Euroskor Spica - Sliktā apavu kvalitāte, apkalpošana
Rudenī iegādājos rudens/ziemas apavus šajā visai labajā veikalā. Sākotnēji kalpoja labi, nēsāju regulāri. Vienreiz paguvu nomainīt pazolītes papēžiem.
Līdz sākās lietainais laiks un vienam zābakam atlīmējās papēdis aukšdaļā. Pie tam pilnībā, ka nebija iespējams pārvietoties. Tā kā atrados Rīgas centrā, tad nopirku mazo līmīti un pielīmēju papēdīti, lai tiktu līdz mājām un pēc tam nesu zābaciņus uz veikalu. Rakstīju iesniegumu, lai man apavus samaina, jo papēdis nebija lauzts, apavus biju kopusi labi un uzskatu, ka papēdis bija rūpniecisks brāķis... gadās taču arī labos veikalos lažas.
Trakākais ir attieksmē pret mani. Pirmkārt, man rezultātu neatsūtīja nedēļas laikā kā bija solīts un pēc pusotras nedēļas gāju uz veikalu tam pakaļ. Teicās, ka esot nosūtījuši, bet pa pastu tas pienāca vēl 4 dienas pēc manas vizītes veikalā.
Vainīga esot es pati un viņi nevarot pateikt, ka tas ir rūpnīcas brāķis, jo es pašrocīgi esot labojusi papēdi (mēģinājusi pielīmēt). Uz manu jautājumu par to, vai man patiesi pa Rīgu jāstaigā ar 2 šī veikala zābaku pāriem, gadījumā ja nu kas, man teica, ka protams, nē... pasakiet, kā lai tieku mājās ar salauztu zābaku???
Tagad sniegšu sūdzību patērētāju biedrībā.
Visa šī attieksme Euroskor SPICEs veikala :(
Komentāri (8)
Jums vajadzēja aiziet pie eksperta un veikt ekspertīzi ka es!
Bet to javeic ja esat vairāk par 50 % pārliecinātska tas ir ražošanas brāķis!Es tā darīju NS KING un vinnēju!
Man atgrieza naudu gan par ekspertīzi gan par apaviem!
Es arī nopirku kedas viena ir izbalējusi galīgi kā ar tādu var uztāties?
Es bieži iepērkos šajā veikalā, jo tur ir labi zābaki, par labām cenām.
Uzskatu, ka Tev nevajadzēja līmēt zābaku. Nevienā veikalā nemaina zābakus, ja tos valkātājs ir pats mēģinājis taisīt. Tas taču ir pilnīgi loģiski. Protams- gadās jebkurā veikalā brāķis. Ej uz tirgu iepirkties
Man arī ir negatīva pieredze ar Euroskor apavu iegādi- Olimpijas veikalā. Nopirku Ecco kurpes, kuras pirmās dienas vakarā sāka spiest virsdaļā pie 1. šņorcauruma, nedēļu nomocījos- nevarēju pastaigāt. Aiznesu uz veikalu un nodevu ekspertīzei-pārdevējas attieksme bija, ka vaina ir manā kājā un, ka izredzes gandrīz nekādas. Šodien atzvanīja veikala vadītāja, ka eksperts kurpei nav nekādu defektu atradis un vaina esot manā kājā. Iesaku izvairīties no šīs firmas veikaliem, lai nebojātu sev nervus un neciestu zaudējumus.
It kā pieauguši cilvēki...nevaru saprast, kā var pirkt, ja neder.Vai tad pārdevējs ir vainīgs, ka Tev spiež?Tādiem neizlēmīgiem cilvēkiem uz veikalu ir jāiet ar savu ekspertu un advokātu:)))))
:)))
Kā tad tā, sanāca nopirkt izmēram neatbilstošus apavus? Tādās reizēs nekad nevajag steigties, bet ja pārdevēja uzbāžās ar saviem ieteikumiem(kas apavu veikalos gan nav manīts), tad pasakiet lai dod iespēju jums pašam apdomāt. Domāju pārdevējas to respektēs. Un nesteigties, bet vairāk ieklausīties izjūtās.
Lasu jūsu sūdzības un nespēju nesmieties- kā var būt apavi brāķis, ja tas jums spiež, vai berž??Katram savas kājas īpatnība, tāpēc jāizvēlas pareizus apavus atbilstošus jums!!Otrkārt ( Anetei) variet nenest uz ekspertīzi apavus, jo esiet tos centusies pašrocīgi salabot, kas uzreiz jau visu lietu apstādina un apavi nav derīgi nedz ekspertizei ne vailau pretenziju celsanai !