SIA ERG Auto - Slikts serviss
16.05.2016 aizvedu savu auto Renault Clio dīzeli, kuram jau bija konstatēts noplīsis sūknis, kurš veidojot “skaidu” piedzinis sprauslas. Ar cien. servisa īpašnieku E.Grotānu vienojāmies par ne lētāko, bet efektīgāko variantu (lētākais būtu nopirkt lietotas sprauslas un sūkni) restaurēt mana auto sūkni un sprauslas. Izrunājām visus plusus un mīnusus. Gan par sistēmas un bākas skalošanu un vēl visādus sīkumus. Remonts tika veikts gandrīz mēneša garumā. Sākotnējo, apmēram, 950 eiro vērtība pieauga līdz 1275 eiro (20 par ielieto dīzeli), esmu diezgan saprotoša un zinu, ka pie jebkura darba sākotnējie izmaksu aprēķini var mainīties. Beidzot savu auto “saremontētu” atguvu 11.06.2016. Tā bija sestdiena un čekus par veiktajiem darbiem un detaļām nevarēja izsniegt. Dabūju vien mistisku rēķinu un ar roku rakstītu lapiņu. Bet, tā kā, biju bezgala laimīga par ejošu mašīnu, nepievērsu tam uzmanību. Laime bija īsa. 8.07.2016 atkal nācās meklēt auto evakuatora palīdzību. Diagnoze tā pati, tikai šoreiz sūknis noplīsis tā ka vairs restaurācija nav iespējama. Sākumā uz maniem iebildumiem, ka man liekas, ka atkārtotais remonts tomēr ir jāveic par garantiju, argumentu bija vairāk kā atbilžu. Ieskaitot to, ka mašīna taču bija saremontēta un brauca. Taisnība, bet kapitālais motora remonts nav paredzēts tikai uz 2000 km. (tieši tik biju nobraukusi) Zvanīju un interesējos par padarīto katru dienu un katru dienu klausījos jaunas “pasakas”. Bija arī dienas, kad vienkārši necēla klausuli. Kā vēlāk uzzināju, pirmajā nedēļā pat neviens manai mašīnai klāt nepiegāja, kaut gan man telefoniski tika teikts, ka sprauslas jau noņemtas un ir nodotas uz remontu. Vēl aiz vien nesaprotu, kāpēc melot, solīt un stāstīt pasakas. Kad biju aizbraukusi uz servisu un zvanīju E.Grotānam, viņš apgalvoja ka sūknis jau dienu iepriekš ir noņemts un aizvests uz remontu, bet es stāvēju pie sava auto sūkņa kurš mētājās boksā uz grīdas. E.Grotāna k-gs nezināja ka esmu servisā. Kad viņu sagaidīju un uzdevu jautājumu, kāpēc mans sūknis mētājas uz grīdas, bet viņš apgalvoja ka jau remontējas. Atbilde bija ģeniāla. “Es nevaru zināt ko mani darbinieki ir vai nav izdarījuši”. Tad KĀPĒC stāstīt “pasakas”? Pēc mēneša remonta, pēkšņi atklājās, ka noplīsis ir arī ģenerators. (KĀ??? auto mēnesi bija remontā) Lai vismaz kaut kādā stāvoklī dabūtu auto atpakaļ piekritu ģeneratora maiņai. Ar to vēl viss nebeidzās, it kā akumulators ar nav no tiem labākajiem. Labi. Divi gadi nav mainīts, lai būtu, nopirku arī to jaunu. 12.08.2016 beidzot dabūju savu auto. Ar gandrīz vai lūgšanos vismaz uz akumulatoru dabūju čeku. 14.08.2016 atkal nācās meklēt palīdzību. Bija nobeidzies startera ievilcējs (bendiks) Sapratu, ka Ergauto tuvumā labāk nerādīties. Atkal ievilksies remonts uz mēnesi. Kad vērsos pēc palīdzības pie cita meistara, viņš tikai saķēra galvu. Ievilcējs noplīsa, jo no motora tek eļļa uz viņu, un kā var atdot mašīnu pēc kap. remonta ar tekošu motoru? Arī par sprauslām un sūkni viņam bij ko teikt. Tās viennozīmīgi nebija restaurētas , bet gan ieliktas kaut kādas lietotas.
Komentāri (5)
Tāds serviss, diemžēl, tiek nodrošināts vairākumā LV remontdarbnīcu, un pat pie oficiālajiem dīleriem :( Pašam ir pieredze. Daudzu to "meistaru" stāstus par tava auto apkopi un remontu varētu ietvērt vienā kārtīgā H. Kristiansena pasaku krājumā. Ir labi, ja pašam ir zināms labs meistars vai kāds, kuram ir gali šajā jomā, - savādāk vairākums no šiem "džamšutiem" tikai kāš naudu, darbu veic slikti vai neveic vispār. Regulārs slēptais audits no Valsts puses un "nelegālo" darbnīcu legalizācija ir vienīgā izeja no šī murga. Vidējais auto klients nekad nevar būt drošs, bet Valstij būs ilgi nospļauties līdz kādam no 100 "gudriniekiem" pašiem kāds rads, paziņa, vai, nedod Diez' paša bērns nenositīsies pie tādu servisu "labotā" spēkrata stūres.
par to naudu nopērc grabažu ar apskati un brauc gadu...
Kundzīt, ja Jūs braucat 2000km mēnesī (11.06.2016 - 8.07.2016), tad Jums der tikai jauns auto tā garantijas periodā. Aizmirstiet par lietotiem auto, tie nav domāti priekš Jūsu ekspluatācijas režīma.
Paldies par atbildi, bet vienkārši vēlējos brīdināt citas dāmas lai "neiekrīt" Viennozīmīgi šo servisu var apmeklēt tikai vīriešu dzim. kas saprot no remontiem un un kam nevar mēnešiem "skolot smadzenes" un stāstīt pasakas.
Serviss dara to, ko Jūs servisam liekat darīt. Un kas servisam ir izdevīgi. Jūs ko domājāt - serviss Jums ieteiks neturpināt esošā auto ekspluatāciju un pirkt jaunu?