AtrisinātaEllia - Pasūtījuma veikšana
Vēlos izteikt sūdzību, ka vēlējos pasūtīt saulesbrilles no ELLIA, kas atrodas draugiem.lv vietnē. Pasūtījums un naudas pārskaitījums tika veikts 07.04.2014. Labi gaidām tās 30-40 dienas. Protams, ka neviens nedod nekādu ziņu, kad jau 40 dienas pagājušas vēršos pie pasūtītāja, kur atkal vairākas dienas ir noņemšanās un preces beigās izrādās, ka nav. Labi, vēlamies, lai atgriež atpakaļ naudu, tas atkal aizņēma 3 nedēļas, ja mēs ar vīru nebūtu uzstājīgi rakstījuši un izteikuši savu neapmierinātību, naudu līdz pat šai dienai nebūtu atguvuši. Beidzot pēc lielas ņemšanās un laika tērēšanas 11.06.2014 pārskaitījumu saņēmām par nesaņemto preci. Kādēļ piedāvāt preci, ja to nemaz nav iespējams iegādāties, tā ir tikai klientu maldināšana. Kā arī nauda netiktu atgriezta, ja mēs nebūtu uzstājīgi.
Ellia vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (8)
Arī es vēlētos izteikt sūdzību.
Pasūtīju mēteli no šīs vietnes, gaidīju 3 nedēļas, mēnesi, pusotru, gandrīz jau 2 mēnešus, taču no mētelīša ne ziņas. Rakstīju kompānijai vēstuli, teica, ka noskaidrošot kas par problēmu. Gaidīju nedēļu, ka atrakstīs. Neatrakstīja. Rakstīju viņai vēlreiz, atkal nedēļu gaidīju, līdz man pateica, ka piegādātājs piedāvā atgriezt naudu atpakaļ vai atkārtoti sūtīt. Kāda jēga atkārtoti sūtīt, gaidīt 2 mēnešus, kad jau ziema cauri, un tāpat nesaņemt mēteli? Dēļ šīs kompānijas tagad izmisīgi meklēju mēteli, jo ir jau decembris, kaut gan pie viņiem mēteli pasūtīju jau laicīgi, oktobra sākumā.
Aizrakstīju, lai sūta naudu atpakaļ. Ceru, ka atsūtīs un nebūs ilgi jāgaida. Kaut kāds sviest ar to kompāniju, nekad mūžā vairs no viņiem neko nesūtīšu!!!
NEKAD NEPASŪTIET PRECES NO ŠĪS VIETNES.
Arī pasūtīju rudens mēteli no šīs vietnes jau septembra sākumā. Gaidīju tās 30-40 dienas, protams, nekas nenotika. Prasīju, cik ilgi vel jāgaida mans mētelis. Teica, ka noskaidrošot no pasūtītājiem. Atbildēja man, ka pasūtītāji piedāvā izsūtīt preci vēlreiz vai arī atgriezt naudu. Protams, ka teicu, lai atgriež naudu, jo rudens jau būs pagājis un mētelis nebūs vairs vajadzīgs. Atbildēja, ka naudu atgriezīšot nedēļas laikā. Pagāja nedēļa, divas, prasīju, kur mana nauda. Atbilde bija noskaidrošot. Atbildi nedeva kādas 2-3 nedēļas.
Tad albumā ieraudzīju galeriju ar precēm, kuras ir uz vietas. Piedāvāju veikt darījumu, lai sūta man kādu no šīm precēm mēteļa cenas vērtībā, un līdz ar to naudu nebūs jāatgriež. Piekrita, teica, prece būšot nedēļas laikā, došot ziņu, kad izsūtīs.
Nedēļa paiet-nav ziņas, divas-nav ziņas, prasu, kur mana prece-atbild, ka izsūtīta jau pirms dažām dienām. Hmm, interesanti kur, ja neviens man neprasīja adresi, kur sūtīt. Šo tekstu arī uzrakstīju vēstulē, uz kuru jau otro nedēļu nav atbildes-laikam nav ko atbildēt!
TĀ IR VIENKĀRŠI KRĀPNIECĪBA, UN ES TO ŠITĀ NEATSTĀŠU! Labi 25 eiro varētu pārdzīvot, bet principa pēc to nedarīšu!
LŪDZU PALĪDZIET KĀDS MAN!!! VĒLOS DABŪT ATPAKAĻ SAVUS 37 EIRO. LŪDZU, MĪĻAIS DIEVS, PALĪDZI MAN!!
TĀ IR KRĀPNIECĪBA, NEUZĶERIETIES!
Varu ierakstī arī savu sūdzību par šo meiteni. Pasūtīju preci 2014.augusta beigās, kopējā preču summa bija diezgan liela-120 eiro. Esmu gaidījusi precvi līdz šim brīdim. Biju pacietīga, jo prece ļoti patīk, un biju gatava pagaidīt. Teica ka pasūtīs no cita piedāvātāja, gaidīju vel mēnesi, un nekā. pirms vairāk kā nedēļas uzrakstīju, lai sūta naudu atpakaļ, četri pilni mēneši un no preces nekā. Tagad sola ka naudu atgriezīs. Ceru.
Sveiki! Arī es sūtīju no draugiem.lv lapas Ellia preci, sūtīju savai meitai bikses. Darīju visu kā bija rakstīt pasūtīšanas noteikumos. Pēc tam saņēmu atbildi no Ellia, tur bija Elīnes Miglānes konta numurs un bija teikts, ka prece būs izsūtīta tūlīt kā saņems naudu. Pārskaitīju summu par preci uz Elīnes Miglānes kontu. Gaidu savu preci, paiet 30 dienas, nekā nav, paiet jau vairāk kā 40 dienas un arī nav, kaut pasūtīšanas noteikumos bija rakstīts, ka preci jāsaņem 30-40 dienu laikā, bet nebija. Sāku uz Ellia rakstīt prasīt kur ir prece, man atbild, ka pēc pāris dienām būs, bet kā nav, tā nav... Rakstu atkal, prasu kur ir prece, man atbild, ka preci vēl paši nav saņēmuši, lai izsūtītu man. sāku lasīt sūdzības par Ellia un Elīni Miglāni un sapratu, ka kaut kas nav lāgā. Bija pagājuši jau gandrīz divi mēneši un prece nav, atkal rakstu, nu jau nopietnāk, teicu, ja nesaņemšu preci, tad sagādāšu lielas problēmas, atbildi dabūju ilgi gaidīt. Saņēmu beidzot atbildi, ka piegādātājs esot ziņojis, ka prece atkārtoti jāsūta, lai to saņemtu. Biju pārskaitusies, uzrakstīju, ka, ja preci nesaņemšu nedēļas laikā vai nesaņemšu naudu atpakaļ, tad rakstīšu iesniegumu policijā, neko neatbildēja, brīdināju pēdējo reizi, ka nu jau ir palikušas pēdējās divas dienas un, ja nauda nebūs atgriezta atpakaļ, tad vēršos policijā ar iesniegumu par krāpniecību. Nākošajā dienā, svētdienas vakarā, saņēmu beidzot naudu atpakaļ uz kontu!
Tas bija kaitinoši, uzraksti un tev neatbild, uzraksti vēl reiz un tad pēc divām dienām tik atbild, šķiet, ka viņa cenšas pārbaudīt cilvēka pacietību!
NEMŪŽAM NEKO NESŪTIET NO ELLIA UN ELĪNES MIGLĀNES, KRĀPNIEKI!!! Un, ja jums arī gadās šādi, draudiet, kamēr naudu saņemat atpakaļ, ja neko lietas labā nedarīsiet, tad arī naudiņu atpakaļ nedabūsiet.
Dieva dēļ izvairieties no šīs meitenes- respektīvi Elīnes Miglānes. Es tur pasūtīju pirmo un pēdējo reizi mūžā. Viņa ir visīstākā krāpniece. Viņa pat neliekas ne zinis par Tevi un Tavu pasūtījumu. Viņai ir pilnīgi pie kājas tas, ka tu izmisīgi gaidi un ceri, ka drīz saņemsi savu tik ilgi gaidīto sūtījumu. Tā ir ņirgāšanās par cilvēkiem! Tu rakstī viņai vēstuli un jautā kad būs Tavs pasūtījums. Vai Tas ir normāli? Viņai ir jāsatraucas par Tavu pasūtījumu, nevis Tev. Tas ir viņas uzdevums, un nevis Tavs, jo tieši Tu viņai uzticējies un samaksāji PRIEKŠAPMAKSĀ, pat vēl preci nesaņemot, NAUDU! Un rezultātā Tev pat nākas gaidīt 4 mēnešus to preci, rakstīt viņai draudu vēstules uz kurām viņa nereāgē vai aizbildinās ar to, kā nav un kad jau ir sasniegta kulminācija, sāc draudēt ar policijas iejaukšanu visā šajā lietā. Ticiet man, tam nav nekādas jēgas. Pati pasūtīju tādu pašu preci, kas viņai lapā (sūtīju no vienas ārzemju lapas), samaksāju 3 reizes lētāk, un pagaidīju tikai 2 nedēļas. Lūdzu neiekrītiet viņas lamatās, beigās Jūs to rūgti nožēlosiet, jo pat naudu nevarēsiet atpakaļ dabūt!
Sveiki..!°
Man arī būtu kas sakāms par šo tā saucamo "tirgotāju". Pasūtīju kleitu un jau likās aizdomīgi kad šis cilvēks nemaz nepajautāja pilno adresi. Tad pēc 40 dienu gaidīšanas uzrakstīju sūdzību un man atbildēja ka prece aizkavējusies. Labi pagaidīju vēl vienu nedēļu bet nekādas ziņas. Pēc kāda laika rakstīju atkal šoreiz sakot ka vēlos atgūt naudu. Bet nauda netika pārskatīta 7 dienu laikā atpakaļ. Rakstīju atkal un šoreiz viņi aizbildinājās ar to, ka vēl nav saņēmuši ne naudu ne arī preci tāpēc tagad atgriezīšos naudu no savas kabatas kaut gan man tā nemaz nešķiet. Ko lai es daru šajā sakarā?!
nu tak ejiet un izdraziet to kuci caur policiju, ko jus te naudiet