Evelostore.lv - Piegāde vai drīzāk nepiegāde
Ne pirmo reizi jūtos šokēta par servisa līmeni Latvijas uzņēmumos, bet šī jau bija ņirgāšanās par cilvēku.Īsumā - pasūtu velosomu par summu ~100 eiro, tātad piegāde bez maksas. Tiek atsūtīts pirmais e-pasts, ka izvēlētā krāsa nav pieejama, piedāvā iespējas izvēlēties citu krāsu. Atbildu ar norādīto krāsu. Veikala darbinieks Ivo arī piezvana, lai precizētu piegādes laiku. Pirmajā datumā nekāda piegāde nenotiek, nav arī zvana no Ivo puses, ka piegāde atcelta. Uzrodas otrs e-pasts, ka vajadzīgā krāsa tomēr atradusies. Atrakstu atpakaļ, ka tomēr palieku pie jaunās izvēles. Tiek noteikts jauns piegādes datums un laiks: ceturtdiena, 19:00.Ceturtdienā jau laicīgi esmu mājās, gaidu piegādi. 20:20 vēl ne ziņas, ne miņas. Zvanu uz veikalu - neceļ. Aizrakstu dusmīgu vēstuli Ivo par to, lai rēķinās ar savu klientu laiku, un jautāju, kur ir solītā piegāde. Ivo atzvana 10 min laikā solot piegādāt līdz 20:50. Zvans atskan tikai 21:12. Beidzot tā piegāde notikusi, dodos saņemt preci, izrādās, ka Ivo nav izlasījis e-pastu, kur es norādīju, ka palieku pie jaunās somas krāsas. Turklāt no apaļa simtnieka EUR 1.39 tika izdots tādā čupā, ka man sauja pilna un nezinu, kur likties (1 cents viņam pat pietrūkst). Uzmērīt pirms samaksas neļauj, sakot ka universālais modelis un gan jau derēs. Labi, ka der arī...Rezultātā vakara plāni pilnīgi izjaukti un vāros dusmās. Ja man soma nebūtu vajadzīga pēc iespējas ātrāk un ja tai nebūtu piedāvāta ļoti laba cena, noteikti dusmu uzplūdā atteiktos no tās un dotos meklēt veikalā, kas pret saviem klientiem izturas ar lielāku cieņu.Kopsavilkums - piegāde no evelostore.lv ir ņirgāšanās par klientiem un klientu personīgo laiku. Turpmāk šim veikalam metīšu lielu līkumu!P.S. Šī ir mana pirmā sūdzība mūžā, lai gan bijuši daudz traki varianti. Bet šo gadījumu nevarēju atstāt neizstāstītu pasaulei, lai cilvēki zina un lai veikala darbinieki padomā par savu attieksmi.
Pievienot komentāru