Sporta klubs F1 - klientu apkalpošana
Tikai tagad izlasīju komentārus. Arņa komentārus lasot, atcerējos savu pieredzi Kr. Barona ielas F1. Man prieks par Daci Robežnieci, kurai ir 5 gadu pieredze, ceru, ka formas ir labas. Tikai žēl, ka Dace ir tik ļoti agresīva. Man ir 20 gadu pieredze trenažieru zālēs un nav jābūt "tirliņam", lai novērtētu augstprātīgu attieksmi pret apmeklētājiem. Pirms daudziem gadiem izvēlējos šo klubu, jo pārvācos uz jaunu dzīvesvietu. Klubs nesen bija pārvācies uz jaunām telpām. Pirmo reizi apmeklējot klubu, neiedomājos, ka kardiotrenažieri atrodas citā telpā, tāpēc pagāja kāds laiciņš, kamēr tos atradu. Un, ticiet man , kluba darbiniekiem bija gluži vienaldzīgi, cik ilgi es viņus meklēju. Viņi jautri tērzēja savā starpā. Instruktori konsultēja tikai savas paziņas vai skaistas jaunas meitenes. Paldies Dievam, ka man ir gana liela pieredze ar trenažieriem, jo, ja būtu nepieciešams, konsultācijas man "nespīdētu", jo man tajā brīdī bija krietni pāri 30. Tajā laikā darbiniekiem uz krekliņiem bija uzraksts - Esi stilīgs, esi formā! Laikam jau darbinieki domāja, ka viņi ir nu ļoooooti stilīgi, jo ir labā formā.
Izdarīju tā kā Dace ieteica Arnim, vairāk uz šo klubu negāju. Žēl, jo joprojām dzīvoju turpat blakus. Gana daudz klubu ir manā dzīvē bijis, katrs savādāks, bet ar šādu attieksmi nekur neesmu sastapusies-klients ir melns un maziņš. Liekas, ka nevis klubs ir domāts apmeklētājam , bet apmeklētāji ir, lai darbinieki varētu izrādīties.
Un, Dace, alternatīva ļoti gariem nagiem var būt arī vidēja garuma nagi. Nav jau noteikti jābūt apgrauztiem. Matus arī var vienkārši saķemmēt. Citos klubos ir arī citādas, normālas, administratores.
Veselīgu dzīvesveidu visiem vēlot, Beata
Pievienot komentāru