Express Pasts - Briesmīga darbinieka attieksme
Šodien, 28.11.2016, kārtējo reizi saskāros ar Expresspasta darbinieka atbaidošo attieksmi, un šoreiz mans mērs ir pilns. Jāuzsver, ka tas ir viens konkrēts Liepājas darbinieks (nezinu vārdu, bet pazīstu jau pēc sejas). Vienu reizi esmu saskārusies ar citu puisi, un tur viss bija kārtībā (toreiz pats pusdienlaikā piedāvājās man atvest paku uz mājām, lai gan biju norādījusi darba adresi).
Jau vairākus gadus sūtu preces no viena konkrēta UK internetveikala, un līdz šim tās man piegādājis DHL vai DPD. Pārvācoties uz Liepāju, nezinu kādēļ, tagad tās piegādā Expresspasts (laikam pārdevējam tā lētāk). Tā kā ikdienā esmu darbā, lai nebūtu problēmu ar piegādēm, kā piegādes adresi vienmēr norādu darba adresi. Pirmo reizi mani pasauca manas darba vietas apsargs sakot, ka mani gaidot kurjers. Aizejot pakaļ pakai, kurjers mani norāja, ka es jau nu būtu varējusi norādīt savu telefona numuru, lai mani varot sazvanīt. Es stāvu šokā un saku, ka 5 gadu laikā nevienam nav bijušas problēmas mani sazvanīt, kad esmu veikusi konkrētos pasūtījumus. Jautāju, vai kaut kas ir mainījies, un tikai tad apjēdzu, ka ir mainījies piegādātājs. Toreiz vēl pārbaudīju un secināju, ka mans telefona numurs pie pasūtīšanas ir norādīts. Šāda situācija atkārtojās vairākkārt. Pēc tam, nezinu kāpēc, Expresspastam mans telefona numurs pēkšņi bija uzradies. Šodien gadījās situācija, ka pirmo dienas pusi nebiju darbā uz vietas. Protams, tieši tad zvana kurjers, ka piegādās paku. Neesmu no cilvēkiem, kas meklē kašķi, mierīgi centos kurjeram paskaidrot, ka ir sanākusi tāda lieta, ka apmēram 3 h nevarēšu būt uz vietas, ka esmu tur un tur. Parasti savu dienu cenšos pakārtot, lai šādu problēmu nebūtu, dažreiz, ja neesmu uz vietas, speciāli skrienu uz darbu, lai saņemtu paku, tomēr Expresspasts jau nekad laikus nebrīdina par piegādi, un šoreiz situācija sanāca tieši tāda. Jautāju, vai varbūt var piebraukt tur, kur atrodos (biju 5 min attālumā). Kurjers apskaitās, ka viņam neesot laika mētāties apkārt, utt. Teicu: "OK - kādas ir alternatīvas? Vai varam pārcelt dienu?" Nevarot! Jautāju, vai ir iespēja, ka pati pastā savācu savu paku? Nē, tādas iespējas neesot. Prasu: "Ko tad varam darīt?" Beigās kurjers pēc vairākiem uzbraucieniem īgni noteica, ka atvedīšot man to paku. Kad piebrauca, savācu paku un nodomāju pārbaudīt, cik zemu gatavs krist šis darbinieks - piedāvāju viņam 10 EUR. Vīrietim palika kauns (redzēja, ka esmu stāvoklī) un teica: "Beidziet, man nevajag!" Es saku: "Nu ņemiet, es taču Jums sagādāju tādas problēmas!" Paskatījās un teica, ka ņemšot, ja tas ir no sirds. Es uz viņu paskatījos un laikam pats saprata, ka tas bija reti stulbs komentārs. Protams, naudu nepaņēma. Es teicu: "Piedodiet, bet šoreiz mani tiešām nošokējāt, man tādu problēmu nekad nav bijis!" Tad kurjers atvainojās un noteica, ka neesot jau viņam bijis grūti atbraukt.
Viss jau beidzās labi, bet nu garastāvoklis zem nulles un tomēr rodas pārdomas, kurā gadsimtā mēs īsti dzīvojam? Tā ir klientu apkalpošana? Latvijas Pasta mājaslapā pat nav sadaļa - atsauksmes - kas vien liecina par
viņu attieksmi pret klientiem. Man rodas jautājums - kā vispār servisa nosaukums Expresspasts iet kopā ar reālo pakalpojumu? Nav nekādu alternatīvu, nevar izvēlēties pakas saņemšanas laika intervālu, nomainīt saņemšanas dienu, nemaz nerunājot par attieksmi un komunikāciju. Realitātē sanāk, ka no pasūtījuma veikšanas brīža tev paranojā ir jāsēž uz vietas un jāgaida, kad piezvanīs dievs - Expresspasta kurjers. Pretīga attieksme! Pēdējā laikā trīsreiz padomāju, vai tiešām vēlos sūtīt no konkrētā internetveikala, jo zinu, ka atkal nāksies saskarties ar Expresspastu. Man ir paveicies, ka veicot citus sūtījumus, mani apkalpo DPD. Ja man būtu izvēles iespējas, nekad neizmantotu Expresspasts pakalpojumu un neiesaku nevienam!
Ja Expresspasts taisās apelēt, ka sūtījumam iespējams izsekot, varu teikt, ka es to darīju! Un tas neatrisina situāciju, kad klients laikus netiek brīdināts par piegādes laiku.
Pievienot komentāru