AtrisinātaEvelatus SIA, t/c Origo - Neslēdzas telefons iekša
Mana mamma šodien 19.02.2019) nopirka telefonu (lg gflex 2) , kurs neslēdzas iekša un neparada pat to ka viņš ladetos. Ko viņai darit, ja naudu evelatus veikals neatgriez atpakaļ? Uz remontu nav jēgas dot, bus vel jāgaida.. Prieks kam viņai lieki jābrauka būtu. Veikala pārdevējs pat neieslēdze un neparādīja telefonu, kaut vai viniem tas ir jādara. Pastāstiet lūdzu ko viņa o tagad darit?
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
Kāpēc veikalā nepārbaudijāt?
Vispar jau veikala pardevejam ir japarada ka telefons strada
Telefons tika pirkts ar ceku jauns, vai lietots?
Pirkat caur internetveikalu, vai vienkarsi iegajat veikala, O, telefons, janoperk.. ?
Ja jauns un brakets un pirkat veikala, nevis caur iveikalu, tad jaremonte. Vai drikstat atteikties no preces 6menesu laika. Tikai ja vins ir palietots, tad veikals var ieturet nolietojumu. Bet ja jauns, tad jauns..
Telefons tika pirkts veikala uz vietas.ar ceku jauns.
To telefonu nopirka 19.02.2019 ap plkst 11-13 taja starpa.ka vins var but lietots.
Pārdevējam nav jārāda kā iekārta strādā. Nav tādas obligātas prasības. Jums jāprasa pirmajam atvērt un ieslēgt. Vienīgais, kur varētu būt domstarpības ir vai pārdevējs gribētu atvērt pirms vai pēc norēķināšanās. Viņiem atvērta iepakojuma prece nav vajadzīga :) Ja ražotāja blombes/ nakļeikas visas bija veselas un paši pārplēsāt, tad gan jau ražotāja brāķis uzreiz. Ja tādas nebija vai arī bija jau pārplēstas, tad varētu būt dažādas situācijas. Tai skaitā, kāds cits ieslēdzis vai atgriezis nestrādājošu, utt.
Tā vietā, lai gaidītu tagad kādu atbildi kā rīkoties, labāk nest uz veikalu un skaidroties. Nodot un gaidītu papīru. Mutiski neko nepierādīsiet. Uz papīra uzrakstītu, var izmantot dažādos veidos lai strīdētos. Čakars jebkurā gadījumā tagad.