Estilo - Krāpšana, slikts serviss
Interneta veikals nodarbojas ar pašdarinātu rokassprādžu tirdzniecību. Mājas lapa ir ļoti skaista, bet nav norādīti uzņēmuma rekviziti. Arī nauda par pasūtījumu jāmaksā privātpersonai darinai vagalei. Pirms pasūtījuma apmaksas atbild uz epastiem, noris patīkama sarakste un pasūtījuma datu precizēšana. Pēc apmaksas uz epastiem neatbild, pa mājas lapā norādīto telefona numuru nav sazvanāmi, pasūtījums nav saņemts. Ne pirmo reizi pērku pakalpojumu no privātpersonām, bet pirmo reizi sastopos ar šādu krāpniecību.
Labdien, cienījamā Liene!
Paldies par jūsu pozitīvo mūsu mājas lapas novērtēšanu.
Par uzņēmuma rekvizītiem - mūsu darbība nav tika plaša un liela, lai reģistrētu uzņēmumu, tomēr esmu VID reģistrēta pašnodarbināta persona, līdz ar to arī maksājumi tiek sūtīti uz manu personīgo kontu, nevis kāda uzņēmuma kontu.
Runājot par neatibldēšanu uz telefona zvaniem un epastiem - diemžēl visa situācija risinājās svētku laikā, kad daudziem ir atvaļinājumi, līdz ar to arī mēs nebijām pieejami kādu laiku. Tieši sakarā ar šo svēku periodu arī jūsu sūtījums ir kaut kur aizkavējies, bet vairāk izskatās, ka ir nozaudēts. Mēs neatsakāmies risināt šo situāciju un darīsīm visu iespējamo, lai atrisinātu radušos problēmu.
Komentāri (5)
Raksti VID, vai pārliecinātos ka šī privātpersona ir reģistrēta kā nodokļu maksātājs. Ja nav, tad lai VID uzbrūk.
Paldies par ieteikumu, bet VID neuzbruks, jo esmu oficiāli reģistrēta persona! :)
ESTILO IK ir likvidēts vēl 24.09.2008, taču minēta persona tur nefigurē. Jums ir iespēja pārbaudīt saimnieciskās darbības veicējus, VID reģistrētās juridiskās personas un citas personas VID mājaslapā (VID Nodokļu maksātāju reģistrā), vēlams to protams darīt pirms pasūtījuma apmaksas
ESTILO IK nav bijis mūsu uzņēmums, vienkārši sagadījies, ka sakrīt nosaukumi. Esmu reģistrēta pašnodarbināta persona, bet Estilo ir tikai lapas nosaukums!
Labdien, cienījamā Liene!
Paldies par jūsu pozitīvo mūsu mājas lapas novērtēšanu.
Par uzņēmuma rekvizītiem - mūsu darbība nav tika plaša un liela, lai reģistrētu uzņēmumu, tomēr esmu VID reģistrēta pašnodarbināta persona, līdz ar to arī maksājumi tiek sūtīti uz manu personīgo kontu, nevis kāda uzņēmuma kontu.
Runājot par neatibldēšanu uz telefona zvaniem un epastiem - diemžēl visa situācija risinājās svētku laikā, kad daudziem ir atvaļinājumi, līdz ar to arī mēs nebijām pieejami kādu laiku. Tieši sakarā ar šo svēku periodu arī jūsu sūtījums ir kaut kur aizkavējies, bet vairāk izskatās, ka ir nozaudēts. Mēs neatsakāmies risināt šo situāciju un darīsīm visu iespējamo, lai atrisinātu radušos problēmu.