AtrisinātaEvelatus - Slikts serviss
Šajā sūdzībā, lieko izdzēšot, ir iekopēts tas, ko es sūtīju SmartServiss, Evelatus un PTAC. No Smartserviss un Evelatus atbildes tā arī nesaņēmu.
Esmu ļoti sašutis par sava mobilā telefona remonta gaitu servisā Smartserviss, kas ir Evelatus oficiālais garantijas serviss. Līdz ar to Evelatus ir līdzatbildīgs šajā situācijā pie slikta servisa nodrošināšanas.
Telefons tiek remontēts jau 1,5 mēnesi solīto 2 nedēļu vietā un joprojām nav skaidrības par to,kad es saņemšu telefonu.
Viss notika tā:
2016.01.26. es iegādājos telefonu Sony D5803 Xperia Z3 compact black Evelatus veikalā TC Alfa. Telefonam ir 24 mēnešu garantija, un man ir visi garantijas dokumenti.
2016.09.18. telefonam pēkšņi palika pilnīgi tumšs ekrāns, faktiski tas atteicās darboties, to nevarēja vairs aktivizēt spiežot ieslēgšanas/izslēgšanas pogu. Pirms tam man sūdzību par telefonu nebija.
Tātad es telefonu biju lietojis nepilnus 8 mēnešus un garantija ir spēkā.
2016.09.19. es nodevu telefonu Smartserviss TC Dole, to pieņēma meistars Čerņaks, solot ka telefons tiks saremontēts 2 nedēļu laikā. Es lūdzu par ātrākiem termiņiem, jo telefons man bija nepieciešams kā darba instruments un man tajā bija saglabāti vairāk kā 1100 kontakti. Meistars ātrākus termiņus solīt nevarēja, bet teica, ka pacentīsies. Telefons tika pieņemts ar remonta kvīti Nr. 15302.
Pēc 2 nedēļām 2016.10.03. zvanīju uz Smartserviss. Pa telefonu man atbildēja, ka remonts ir procesā, bet neko detalizētāk paskaidrot nevarēja. Pēc mana lūguma piekrita sazināties ar remontētājiem Lietuvā.
Vēl pēc dažām dienām atkal zvanīju uz Smartserviss, atkal nekādas detalizētākas info - remonts ir procesā.
Vēl pēc nedēļas 2016.10.10. atkal zvanīju uz Smartserviss. Atkal nekādas detalizētas informācijas. Joprojām telefons ir remonta procesā. Vienīgi meistars piebilda, ka es droši vien saņemšu jaunu telefonu.
2016.10.17. zvanīju atkal uz Smartserviss, bet telefona klausuli neviens nepacēla, tāpēc uzrakstīju e-pasta vēstuli ar situācijas izklāstu uz Smartserviss un Evelatus oficiālajām e-pasta adresēm, kas ir norādītas viņu veidlapās un interneta mājaslapās, bet nekādu atbildi tā arī nesaņēmu.
Pēc dažām dienām man piezvanīja Smartserviss pārstāvis un atkal neko konkrētu nepateica, izņemot to, ka iespējams tiks sūtīts jauns telefons un es saņemšu jaunu telefonu.
Man svarīgākais ir laiks, kad es saņemu atpakaļ telefonu.
Tā kā Smartserviss nākošajā sazvanīšanās reizē teica, ka jaunais telefons varētu būt pēc vairākām nedēļām, es piedāvāju variantu, ka Evelatus kā brāķētā telefona pārdevējs man nodrošina ar jauno telefonu, bet pats gaida tās vairākas nedēļas, kamēr saņem vietā telefonu no Sony pārstāvniecības. Šāds mans piedāvājums neguva atsaucību, kaut gan uzskatu, ka tas ir pilnīgi loģisks šajā situācijā.
Šobrīd ir pagājušas jau 43 dienas kopš nodevu remontā telefonu, un šodien man piezvana Smartserviss pārstāvis un piedāvā izvēlēties. Vai nu ir jāgaida vēl vairākas nedēļas un iespējams pat vairāk par mēnesi, kamēr tiks atsūtītas detaļas telefona remontam, vai arī man ir jāpiekrīt, ka saņemu jaunu bet baltu telefonu, kurš nezin kāpēc ir atkal jāgaida 2-3 nedēļas. Es tomēr labāk gribētu atpakaļ melnu telefonu, bet esmu gatavs samierināties ar balto krāsu, bet noteikti neesmu gatavs samierināties ar vēl 2-3 nedēļu gaidīšanu. Tas nozīmētu, ka lai man apmainītu bojāto telefonu pret jaunu bija nepieciešamas 8-9 nedēļas, kas ir pilnīgi nepieņemami. Tam būtu jānotiek dažu dienu laikā, jo Evelatus veikalos šādi telefoni ir pieejami. Šāda attieksme mani ļoti sadusmoja.
Papildus tam vēlos informēt un lūgt PTAC vērtējumu situācijai, ka garantijas termiņš telefonam nepagarinās par remontā pavadīto laiku (tā mani informēja Smartserviss pārstāvis). Ja mans telefons servisā pavada piemēram 3 mēnešus, tad papildus tam, ka esmu guvis ievērojamus apgrūtinājumus iztikt bez sava telefona, man vēl tiek "nozagti" 3 mēneši garantijas laika, un es telefona garantiju varu izmantot tikai 21 mēnesi. Papildus tam šajā servisā pavadītajā laikā (piemēram 2-3 mēneši) krītas telefona vērtība. Kā zināms telefoniem mūsdienās vērtība krītas ļoti strauji.
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Komentāri (3)
Visām sarunām diemžēl nav nekāda nozīme, ja tās nav pierādāmas, ka būtu notikušas. VIsam jābūt rakstveidā.
Tā kā tavs telefons servisā ir jau vairāk nekā 30 dienas, tad raksti iesniegumu servisam un pieprasi naudas atgriešanu. Tiesa gan, viņi tavu iesniegumu skatīs 15 dienas un tad vēl atradīs veidu, kā pastiept laiku...
Manuprāt, labākais ko vari izdarīt, ir vērsties Sony pārstāvniecībā, kā arī variants ir zvanīt uz BezTabu un pamēģināt viņus ieinteresēt "pareklamēt" kantorīti.
Vispār jau izskatās, ka esi "iegrābies" uz pelēko preci, kas nav nākusi pa ražotāja oficiālo kanālu, bet gan "ievilkta" pie mums no kādas Polijas vai tālākām zemēm. Iespējams tāpēc tev serviss nenotiek nekādā veidā.
dodamies visi uz patēretāu aizsardzības biroju!
jaaizslēdz tas krāpnieku kantoris!
domāju arī uz vid var aiziet un vispar uz visurieni, kur vien var aziet, kāpēc vispar eksisē tādas vietas Latvijā?