ESC datori - Slikts Serviss
Nodevu savu iPhone uz diagnostiku, lai uzzinātu cik maksātu remonts. Darbiniece teica, ka nedēļas laikā ar mani sazināsies, bet pēc 3 nedēļu gaidīšanas, neviens ar mani tā arī nesazinājās. Mēģināju zvanīt pati uz norādīto nummuru, bet klausuli neviens necēla. Pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem, zvanīju uz servisa nummuru, kur man pateica, ka neko nezina un lai zvanu uz veikala nummuru. Kad pateicu, ka to nummuru esmu mēģinājusi vairākas dienas un neviens neatbild, man atbildēja, ka nezina ko man citu ieteikt, kā vienkārši braukt uz veikalu un tur interesēties, kas noticis ar manu telefonu, kas man likās nepieņemami, jo dzīvoju 30km attālumā. Pēc mana zvana, pēcpusdienā ar mani sazinājās darbiniece un pateica, ka mans telefons ir nesalabojams, jo visas detaļas ir sabojātas un jāmaina, kas izmaksātu vairāk kā jauns telefons. Aizbraucu pakaļ telefonam, samaksāju €5 par diagnostiku. Taču mani nepameta sajūta, ka nekādu diagnostiku viņi nemaz nav veikuši un aizvedu telefonu uz citu servisu Rīgā, kur to salaboja par €40, dienas laikā. Ļoti slikts serviss un nevīžīga apkalpošana. Nevienam neieteiktu.
Komentāri (4)
Par ko sūdzies, kad savu mantu, kas jauna maksā lielu naudu, atdod labot kaktu servisiem. Nebūs brīnums, ja tas "cits serviss" arī būs sastrādājis tur iekšā brīnumainas lietas, par ko uzzināsi tik vēlāk. Protams, var būt arī ka viss labi, ka nav meistars ar "rokām no dibena".
Vislabāk jau ir vest savas lietas uz ražotāja servisu un tur tev visu sadarīs augstākajā līmenī. Būs dārgāk, bet vismaz droši, ka kvalitatīvi un līmenī.
Es vienmēr esmu uzskatījusi, ka jāatbalsta vietējie uzņēmēji un jādara viss, lai palīdzētu attīstīt vietējo ekonomiku, nevis visu naudu atdot lielajām kompānijām un līdz šim es esmu bijusi apmierināta ar vietējo cilvēku darbu. Iphone ir vienkāršs konstruktors, kuru var izjaukt un salikt jebkurš, kam ir pacietība un pieeja YouTube, tāpēc esmu vīlusies par attieksmi, kuru saņēmu. Jūsu konentārs nekādā veidā man nepalīdzēja un tam nebija nekādas informatīvas nozīmes, tāpēc es nesaprotu kāpēc Jūs tērējāt savu laiku, lai to rakstītu. Saremontētais telefons strādā ļoti labi, kas pierāda, ka nav jābūt "krutam" servisam, lai darītu labu darbu un es zinu, ka palīdzu tēvam pabarot ģimeni, kurš godīgā veidā pelna naudu un maksā nodokļus un kuru nepazīstot, nozākājāt sliktiem vārdiem, bez iemesla.
Ja jau tavs telefons ir tik elementāri labojams, tad jau nav jāiet uz servisu, visu jādara pašai. Es gan nedomāju, ka no tā kas labs izdosies, jo darbos ir nepieciešamas zināmas priekšzināšanas, iemaņas un prasmes, kā arī atbilstoši instrumenti.
Ir aplami iedomāties, ka ražotāju pilnvarotie servisi, kas darbojas Latvijā, pieder kādam Amerikas onkulim. Tie ir tie paši Latvijas uzņēmēji, tēvi un mātes, kas uztur savas ģimenes un dod darbu tiem pašiem vietējiem bāleliņiem, kas arī uztur savas ģimenes un maksā nodokļus Valstij. Pie kam, autorizētie servisi visbiežāk ir tie retie godīgie nodokļu maksātāji, jo viņus visādos spektros auditē līgumpartneri - ražotāji, tāpēc reputācijai un darbības rādītājiem jābūt kristāltīriem. No šejienes tad arī ir tas rezultāts un kvalitāte - vietējais uzņēmējs cenšas vaiga sviedros, organizē savas kompānijas darbu tā, lai saglabātu esošo ražotāju uzticību, saņemtu darbus uz garantijas apkalpošanu, kā arī, protams - negarantijas darbus, kur visu maksā klients. Organizē darbu tā, lai klients patiešām saņemt servisu labā kvalitātē, un strādā tikai ar kvalitatīvām rezerves daļām. Visi darbinieki tiek apmācīti no ražotāja, līdz ar to - profesionāla un uz zināšanām balstīta darba izpilde.
Tas ka tu no mana komentāra ko nesaprati, laikam tāpēc, ka nedomā līdzi, ko tev raksta. Ja padomāsi, sapratīsi. Un ja uzmanīgi lasīsi, tad redzēsi, ka nevienu nenozākāju - uzmanīgāk jālasa. Tu vari arī turpmāk nest savas tehnikas "garāžu meistariem", tikai tad padomā, vai tev pamats sūdzēties, jo pati jau ej uz to laimes spēli - būs vai nebūs tam meistaram kāda prašana un saprašana no tā, ko viņš darīs ar tavu tehniku un kas no tā visa sanāks.
Tong Po
Jau pēc Jūsu pirmā raksta var konstatēt, kad Jūs esiet visgudrākais vigudrākais šaipus Daugavas.
Jūs esiet uzzinājis, attiecīgi šim uzņēmumam iegūtos sertifikātus vai izglītības apliecinošus dokumentus.
Tāda studenta attieksme.