmet padomājas domāšanas un jāatceras par patērētāju aizsardzību.
Komentāri (1)
Es nesaprotu, kas te cilvēku neapmierināja - ka pats nebija pietiekami gudrs un neizpētīja to, ko nopērk ? Galva taču ir uz pleciem un vajadzētu skatīties, ko pats nopērk.