SIA Emobile - Slikts serviss
Tovar vistavlennij na internet saite magazina otsutstvujet, vzamen predlagaetsa pohozhij, no za gorazdo bolj6uju summu 4em ego predlagajut drugie internet magazini. Ne vzdumajte soglashatsa kupitj predlozhennij variant, sna4ala proverte kakaja cena v drugih magazinah, potomu 4to esli vi peredumaete to etot obizhennij srazu pobezhit vnositj vas vo vsjakie 4ernie spiski associacii internet-magazinov.
Cienītais klient.
Jūsu sūdzība ir nepamatota!
Ja atceraties situāciju, Jūs pasūtījāt tālruni ar divām sim kartēm. Diemžēl noliktavā, kur šis piedāvājums bija spēkā, vairs nebija pieejams. Sazinoties ar Jums, piedāvājām tādu pašu modeli, tikai ar vienu sim karti. Jūs teicāt padomāsit un pārzvanīsit. Kad atzvanījāt teicāt, "Ok - bery! "
Kā jau sarunā pieminējām, preci ņemam no noliktavām un pieejama tā būs, kad kurjers atvedīs uz vietas veikalā.
Kad prece bija klāt, mēs jums piezvanījām un informējām, ka tā ir pieejama. Uz to Jūs atbildējāt, ka būsit uz vakarpusi pēc preces, tātad apstirpinājāt jau 2x. Vakarā pēc preces neatbraucāt, telefonu necēlāt. Zvanījām arī nākamajā dienā, vienalga ignorējāt mūsu zvanus un neatzvanījāt. Un tā divas dienas. Kad piezvanījām no cita Nr., tad pacēlāt un - "Aljo, kto zvonit. Net nenado." Un nolikāt klausuli neuzklausot mūs.
Gribējām jums piebilst, ka ļoti nesmuki bija no Jūsu puses. Jo mēs preci sūtam un iegādājamies no noliktavām. Tātad tērējam savu laiku un līdzekļus, lai preci nogādātu uz veikalu un pēc tam vestu to atpakaļ.. , jo Jums kā klientam nospļauties par to, ka mēs strādājam un tērējam savu laiku un līdzekļus. Jo vairāk nevar pacelt klausuli, lai pieklājības dēļ, piezvanītu un atteiktos.
Tātad šajā gadījumā Jūs necienat cita darbu un līdzekļus, kas tiek tērēti. Un ja Jūs necienat cita darbu, tad kā jūs domājat, Jūs cienīs par to??
Cieniet cita rūpes un darbu un tad cienīs Jūs!
Ar patiesu cieņu
E-Mobile SIA
Pievienot komentāru