Fielmann optika - Maldināšana
Pasūtot optiskās brilles uzņēmuma darbinieki apgalvo, ka izgatavošanas laiks (ieliktu lēcas ietvarā) prasīs vairāk kā vienu nedēļu. Par to ziņos nosūtot informatīvu sms. Tā kā precīz pirms nedēļas pasūtīju brilles, un veselu nedēļu nekādu ziņu neesmu saņēmis, nolēmu doties uz veikalu pakaļ brillēm tāpat. Taču ierodoties veikalā pārdevēja paziņo, ka brilles vēl nav gatavas. Protams, atbildēju pārdevējai, ka pasūtot brilles darbiniece apgalvoja, ka izgatavošanas laiks ir nedēļa. Bet tagad man saka, ka izgatavošanas laiks ir divas nedēļas.
Uzskatu, ka šāda veida nepatiesas informācijas sniegšana ir klienta maldināšana. Tā kā biju rēķinājies ar briļļu izgatavošanu nedēļas laikā, biju spiests brilles pasūtīt citā uzņēmumā, kur to izdara tajā pašā dienā. Līdz ar to šīs brilles vairs nebija nepieciešamas. Tač uzņēmuma darbiniece atteicās atmaksāt naudu (vairāk kā 250€) atpakaļ.
Noteikti neiesaku citiem paļauties uz šo uzņēmumu
Toms
Rakstot sanāca kļūme- precizējums:
Uzņēmuma darbinieki solīja izgatavošanas laiku brillēm ( lēcas ielikt ietvarā ) NE vairāk kā nedēļas laikā
Komentāri (7)
Pasūtījumi (briļļu stikli, mēbeles utt.) vienmēr var aizkavēties. Ieteiktu parunāt ar filiāles menedžeri vai vadītāju. Ja tiešām 2 nedēļas ir minimums un darbinieks pateica nedēļu, tad gan nav smuki no viņu puses.
Ši šaubīgais portāls problēmas nerisina, tikai saasina. Jārisina problemas uz vietas pataisno ar pakalpojuma sniedzēju.
Lēcu ielikšana virs 250 eiro un vēl 2 nedēļas. Kosmoss. Pa divām nedēļām va aizbraukt līdz Portugālei, piestājot katrā valstī pa ceļam.
Es pasūtīju brilles Vision Express. Atnācu ar recepti, izvēlējos rāmi un pēc 30 minūtēm brilles gatavas!
Nedirs vecais, ja?! Tur visionā arī maldina! Es visas dārģās brilles atdevu atpakāl, lai paši nēsā, jo nemaz nederēja, kā ieteica man. Bet , vismaz godīgi bija tajā ziņā, ka naudu atgrieza atpakaļ!
Lūdzu bez rupjībām!
Ja Tev neder, tas nenozīmē, ka citiem arī tāda pati problēma!
Atradies pareizas!