Veikals Fans prosport - attieksme
Fanā vienmēr esmu saskāries ar patīkamu aplakošanu. Tomēr mēdz būt arī izņēmumi. Vienreiz pasūtīju Uvex Jump kalnu slēpošanas ķiverei zodiņu. Zodiņš pienāca veikalā un veikals deva man ziņu. Diemžēl veikalā man pārdeva nepareizo zodiņu, kurš bija deguna līmenī. Kam negadās? Sazvanīju jaunu čali-pārdevēju un sarunājām samanīt zodiņu uz pareizo nākamajā darba dienā. Bet nu sagadījās tā, ka braucu garām sestdienā un iebraucu Fanā. Tur sēdēja tāda jauna, apaļīga izskata pārdevēja. Saku tā un tā, vajag apmanīt zodiņu. Bet šī uzreiz man brauc virsū, ka man bija jābūt nākamajā darba dienā. Es saku - vai tad tie zodiņi Fanā nav un vai tagad nevar apmanīt? Vai obligāti ir jābūt tam pārdevējam, kas man zodiņu pārdeva? Šī nelabvēlīgā un augstprātīgā tonī - nē, tagad nevarot, jo man esot bijis jābūt darba dienā. Es saku - nu tad man braukt prom un atbraukt darba dienā? Šī atcērt - nu labi, varot man izdarīt lielu pakalpojumu, un zodiņu varot apmanīt tagad, bet citreiz man esot jābrauc tā kā esot sarunāts, darba dienā. vai es to esot sapratis? Es -jā. Sarunāts mums tiešām bija nākamajā darba dienā, bet ne jau es kļūdījos pārdodot nepareizo zodiņu, bet gan Fans. Es uzskatu, ka šādām pārdevējām nav vietas klientu apkalpošanā, kaut vai ja šis pārdevējas ir bijušās exsportistes. Var jau būt ka pārdevējai bija pohas vai mentruācijas? Vismaz priekš manis ļoti negatīva un pazemojoša apkalpošanas pieredze. Iesaku fana administrācijai šādus cilvēkus veiklā īpaši neturēt.
Komentāri (3)
Fanā vienmēr esmu saskāries ar patīkamu aplakošanu. Tomēr mēdz būt arī izņēmumi. Vienreiz pasūtīju Uvex Jump kalnu slēpošanas ķiverei zodiņu. Zodiņš pienāca veikalā un veikals deva man ziņu. Diemžēl veikalā man pārdeva nepareizo zodiņu, kurš bija deguna līmenī. Kam negadās? Sazvanīju jaunu čali-pārdevēju un sarunājām samanīt zodiņu uz pareizo nākamajā darba dienā. Bet nu sagadījās tā, ka braucu garām sestdienā un iebraucu Fanā. Tur sēdēja tāda jauna, apaļīga izskata pārdevēja. Saku tā un tā, vajag apmanīt zodiņu. Bet šī uzreiz man brauc virsū, ka man bija jābūt nākamajā darba dienā. Es saku - vai tad tie zodiņi Fanā nav un vai tagad nevar apmanīt? Vai obligāti ir jābūt tam pārdevējam, kas man zodiņu pārdeva? Šī nelabvēlīgā un augstprātīgā tonī - nē, tagad nevarot, jo man esot bijis jābūt darba dienā. Es saku - nu tad man braukt prom un atbraukt darba dienā? Šī atcērt - nu labi, varot man izdarīt lielu pakalpojumu, un zodiņu varot apmanīt tagad, bet citreiz man esot jābrauc tā kā esot sarunāts, darba dienā. vai es to esot sapratis? Es -jā. Sarunāts mums tiešām bija nākamajā darba dienā, bet ne jau es kļūdījos pārdodot nepareizo zodiņu, bet gan Fans. Es uzskatu, ka šādām pārdevējām nav vietas klientu apkalpošanā, kaut vai ja šis pārdevējas ir bijušās exsportistes. Var jau būt ka pārdevējai bija pohas vai mentruācijas? Vismaz priekš manis ļoti negatīva un pazemojoša apkalpošanas pieredze. Iesaku fana administrācijai šādus cilvēkus veiklā īpaši neturēt. Ne Burupsortā, ne Motopsortā, ne Ski Boksā, ne X Sportā ar mani nekad pārdevēji tik augstprātīgi nekad nav runājuši.
Fans dēļ šī gadījuma +2
Buru Sports +5
Motosports + 5
Ski Box + 5
Vot, vot, tā augstprātīgā attieksme pret pircējiem kaitina.
fans ir pēdēja miskaste.