FlyMeAway - Dramatiski slikts serviss
Krāpnieciska kompānija. Diemžēl izvēlējos viņu pakalpojumus un aizlidoju uz Caboverdi 2017. gada nogalē vēl kopā ar 180 LV tūristiem. Ekskursijas ļoti vājā līmenī. Jaunā gada vakariņas ļoti zems līmenis. Programmas cena 5 dienas 1100 eur. Varēja tomēr atļauties vakariņas mazliet solīdākas nevis likt cilvēkiem svētku vakarā kauties par vistas fileju un rīsiem. Bet skaidrs, ka gribas nopelnīt maksimumu. Grupas vadītāja draudzējas ar atseviškiem cilvēkiem, kuri brauc ar viņu regulāri, pārējiem pat nepievērš uzmanību un ignorē.
Bet pats bēdīgākais, ka atpakaļceļā tiek pārcelts reiss uz nākošo dienu. par ko neinformē grupas vadītāja, bet nākas dzirdēt no citiem grupas biedriem. Pēcāk tiek piedāvātas ne pārāk foršas vakariņas, nakts viensnīcā, kas ir dramatiski bēdīgā stāvoklī (kurai ir 2 zvaigznes) un brokastis, kurās cilvēki kaujās par 1 vārītu olu, jo ēst nav ko. Stjuartes staigā un stāsta, ka piloti nepaspēja atgriezties laikā, jo bija aizbraukuši citā haltūrā. Tas viss būtu varbūt vēl kaut cik saprotams-kuram gan negadās kaut ko salaist dēlī un nopūdelēt ar menedžmentu. Grupas vadītāja laipni paziņo-jā prasiet visas iespējamās kompensāciajs-tās ir jūsu tiesības un tās jums ir jāizmanto. Kas, protams, atbraucot tiek arī darīts. Bet tad tā vietā, lai godprātīgi izmaksātu šīs kompensācijas un atvainotos cilvēkiem par sagādātajām neērtībām, sākās 100 atrunas, vēstules par itkā kaut kādiem drošības draudiem un meli, kāpēc nevar šīs kompensācijas izmaksāt. Liekulīgi un ļoti nesmuki. Godavārds, nekad vairs nebraukšu ar šo kompāniju nekur un neieteikšu nevienam. Jo tipisiki latviešiem-nespēja atzīt savas kļūdas un kā visur pasaulē par tām samaksāt to, kas cilvēkiem pienākas. Grib tiesāties-ok tiesāsimies. Ļoti nesmuki. Galamērķi tiešām interesanti, padomājuši arī, ka cilvēki grib braukt brīvdienās un svētku dienās. Tas viss labi. Bet izpildīt savas saistības, protams, negribas, jo tad cerētā peļņa nesanāk vairs tik grandioza. Tiešām kauns FlyMeAway vietā. Piedevām palasot google.lv uzzinu, ka tādi gadījumi šai kompānijai ir bieži. pēdējais Caboverdē tiešī mēnesi pirms mūsu gadījuma. Sakritība? :) tāpēc padomājat pirms iegādājaties šīs kompānijas ceļojumus-nekad nav garantēts, ka atgriezīsieties atrunātajā laikā & neceriet, ka kompānija pildīs raitu kompensāciju izmaksu. labāk samelos, ka ir bijuši nepārvarami starptautiski drošības draudi :) :) :) par ko smejas visi, kas bija klāt un to visu redzēja un dzirdēja :)
Komentāri (8)
Ēm, varbūt aizbrauc uz kādu Latvijas burvīgo nomali? Tūlīt būs pavasaris - paņem mašīnu un vīru padusē un vienkārši piestāj kādas pļavas vai ezera malā? Pie velna to Caboverdi - skaistāk ir sedēt no rīta uz mašīnas kaputa, dzert vīnu un skatīties kā rasa izgaro vai ezeriņš "dūmako". Sāc novērtēt parasto, pirms lecies, ka tevi neapkalpo kā karalieni.
Neliekas gan,ka cilvēks grib KARALISKU apkalpošanu. Viņš grib tikai normālu servisu par savu naudu.FMY man pietika ar vienu reizi.
Nedomaju, ka prasu ko dižu. Es nesudzos par neko citu ka vien to, ka nokavet reisu par diennakti un uzskatit, ka tas ir normali, man neskiet pienemami. Tapec bridinu citus celotajus, lai rekinas, ka sadas sekas var but. JO tagad palasot citas atsauksmes, saprotu, ka tas FlyMeAway ir regulari.
Cien. Dace Skujas kundze!
Pārbaudījām mūsu Kaboverdes apceļotāju sarakstus - tādu uzvārdu neatradām. Tomēr vēlamies atbildēt arī anonīmai sūdzībai.
Esam sarūgtināti, ka Jums Kaboverdes ceļojums sagādājis vienu vienīgu sašutumu - absolūtam vairākumam mūsu klientu tā tomēr nav, jo esam saņēmuši virkni lielisku atsauksmju.
Vēlamies informēt, ka lidojumu nodrošināja vienīgā Latvijas aviokompānija, no kuras var noīrēt lidmašīnu -Smartlynx Airlines. Citas izvēles vienkārši nav. Ja lidmašīnas apkalpe paziņo, ka kādu iemeslu dēļ tā nevar norādītajā laikā lidot, tad nav mūsu spēkos piespiest to pildīt līgumā norunāto.
Lidmašīnas apkalpes vietā veicām visus pasākumus, lai klientiem sagādātu nakstmītni, vakariņas un brokastis izlidošanas dienas rītā. Jārēķinās, ka Sau Visentes sala ir neliela un uz tās ir tik viesnīcu, cik ir. Sadalījām lidmašīnas 180 pasažierus pa visām salas viesnīcām - cik nu katrā no tām brīvas vietas bija. Tomēr neviens no mūsu klientiem netika ievietots divzvaigžņu viesnīcā un neviens uz vietas nesūdzējās, ka palicis bez brokastīm.
Pēc tam visiem klientiem paziņojām, ka kompensāciju par nokavēto atpakaļceļu likumā noteiktajā kārtībā jāpieprasa no pārvadātāja - Smartlynx Airlines. Ja aviokompānija kompensāciju nemaksā, jāgriežas ar sūdzību un ceļojuma dokumentiem Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Links uz PTAC mājas lapu, kur var atstāt sūdzību ir minēts līgumā, ko, rezervējot ceļojumu FlyMeAway, saņem katrs klients.
Par citiem Jūsu iebildumiem
- Jaungada vakariņas Sau Vicentes salas labākajā viesnīcā bija tik greznas un bagātīgas, cik vien kādā no Āfrikas valstīm var būt. Ļoti žēl, ka pamanījāt tikai rīsus un vistas fileju, bet nepamanījāt dažādi sagatavotu gaļu un zivis, jūras veltes un desertus, kūkas un augļus...
- grupas vadītājas runāja ar visiem klientiem, kuri pie viņām vērsās ar kādu jautājumu vai vienkārši sarunu, tāpat informēja par visu, kas klientiem būtu jāzin saistībā ar ekskursijām vai ko citu
- par lidmašīnas neizlidošanu laikā tika paziņots visiem klientiem un visās viesnīcās. Žēl, ka tieši Jūs to nedzirdējāt.
Ar cieņu,
FlyMeAway
Bet, ja naav ne vīra, ne mašīnas?
Cik ērti, FlyMeAway īpašnieks ir līdzīpašnieks un valdē tam pašam vainotajam SmartLynx.
FlyMeAway diemžēl neuzskatu par godīgu uzņēmumu. Peļņaskāre MILZĪGA, nauda pāri cilvēkam. Neiesaku.
Es nevaru piekrist šai sūdzībai; es biju šajā ceļojumā; Caboverde nav tā bagātākā valsts, un ar to bija jārēķinās izvēloties ceļojumu. Tajā reizē es izmantoju visas FlyMeAway piedāvātās ekskursijas un esmu apmierināts.
Lai gan protams, var minēt mūsu pašu cilvēku ne-kultūru. Kad ekskursijas laikā organizētās pusdienās ir pasūtītas 30 zivis, lai katram tiktu pa vienai, bet daži tautieši ar elkoņiem pa priekšu grābj pa 2-3, nu tad protams tiem kūtrākaiem pietrūkst. Diemžēl arī man tā sanāca. Bet es neuzskatu, ka tā būtu FlyMeAway vaina.
Reisu atpakaļ patiešām atlika, un tas bija avio kompānijas SmartLynx vainas dēļ; FlyMeAway nodrošināja naktsmītni, bez papildu maksas, kas nu bija pieejams uz to brīdi - dažiem bija cita (lētāka) viesnīca, to skaitā biju arī es.
Atgriežoties es pieprasīju kompensāciju no avio kompānijas. No sākuma saņēmu atrunas par it kā avio pārvadājumu drošību. To viņi paši izraisīja, laicīgi neatgādājot pilotus, bet es gāju tālāk un rakstīju sūdzību PTAC ar atsauci uz ES direktīvu par lidojuma kavēšanu - un es saņēmu kompensāciju.
Ar kompāniju FlyMeAway es jau ceļoju kopš 2010 gada un man tā ļoti simpatizē.
Drīzumā jau atkal ceļā uz jaunām un jau iemīļotām vietām ar FlyMeAway!