Factcool - Piegādes kavēšanās
Lai gan pēc uzņēmums apgalvo, ka "paredzamais piegādes laiks ir no 5 līdz 7 darba dienām", realitātē savu preci kopš apmaksas brīža gaidīju 13 darba dienas. Saprotams, ka var gadīties dažādas aizķeršanās un kavēšanās, bet nav pieņemami, ka uzņēmums par to nebrīdina. Ja nevar nodrošināt tik ātru piegādi, tad lai savā mājaslapā nesola tādu piegādes ātrumu! Turklāt uzņēmums ne tikai nebrīdināja par kavēšanos, bet arī neatbildēja uz abiem e-pastiem, kuros jautāju, kāpēc prece kavējas un kad tā varētu būt piegādāta (skaidri zinu, ka atbildes no uzņēmuma nebija, jo pārbaudīju arī spamu pastkastīti). Vēlāk rakstīju uzņēmumam Messengerī un pēc aptuveni dienas saņēmu atbildi. Nekādas atvainošanās vai paskaidrojumu, kāpēc notikusi kavēšanās. Tā vietā uzņēmums laipni izskaidroja, kā darbojas Omniva, un norādīja, ka man tikai jāturpina gaidīt SMS no Omnivas :)
Pašai precei gan nav ne vainas, un prieks, ka bija vērts gaidīt.
Komentāri (2)
Kad konstatēju, ka kleita(par kvalitāti sūdzēties nevaru) bet man bija par lielu, sūtīju atpakaļ ar DPD starpniecību, jau 2 mēneši pagājuši no nosūtīšanas dienas, nav naudas, pilnīgi ignorē, neiesaku!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību